Vilamarxant prohibix el bany en el riu Túria davant de la desobediència de la gent

 

L’Ajuntament de Vilamarxant, en el Camp de Túria (València), ha prohibit el bany i el pícnic en les platges fluvials del riu Túria en tot el seu terme municipal davant de les reiterades faltes dels visitants i la impossibilitat de respectar les mesures sanitàries.

 

A pesar de la campanya de conscienciació per a evitar conductes incíviques en les zones de bany, «gran part dels banyistes han desobeït totes les recomanacions de les autoritats, posant en perill la salut dels visitants», denúncia el consistori en un comunicat.

 

El dispositiu de seguretat compta amb presència de la Policia Local de Vilamarxant, que ha multat a moltes persones que han infringit les normes durant els últims dies. Durant estos dies, els visitants han fet cas omís de les recomanacions i, fins i tot, han trencat cadenes, envaït llocs protegits i provocat desperfectes greus en les zones de bany de la localitat.

 

Multes de fins a 600 euros

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha decidit prohibir el bany i el pícnic i intensificar el control en accessos i aparcaments, sancionant a tots els cotxes que estacionen en llocs prohibits o no habilitats amb multes de 60 a 600 euros.

 

Paral·lelament, el govern municipal ha demanat ajuda a la Delegació de Govern i a l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) de la Generalitat per a ampliar la vigilància de les zones.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.