La reputada vident Mhoni Vidente posa data final a la pandèmia però té males notícies

 

2021 ha començat uns dies i són molts els que busquen respostes a les preguntes que es fan de cara al nou any que, amb total seguretat, continuarà marcat en primer lloc per la pandèmia del coronavirus. A voltes, les persones busquen les prediccions en els experts però també a través dels tarots.

 

Són molts els astròlegs que fan prediccions cada any, no obstant això,en Mèxic hi ha una vident que ha cridat a atenció pels encerts que ha tingut en les seues prediccions en els últims temps: Mhoni Vidente.

 

La vident cubana ha pujat un vídeo en el seu canal de YouTube, a on enumera els seus vaticinis en el món per a 2021, que, segons la dona, serà l’època dels il·luminats, de la maduresa mental i de la revolució espiritual.

 

Mhoni va assenyalar que perdran la vida entre quatre i cinc milions de persones a tot el món per culpa de la pandèmia del Covid-19, però que esta finalitzarà entre els mesos de maig i juliol gràcies a dos vacunes i un medicament que compliran la seua comesa. Com a dada negativa, Mhoni Vident ha assenyalat que una nova pandèmia arribarà a les nostres vides en «deu o onze anys».

Les prediccions de Mhoni sobre les condicions climàtiques

Per a la vident cubana, en els aspectes climàtics s’imposarà la carta del sol, que provocarà que en el món hi haurà moltes sequeres, escasses pluges i tornados.

 

Per este motiu, va demanar a la gent tenir al cap el que ocorrerà amb el canvi climàtic. Mhoni també va apuntar que l’ésser humà sofrirà terratrèmols, ciclons, huracans i tsunamis, així com objectes que cauran des del cel.

 

«El sol començarà a dominar més que mai en tot l’any, hi haurà tempestes solars en uns quants països (…) els pols, pol nord i pol sud, es començaran a descongelar. La quantitat d’energia solar que arribarà a la terra serà molt forta, així que haurem de ser cautelosos amb l’aigua, perquè quasi no hi haurà pluges a tot el món (…) el pitjor s’aveïna a l’estiu a tot el món un sol quasi 50 graus o 60 graus, cremant a la gent caminant», va advertir l’astròloga cubana.

 

Religions, guerres i altres prediccions

L’astròloga afirma que al Vaticà hi haurà un nou Papa, d’origen italià, mexicà o asiàtic. A demés, vaticina una guerra provocada pels seguidors islamistes, duent a terme diferents atemptats en poblacions franceses, espanyoles, italianes i turques.

 

«Serà completament una altra volta la primavera àrab, es donaran moviments molt forts en tot Àsia i part d’Àfrica. La gent de l’Islam, la religió, començarà a voler governar en el món sencer, començar a governar completament Europa, França, Espanya, Alemanya i Itàlia. Atemptats en tots costats i a tot arreu contra jueus, contra catòlics, contra gent completament santa», va pronosticar.
 

Mhoni Vident no deixa a un costat que hi haurà traïcions en empreses de gas, petroli i energia elèctrica, podent desembocar en una guerra econòmica, perquè es voldrà acabar amb aquells que exercixen el poder actualment en estos àmbits.

 

Tot el que va encertar Mhoni Vident en 2020

En un vídeo publicat per als seus seguidors d’Instagram, Mhoni Vident va cridar la gent a mantenir la calma, ja que en 2021 hi haurà avanços en la ciència i la salut, segons l’astròloga cubana. Cal destacar que Mhoni Vident va predir diferents successos del 2020, com la pandèmia de coronavirus, la mort de Diego Armando Maradona, el triomf de Joe Biden i els terratrèmols de Cuba i Mèxic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.