Un veí del Grau de Castelló guanya ‘El Millón de Euromillones’

 

El despatx receptor de loteries i apostes de l’Estat ha estat l’encarregat de donar hui una gran alegria al Grau de Castelló, on ha estat validada la butlleta guanyadora de ‘El Millón’ amb el codi VKQ88775.

Com el seu nom indica, ‘El Milión’ és un premi d’1 milió d’euros que s’atorga al sorteig d’Euromillones. Va ser introduït, per primera vegada, al setembre de 16. En aquell moment, es realitzava com un sorteig setmanal, amb les apostes realitzades dimarts i divendres.

Des del 5 de març del 2019, es lliura un premi especial de ‘El Millón‘ amb cada sorteig que es realitza de ‘Euromiliones’, al nostre país. És a dir, cada dimarts i cada divendres.

‘El Millón’ no és elegible, tal com sí que passa a la resta d’apostes. En este cas, parlem d’una aposta automàtica, amb un codi generat en fer l’aposta habitual de ‘Euromillones’. Per això, no altera el preu de cada aposta de ‘Euromillones’ i que a Espanya es fixa en 2,5 euros.

Es tracta, doncs, d’un codi compost per lletres i números. En repte, el codi generat conté 3 lletres en majúscules, seguit de 5 xifres.

 

Un únic encertant de segona categoria

 

El sorteig s’ha saldat amb un únic encertant de segona categoria (5 + 1), que ha estat validat al despatx receptor número 43.410 de Les Palmes de Gran Canària.

 

No hi ha hagut cap primer premi.

 

El pròxim sorteig de el ‘Euromillón’ se celebra este divendres 3 de desembre, quan es posarà en joc un pot especial de 130 milions d’euros per als encertants de primera categoria (5+2).

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.