Vols per 5 euros. Ryanair llança ofertes per 5 euros després de la fi de l’estat d’alarma

 

La companyia aèria de baix cost Ryanair ha llançat una oferta especial de viatges per a maig, amb seients a 5 euros, amb l’objectiu d’aprofitar la fi de l’estat d’alarma a Espanya, que finalitza el dia 9 de maig.

En les rutes promocionades amb eixides des d’aeroports espanyols, l’aerolínia ‘low cost’ proposa vols a Palma per 4,99 euros i a Porto o Budapest per 7,99 euros.

Així, des de Madrid, Barcelona, Lanzarote, Màlaga, Mallorca, Santander i Sevilla, Ryanair permetrà als turistes volar bé a destins nacionals, bé a internacionals.

Fi d’alarma, 9 de maig

L’oferta de Ryanair té especial rellevància si tenim en compte que a partir del 9 de maig ja no haurà estat d’alarma a Espanya, atés que el Govern es nega a prorrogar-lo malgrat les peticions de diverses comunitats autònomes.

Un estiu optimista

D’altra banda, s’espera que d’esta manera amb esta campanya d’ofertes de vols siga la que inicie un estiu optimista on les aerolínies recuperen gran part de la seua activitat. Amb vista al fet que des de juny hi haja una forta demanda de reserves, Ryanair també disposa d’un 20% de descompte en 200.000 places per a la temporada estival.

Estiu 2022

 

Ja se pensa amb l’estiu del 2022, l’aerolínia irlandesa low cost va presentar dimarts passat el seu nou calendari de vacances, en el qual llançarà ofertes de més de 10.000 vols setmanals en 500 rutes a destins populars, com els espanyols de Barcelona, Eivissa, Sevilla o Lanzarote.

L’aerolínia també va anunciar que ha llançat una oferta de seients amb vols a partir de 29,99 euros per a viatjar fins a finals d’octubre de 2022, una promoció que estarà disponible fins a la mitjanit d’este dijous, va indicar Efe.

«Estem encantats de presentar la nostra programació d’estiu de 2022 que, ara com ara, inclou 500 connexions amb destinacions tant urbanes com de sol i platja», va destacar en un comunicat Jason McGuinness, director comercial de Ryanair.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.