Vilamarxant prohibix el bany en el riu Túria davant de la desobediència de la gent

 

L’Ajuntament de Vilamarxant, en el Camp de Túria (València), ha prohibit el bany i el pícnic en les platges fluvials del riu Túria en tot el seu terme municipal davant de les reiterades faltes dels visitants i la impossibilitat de respectar les mesures sanitàries.

 

A pesar de la campanya de conscienciació per a evitar conductes incíviques en les zones de bany, «gran part dels banyistes han desobeït totes les recomanacions de les autoritats, posant en perill la salut dels visitants», denúncia el consistori en un comunicat.

 

El dispositiu de seguretat compta amb presència de la Policia Local de Vilamarxant, que ha multat a moltes persones que han infringit les normes durant els últims dies. Durant estos dies, els visitants han fet cas omís de les recomanacions i, fins i tot, han trencat cadenes, envaït llocs protegits i provocat desperfectes greus en les zones de bany de la localitat.

 

Multes de fins a 600 euros

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha decidit prohibir el bany i el pícnic i intensificar el control en accessos i aparcaments, sancionant a tots els cotxes que estacionen en llocs prohibits o no habilitats amb multes de 60 a 600 euros.

 

Paral·lelament, el govern municipal ha demanat ajuda a la Delegació de Govern i a l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) de la Generalitat per a ampliar la vigilància de les zones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.