La reputada vident Mhoni Vidente posa data final a la pandèmia però té males notícies

 

2021 ha començat uns dies i són molts els que busquen respostes a les preguntes que es fan de cara al nou any que, amb total seguretat, continuarà marcat en primer lloc per la pandèmia del coronavirus. A voltes, les persones busquen les prediccions en els experts però també a través dels tarots.

 

Són molts els astròlegs que fan prediccions cada any, no obstant això,en Mèxic hi ha una vident que ha cridat a atenció pels encerts que ha tingut en les seues prediccions en els últims temps: Mhoni Vidente.

 

La vident cubana ha pujat un vídeo en el seu canal de YouTube, a on enumera els seus vaticinis en el món per a 2021, que, segons la dona, serà l’època dels il·luminats, de la maduresa mental i de la revolució espiritual.

 

Mhoni va assenyalar que perdran la vida entre quatre i cinc milions de persones a tot el món per culpa de la pandèmia del Covid-19, però que esta finalitzarà entre els mesos de maig i juliol gràcies a dos vacunes i un medicament que compliran la seua comesa. Com a dada negativa, Mhoni Vident ha assenyalat que una nova pandèmia arribarà a les nostres vides en «deu o onze anys».

Les prediccions de Mhoni sobre les condicions climàtiques

Per a la vident cubana, en els aspectes climàtics s’imposarà la carta del sol, que provocarà que en el món hi haurà moltes sequeres, escasses pluges i tornados.

 

Per este motiu, va demanar a la gent tenir al cap el que ocorrerà amb el canvi climàtic. Mhoni també va apuntar que l’ésser humà sofrirà terratrèmols, ciclons, huracans i tsunamis, així com objectes que cauran des del cel.

 

«El sol començarà a dominar més que mai en tot l’any, hi haurà tempestes solars en uns quants països (…) els pols, pol nord i pol sud, es començaran a descongelar. La quantitat d’energia solar que arribarà a la terra serà molt forta, així que haurem de ser cautelosos amb l’aigua, perquè quasi no hi haurà pluges a tot el món (…) el pitjor s’aveïna a l’estiu a tot el món un sol quasi 50 graus o 60 graus, cremant a la gent caminant», va advertir l’astròloga cubana.

 

Religions, guerres i altres prediccions

L’astròloga afirma que al Vaticà hi haurà un nou Papa, d’origen italià, mexicà o asiàtic. A demés, vaticina una guerra provocada pels seguidors islamistes, duent a terme diferents atemptats en poblacions franceses, espanyoles, italianes i turques.

 

«Serà completament una altra volta la primavera àrab, es donaran moviments molt forts en tot Àsia i part d’Àfrica. La gent de l’Islam, la religió, començarà a voler governar en el món sencer, començar a governar completament Europa, França, Espanya, Alemanya i Itàlia. Atemptats en tots costats i a tot arreu contra jueus, contra catòlics, contra gent completament santa», va pronosticar.
 

Mhoni Vident no deixa a un costat que hi haurà traïcions en empreses de gas, petroli i energia elèctrica, podent desembocar en una guerra econòmica, perquè es voldrà acabar amb aquells que exercixen el poder actualment en estos àmbits.

 

Tot el que va encertar Mhoni Vident en 2020

En un vídeo publicat per als seus seguidors d’Instagram, Mhoni Vident va cridar la gent a mantenir la calma, ja que en 2021 hi haurà avanços en la ciència i la salut, segons l’astròloga cubana. Cal destacar que Mhoni Vident va predir diferents successos del 2020, com la pandèmia de coronavirus, la mort de Diego Armando Maradona, el triomf de Joe Biden i els terratrèmols de Cuba i Mèxic.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.