13.2 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un veí del Grau de Castelló guanya ‘El Millón de Euromillones’

 

El despatx receptor de loteries i apostes de l’Estat ha estat l’encarregat de donar hui una gran alegria al Grau de Castelló, on ha estat validada la butlleta guanyadora de ‘El Millón’ amb el codi VKQ88775.

Com el seu nom indica, ‘El Milión’ és un premi d’1 milió d’euros que s’atorga al sorteig d’Euromillones. Va ser introduït, per primera vegada, al setembre de 16. En aquell moment, es realitzava com un sorteig setmanal, amb les apostes realitzades dimarts i divendres.

Des del 5 de març del 2019, es lliura un premi especial de ‘El Millón‘ amb cada sorteig que es realitza de ‘Euromiliones’, al nostre país. És a dir, cada dimarts i cada divendres.

‘El Millón’ no és elegible, tal com sí que passa a la resta d’apostes. En este cas, parlem d’una aposta automàtica, amb un codi generat en fer l’aposta habitual de ‘Euromillones’. Per això, no altera el preu de cada aposta de ‘Euromillones’ i que a Espanya es fixa en 2,5 euros.

Es tracta, doncs, d’un codi compost per lletres i números. En repte, el codi generat conté 3 lletres en majúscules, seguit de 5 xifres.

 

Un únic encertant de segona categoria

 

El sorteig s’ha saldat amb un únic encertant de segona categoria (5 + 1), que ha estat validat al despatx receptor número 43.410 de Les Palmes de Gran Canària.

 

No hi ha hagut cap primer premi.

 

El pròxim sorteig de el ‘Euromillón’ se celebra este divendres 3 de desembre, quan es posarà en joc un pot especial de 130 milions d’euros per als encertants de primera categoria (5+2).

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.