La valenciana és la comunitat a on més ha crescut l’atur en juny

 

La valenciana és la comunitat autònoma a on més ha crescut el número d’aturats en el mes de juny. 16.279 persones més s’han sumat a les llistes en el territori valencià (+3,7%) amb un total d’aturats de 485.019.

 

Segons ha informat este dijous el Ministeri de Treball i Economia Social, l’atur ha pujat en nou comunitats autònomes, amb la Comunitat Valenciana i Andalusia al capdavant, amb augments absoluts de 16.279 i 11.009 aturats, respectivament.

 

En el conjunt d’Espanya, el número d’aturats registrats en les oficines dels servicis públics d’ocupació ha pujat en 5.107 en juny (+0,13%), amb un ritme de creixement que «aprofundix en la tendència d’alentiment» iniciat en maig, fins a un total de 3.862.883 aturats.

Últimes notícies

Hugo Duro es cola en el top 25 de golejadors del València en Lliga

Hugo Duro aconseguix els 42 gols en Lliga amb el València, entra en el top 25 històric del club i es manté com a màxim golejador espanyol de les tres últimes temporades.

Un Llevant de ritme Champions frega la salvació en LaLiga

El Llevant arriba a l'última jornada amb 42 punts i només necessita un empat per a assegurar la permanència després d'una remuntada en 2026 amb números de Lliga de Campions.

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.

La Comunitat Valenciana tanca el primer trimestre amb un dèficit comercial de 25 milions malgrat l’avanç exportador

La Comunitat Valenciana registra en el primer trimestre un dèficit comercial de 25 milions d'euros, amb exportacions a l'alça però importacions creixent encara més en les tres províncies.

L’alcaldessa defén que l’aigua de la platja del Cabanyal manté paràmetres bons

L'alcaldessa de València assegura que l'aigua de la platja del Cabanyal presenta paràmetres de qualitat bons malgrat la pèrdua de la Bandera Blava enguany.

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.