Vilamarxant prohibix el bany en el riu Túria davant de la desobediència de la gent

 

L’Ajuntament de Vilamarxant, en el Camp de Túria (València), ha prohibit el bany i el pícnic en les platges fluvials del riu Túria en tot el seu terme municipal davant de les reiterades faltes dels visitants i la impossibilitat de respectar les mesures sanitàries.

 

A pesar de la campanya de conscienciació per a evitar conductes incíviques en les zones de bany, «gran part dels banyistes han desobeït totes les recomanacions de les autoritats, posant en perill la salut dels visitants», denúncia el consistori en un comunicat.

 

El dispositiu de seguretat compta amb presència de la Policia Local de Vilamarxant, que ha multat a moltes persones que han infringit les normes durant els últims dies. Durant estos dies, els visitants han fet cas omís de les recomanacions i, fins i tot, han trencat cadenes, envaït llocs protegits i provocat desperfectes greus en les zones de bany de la localitat.

 

Multes de fins a 600 euros

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha decidit prohibir el bany i el pícnic i intensificar el control en accessos i aparcaments, sancionant a tots els cotxes que estacionen en llocs prohibits o no habilitats amb multes de 60 a 600 euros.

 

Paral·lelament, el govern municipal ha demanat ajuda a la Delegació de Govern i a l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) de la Generalitat per a ampliar la vigilància de les zones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.