Els vehicles elèctrics i híbrids no hauran de pagar zona blava en València

Zona blava al centre de Terrassa

Zona blava en un carrer | Lluïsa Tarrida

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha aprovat una modificació de l’ordenança fiscal a través de la que es bonificarà durant un període de dos anys als vehicles amb zero emissions, els elèctrics o híbrids amb autonomia mínima de 40 quilòmetres, de manera que no hagen de pagar per estacionar en zona blava en cap punt de la ciutat.

 

Ho han anunciat este dilluns els vicealcaldes Sandra Gómez i Sergi Campillo en la roda de premsa celebrada després de la reunió de la Junta de Govern Local, que ha aprovat esta mesura que tracta de «fomentar el pas del vehicle convencional als zero emissions».

 

«Amb esta mesura volem ajudar a que València siga una ciutat de referència dins de les iniciatives fiscals per a combatre el canvi climàtic i afavorir la transició ecològica», ha afirmat Gómez.

 

  

A més, han informat també de què la Junta de Govern ha conseguit un acord per a instal·lar noves pèrgoles fotovoltaiques en cinc barris de la ciutat: Botànic, Tres Forques, el Cabanyal, la Llum i Malva-rosa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.