La reputada vident Mhoni Vidente posa data final a la pandèmia però té males notícies

 

2021 ha començat uns dies i són molts els que busquen respostes a les preguntes que es fan de cara al nou any que, amb total seguretat, continuarà marcat en primer lloc per la pandèmia del coronavirus. A voltes, les persones busquen les prediccions en els experts però també a través dels tarots.

 

Són molts els astròlegs que fan prediccions cada any, no obstant això,en Mèxic hi ha una vident que ha cridat a atenció pels encerts que ha tingut en les seues prediccions en els últims temps: Mhoni Vidente.

 

La vident cubana ha pujat un vídeo en el seu canal de YouTube, a on enumera els seus vaticinis en el món per a 2021, que, segons la dona, serà l’època dels il·luminats, de la maduresa mental i de la revolució espiritual.

 

Mhoni va assenyalar que perdran la vida entre quatre i cinc milions de persones a tot el món per culpa de la pandèmia del Covid-19, però que esta finalitzarà entre els mesos de maig i juliol gràcies a dos vacunes i un medicament que compliran la seua comesa. Com a dada negativa, Mhoni Vident ha assenyalat que una nova pandèmia arribarà a les nostres vides en «deu o onze anys».

Les prediccions de Mhoni sobre les condicions climàtiques

Per a la vident cubana, en els aspectes climàtics s’imposarà la carta del sol, que provocarà que en el món hi haurà moltes sequeres, escasses pluges i tornados.

 

Per este motiu, va demanar a la gent tenir al cap el que ocorrerà amb el canvi climàtic. Mhoni també va apuntar que l’ésser humà sofrirà terratrèmols, ciclons, huracans i tsunamis, així com objectes que cauran des del cel.

 

«El sol començarà a dominar més que mai en tot l’any, hi haurà tempestes solars en uns quants països (…) els pols, pol nord i pol sud, es començaran a descongelar. La quantitat d’energia solar que arribarà a la terra serà molt forta, així que haurem de ser cautelosos amb l’aigua, perquè quasi no hi haurà pluges a tot el món (…) el pitjor s’aveïna a l’estiu a tot el món un sol quasi 50 graus o 60 graus, cremant a la gent caminant», va advertir l’astròloga cubana.

 

Religions, guerres i altres prediccions

L’astròloga afirma que al Vaticà hi haurà un nou Papa, d’origen italià, mexicà o asiàtic. A demés, vaticina una guerra provocada pels seguidors islamistes, duent a terme diferents atemptats en poblacions franceses, espanyoles, italianes i turques.

 

«Serà completament una altra volta la primavera àrab, es donaran moviments molt forts en tot Àsia i part d’Àfrica. La gent de l’Islam, la religió, començarà a voler governar en el món sencer, començar a governar completament Europa, França, Espanya, Alemanya i Itàlia. Atemptats en tots costats i a tot arreu contra jueus, contra catòlics, contra gent completament santa», va pronosticar.
 

Mhoni Vident no deixa a un costat que hi haurà traïcions en empreses de gas, petroli i energia elèctrica, podent desembocar en una guerra econòmica, perquè es voldrà acabar amb aquells que exercixen el poder actualment en estos àmbits.

 

Tot el que va encertar Mhoni Vident en 2020

En un vídeo publicat per als seus seguidors d’Instagram, Mhoni Vident va cridar la gent a mantenir la calma, ja que en 2021 hi haurà avanços en la ciència i la salut, segons l’astròloga cubana. Cal destacar que Mhoni Vident va predir diferents successos del 2020, com la pandèmia de coronavirus, la mort de Diego Armando Maradona, el triomf de Joe Biden i els terratrèmols de Cuba i Mèxic.

Últimes notícies

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.
FILMOTECA D'ESTIU