Els veïns de la ciutat de València eixiren dels seus barris més que la mitjana espanyola en les fases 2 i 3

 

Entre un 18 i un 27% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri durant les fases dos i tres de la desescalada en el mes de juny, segons dades de l’INE que ha recollit l’Oficina Municipal d’Estadística. En els quatre dies que es van mesurar (els diumenges 7 i 14 i els dimecres 10 i 17), la mitjana va ser superior a l’espanyola.

 

En concret, els dos diumenges van ser els dies amb menor moviment, especialment el 7, quan el 18,24% dels habitants de la ciutat van eixir del seu barri, enfront del 12,77 de la mitjana espanyola. El diumenge 14 es van desplaçar de la seua àrea més pròxima el 20,14% dels valencians, enfront del 14,73% de la mitjana espanyola.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dimecres va haver més moviment: el dia 10 es van desplaçar el 25,99% dels habitants de la ciutat i el dia 17, el 26,65%, enfront del 19,83% i el 20,21% de les respectives mitjanes espanyoles.

 

En comparació amb les dades del mes de novembre passat, estes xifres són considerablement inferiors. En un dia laborable de novembre de 2019, el 36,34% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri, mentres que en Espanya la mitjana era del 29,235. En els dos casos, la mitjana és uns 10 punts més alta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.