Anuncios

La selectivitat se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol

Estudiants universitaris en classe

La PAU es podria celebrar a finals de juny o principis de juliol | Pixabay

 

Actualització 25/03/20, a les 15.25 hores. El Ministeri d’Educació i Formació Professional i els màxims responsables educatius de les comunitats autònomes han decidit que la prova d’accés a la universitat (PAU) se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol.

 

Anuncios

Notícia 24/03/20, a les 15.05 hores. El conseller d’Educació, Vicent Marzà, veu factible celebrar la selectivitat o proves d’accés a la universitat (PAU) entre finals de juny i principis de juliol, si la situació sanitària ho permet i segons evolucione la pandèmia del coronavirus, que ha obligat a suspendre classes, tancar col·legis, instituts i universitats per a seguir una quarantena que, com a mínim, s’allargarà fins a l’11 d’abril. 

 

El conseller ha assenyalat, en una entrevista a EFE, que ha de fer-se una posada en comú entre totes les comunitats autònomes i arribar a un consens respecte a les dates que s’establisquen per a estes proves. Abans de la crisi pel coronavirus en València, la Generalitat havia fixat el calendari dels exàmens per als dies 9, 10 i 11 de juny, en convocatòria ordinària, i els dies 7, 8 i 9 de juliol en extraordinària.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios