Un veí del Grau de Castelló guanya ‘El Millón de Euromillones’

 

El despatx receptor de loteries i apostes de l’Estat ha estat l’encarregat de donar hui una gran alegria al Grau de Castelló, on ha estat validada la butlleta guanyadora de ‘El Millón’ amb el codi VKQ88775.

Com el seu nom indica, ‘El Milión’ és un premi d’1 milió d’euros que s’atorga al sorteig d’Euromillones. Va ser introduït, per primera vegada, al setembre de 16. En aquell moment, es realitzava com un sorteig setmanal, amb les apostes realitzades dimarts i divendres.

Des del 5 de març del 2019, es lliura un premi especial de ‘El Millón‘ amb cada sorteig que es realitza de ‘Euromiliones’, al nostre país. És a dir, cada dimarts i cada divendres.

‘El Millón’ no és elegible, tal com sí que passa a la resta d’apostes. En este cas, parlem d’una aposta automàtica, amb un codi generat en fer l’aposta habitual de ‘Euromillones’. Per això, no altera el preu de cada aposta de ‘Euromillones’ i que a Espanya es fixa en 2,5 euros.

Es tracta, doncs, d’un codi compost per lletres i números. En repte, el codi generat conté 3 lletres en majúscules, seguit de 5 xifres.

 

Un únic encertant de segona categoria

 

El sorteig s’ha saldat amb un únic encertant de segona categoria (5 + 1), que ha estat validat al despatx receptor número 43.410 de Les Palmes de Gran Canària.

 

No hi ha hagut cap primer premi.

 

El pròxim sorteig de el ‘Euromillón’ se celebra este divendres 3 de desembre, quan es posarà en joc un pot especial de 130 milions d’euros per als encertants de primera categoria (5+2).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.