Un veí del Grau de Castelló guanya ‘El Millón de Euromillones’

 

El despatx receptor de loteries i apostes de l’Estat ha estat l’encarregat de donar hui una gran alegria al Grau de Castelló, on ha estat validada la butlleta guanyadora de ‘El Millón’ amb el codi VKQ88775.

Com el seu nom indica, ‘El Milión’ és un premi d’1 milió d’euros que s’atorga al sorteig d’Euromillones. Va ser introduït, per primera vegada, al setembre de 16. En aquell moment, es realitzava com un sorteig setmanal, amb les apostes realitzades dimarts i divendres.

Des del 5 de març del 2019, es lliura un premi especial de ‘El Millón‘ amb cada sorteig que es realitza de ‘Euromiliones’, al nostre país. És a dir, cada dimarts i cada divendres.

‘El Millón’ no és elegible, tal com sí que passa a la resta d’apostes. En este cas, parlem d’una aposta automàtica, amb un codi generat en fer l’aposta habitual de ‘Euromillones’. Per això, no altera el preu de cada aposta de ‘Euromillones’ i que a Espanya es fixa en 2,5 euros.

Es tracta, doncs, d’un codi compost per lletres i números. En repte, el codi generat conté 3 lletres en majúscules, seguit de 5 xifres.

 

Un únic encertant de segona categoria

 

El sorteig s’ha saldat amb un únic encertant de segona categoria (5 + 1), que ha estat validat al despatx receptor número 43.410 de Les Palmes de Gran Canària.

 

No hi ha hagut cap primer premi.

 

El pròxim sorteig de el ‘Euromillón’ se celebra este divendres 3 de desembre, quan es posarà en joc un pot especial de 130 milions d’euros per als encertants de primera categoria (5+2).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.