València obri el dijous el termini de presentació de sol·licituds per al xec escolar

Dijous 28 d’abril s’obri el termini per sol·licitar les ajudes del xec escolar que atorga l’Ajuntament de València i que enguany arriben als 3’7 milions d’euros. Les ajudes financen les despeses derivades de l’escolarització dels menors durant el període escolar 2022-2023 i les activitats desenvolupades durant el mes de juliol de 2023.

Podran concórrer a les ajudes els menors escolaritzats en educació infantil que hagen nascut amb posterioritat a l’1 de gener de 2017, d’edats compreses entre 0 i 6 anys, o que estiga previst que nasquen amb anterioritat al 31 de desembre de 2022.

Tant el xiquet o la xiqueta com els pares i mares o, si escau, els seus representants legals han d’estar empadronats al terme municipal de València. A causa de la gratuïtat de l’ensenyament, s’exceptuen els menors escolaritzats en centres públics, amb concert educatiu ple o que ocupen una plaça sostinguda íntegrament amb fons públics.

La dotació pressupostària destinada a esta convocatòria és de 3.707.000 euros. L’import màxim mensual del xec serà de 120 euros amb un límit d’onze mensualitats. En cap cas, l’import mensual de l’ajuda podrà superar les despeses ocasionades. Les ajudes del xec escolar no cobreixen les despeses originades fora del període i horari escolar i, per tant, no es cobreixen activitats extraescolars, el menjador, els llibres, el material escolar o la matrícula, entre d’altres.

Les sol·licituds es poden presentar en els registres físics municipals, en el registre electrònic o mitjançant els sistemes previstos en la llei, entre els quals les oficines postals o els registres oficials de l’Administració General de l’Estat i la Generalitat.

El termini de presentació de sol·licituds és de trenta dies naturals a partir de dijous 28 d’abril. Podeu consultar les bases i descarregar els formularis en la seu electrònica municipal https://bit.ly/3vtoSX7.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.