Els veïns de la ciutat de València eixiren dels seus barris més que la mitjana espanyola en les fases 2 i 3

 

Entre un 18 i un 27% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri durant les fases dos i tres de la desescalada en el mes de juny, segons dades de l’INE que ha recollit l’Oficina Municipal d’Estadística. En els quatre dies que es van mesurar (els diumenges 7 i 14 i els dimecres 10 i 17), la mitjana va ser superior a l’espanyola.

 

En concret, els dos diumenges van ser els dies amb menor moviment, especialment el 7, quan el 18,24% dels habitants de la ciutat van eixir del seu barri, enfront del 12,77 de la mitjana espanyola. El diumenge 14 es van desplaçar de la seua àrea més pròxima el 20,14% dels valencians, enfront del 14,73% de la mitjana espanyola.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dimecres va haver més moviment: el dia 10 es van desplaçar el 25,99% dels habitants de la ciutat i el dia 17, el 26,65%, enfront del 19,83% i el 20,21% de les respectives mitjanes espanyoles.

 

En comparació amb les dades del mes de novembre passat, estes xifres són considerablement inferiors. En un dia laborable de novembre de 2019, el 36,34% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri, mentres que en Espanya la mitjana era del 29,235. En els dos casos, la mitjana és uns 10 punts més alta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.