La reputada vident Mhoni Vidente posa data final a la pandèmia però té males notícies

 

2021 ha començat uns dies i són molts els que busquen respostes a les preguntes que es fan de cara al nou any que, amb total seguretat, continuarà marcat en primer lloc per la pandèmia del coronavirus. A voltes, les persones busquen les prediccions en els experts però també a través dels tarots.

 

Són molts els astròlegs que fan prediccions cada any, no obstant això,en Mèxic hi ha una vident que ha cridat a atenció pels encerts que ha tingut en les seues prediccions en els últims temps: Mhoni Vidente.

 

La vident cubana ha pujat un vídeo en el seu canal de YouTube, a on enumera els seus vaticinis en el món per a 2021, que, segons la dona, serà l’època dels il·luminats, de la maduresa mental i de la revolució espiritual.

 

Mhoni va assenyalar que perdran la vida entre quatre i cinc milions de persones a tot el món per culpa de la pandèmia del Covid-19, però que esta finalitzarà entre els mesos de maig i juliol gràcies a dos vacunes i un medicament que compliran la seua comesa. Com a dada negativa, Mhoni Vident ha assenyalat que una nova pandèmia arribarà a les nostres vides en «deu o onze anys».

Les prediccions de Mhoni sobre les condicions climàtiques

Per a la vident cubana, en els aspectes climàtics s’imposarà la carta del sol, que provocarà que en el món hi haurà moltes sequeres, escasses pluges i tornados.

 

Per este motiu, va demanar a la gent tenir al cap el que ocorrerà amb el canvi climàtic. Mhoni també va apuntar que l’ésser humà sofrirà terratrèmols, ciclons, huracans i tsunamis, així com objectes que cauran des del cel.

 

«El sol començarà a dominar més que mai en tot l’any, hi haurà tempestes solars en uns quants països (…) els pols, pol nord i pol sud, es començaran a descongelar. La quantitat d’energia solar que arribarà a la terra serà molt forta, així que haurem de ser cautelosos amb l’aigua, perquè quasi no hi haurà pluges a tot el món (…) el pitjor s’aveïna a l’estiu a tot el món un sol quasi 50 graus o 60 graus, cremant a la gent caminant», va advertir l’astròloga cubana.

 

Religions, guerres i altres prediccions

L’astròloga afirma que al Vaticà hi haurà un nou Papa, d’origen italià, mexicà o asiàtic. A demés, vaticina una guerra provocada pels seguidors islamistes, duent a terme diferents atemptats en poblacions franceses, espanyoles, italianes i turques.

 

«Serà completament una altra volta la primavera àrab, es donaran moviments molt forts en tot Àsia i part d’Àfrica. La gent de l’Islam, la religió, començarà a voler governar en el món sencer, començar a governar completament Europa, França, Espanya, Alemanya i Itàlia. Atemptats en tots costats i a tot arreu contra jueus, contra catòlics, contra gent completament santa», va pronosticar.
 

Mhoni Vident no deixa a un costat que hi haurà traïcions en empreses de gas, petroli i energia elèctrica, podent desembocar en una guerra econòmica, perquè es voldrà acabar amb aquells que exercixen el poder actualment en estos àmbits.

 

Tot el que va encertar Mhoni Vident en 2020

En un vídeo publicat per als seus seguidors d’Instagram, Mhoni Vident va cridar la gent a mantenir la calma, ja que en 2021 hi haurà avanços en la ciència i la salut, segons l’astròloga cubana. Cal destacar que Mhoni Vident va predir diferents successos del 2020, com la pandèmia de coronavirus, la mort de Diego Armando Maradona, el triomf de Joe Biden i els terratrèmols de Cuba i Mèxic.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.