Els veïns de la ciutat de València eixiren dels seus barris més que la mitjana espanyola en les fases 2 i 3

 

Entre un 18 i un 27% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri durant les fases dos i tres de la desescalada en el mes de juny, segons dades de l’INE que ha recollit l’Oficina Municipal d’Estadística. En els quatre dies que es van mesurar (els diumenges 7 i 14 i els dimecres 10 i 17), la mitjana va ser superior a l’espanyola.

 

En concret, els dos diumenges van ser els dies amb menor moviment, especialment el 7, quan el 18,24% dels habitants de la ciutat van eixir del seu barri, enfront del 12,77 de la mitjana espanyola. El diumenge 14 es van desplaçar de la seua àrea més pròxima el 20,14% dels valencians, enfront del 14,73% de la mitjana espanyola.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dimecres va haver més moviment: el dia 10 es van desplaçar el 25,99% dels habitants de la ciutat i el dia 17, el 26,65%, enfront del 19,83% i el 20,21% de les respectives mitjanes espanyoles.

 

En comparació amb les dades del mes de novembre passat, estes xifres són considerablement inferiors. En un dia laborable de novembre de 2019, el 36,34% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri, mentres que en Espanya la mitjana era del 29,235. En els dos casos, la mitjana és uns 10 punts més alta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.