Un veí del Grau de Castelló guanya ‘El Millón de Euromillones’

 

El despatx receptor de loteries i apostes de l’Estat ha estat l’encarregat de donar hui una gran alegria al Grau de Castelló, on ha estat validada la butlleta guanyadora de ‘El Millón’ amb el codi VKQ88775.

Com el seu nom indica, ‘El Milión’ és un premi d’1 milió d’euros que s’atorga al sorteig d’Euromillones. Va ser introduït, per primera vegada, al setembre de 16. En aquell moment, es realitzava com un sorteig setmanal, amb les apostes realitzades dimarts i divendres.

Des del 5 de març del 2019, es lliura un premi especial de ‘El Millón‘ amb cada sorteig que es realitza de ‘Euromiliones’, al nostre país. És a dir, cada dimarts i cada divendres.

‘El Millón’ no és elegible, tal com sí que passa a la resta d’apostes. En este cas, parlem d’una aposta automàtica, amb un codi generat en fer l’aposta habitual de ‘Euromillones’. Per això, no altera el preu de cada aposta de ‘Euromillones’ i que a Espanya es fixa en 2,5 euros.

Es tracta, doncs, d’un codi compost per lletres i números. En repte, el codi generat conté 3 lletres en majúscules, seguit de 5 xifres.

 

Un únic encertant de segona categoria

 

El sorteig s’ha saldat amb un únic encertant de segona categoria (5 + 1), que ha estat validat al despatx receptor número 43.410 de Les Palmes de Gran Canària.

 

No hi ha hagut cap primer premi.

 

El pròxim sorteig de el ‘Euromillón’ se celebra este divendres 3 de desembre, quan es posarà en joc un pot especial de 130 milions d’euros per als encertants de primera categoria (5+2).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.