Els veïns de la ciutat de València eixiren dels seus barris més que la mitjana espanyola en les fases 2 i 3

 

Entre un 18 i un 27% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri durant les fases dos i tres de la desescalada en el mes de juny, segons dades de l’INE que ha recollit l’Oficina Municipal d’Estadística. En els quatre dies que es van mesurar (els diumenges 7 i 14 i els dimecres 10 i 17), la mitjana va ser superior a l’espanyola.

 

En concret, els dos diumenges van ser els dies amb menor moviment, especialment el 7, quan el 18,24% dels habitants de la ciutat van eixir del seu barri, enfront del 12,77 de la mitjana espanyola. El diumenge 14 es van desplaçar de la seua àrea més pròxima el 20,14% dels valencians, enfront del 14,73% de la mitjana espanyola.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dimecres va haver més moviment: el dia 10 es van desplaçar el 25,99% dels habitants de la ciutat i el dia 17, el 26,65%, enfront del 19,83% i el 20,21% de les respectives mitjanes espanyoles.

 

En comparació amb les dades del mes de novembre passat, estes xifres són considerablement inferiors. En un dia laborable de novembre de 2019, el 36,34% dels habitants de la ciutat de València van eixir del seu barri, mentres que en Espanya la mitjana era del 29,235. En els dos casos, la mitjana és uns 10 punts més alta.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.