La selectivitat se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol

Estudiants universitaris en classe

La PAU es podria celebrar a finals de juny o principis de juliol | Pixabay

 

Actualització 25/03/20, a les 15.25 hores. El Ministeri d’Educació i Formació Professional i els màxims responsables educatius de les comunitats autònomes han decidit que la prova d’accés a la universitat (PAU) se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol.

 

Notícia 24/03/20, a les 15.05 hores. El conseller d’Educació, Vicent Marzà, veu factible celebrar la selectivitat o proves d’accés a la universitat (PAU) entre finals de juny i principis de juliol, si la situació sanitària ho permet i segons evolucione la pandèmia del coronavirus, que ha obligat a suspendre classes, tancar col·legis, instituts i universitats per a seguir una quarantena que, com a mínim, s’allargarà fins a l’11 d’abril. 

 

El conseller ha assenyalat, en una entrevista a EFE, que ha de fer-se una posada en comú entre totes les comunitats autònomes i arribar a un consens respecte a les dates que s’establisquen per a estes proves. Abans de la crisi pel coronavirus en València, la Generalitat havia fixat el calendari dels exàmens per als dies 9, 10 i 11 de juny, en convocatòria ordinària, i els dies 7, 8 i 9 de juliol en extraordinària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.