10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Vols per 5 euros. Ryanair llança ofertes per 5 euros després de la fi de l’estat d’alarma

 

La companyia aèria de baix cost Ryanair ha llançat una oferta especial de viatges per a maig, amb seients a 5 euros, amb l’objectiu d’aprofitar la fi de l’estat d’alarma a Espanya, que finalitza el dia 9 de maig.

En les rutes promocionades amb eixides des d’aeroports espanyols, l’aerolínia ‘low cost’ proposa vols a Palma per 4,99 euros i a Porto o Budapest per 7,99 euros.

Així, des de Madrid, Barcelona, Lanzarote, Màlaga, Mallorca, Santander i Sevilla, Ryanair permetrà als turistes volar bé a destins nacionals, bé a internacionals.

Fi d’alarma, 9 de maig

L’oferta de Ryanair té especial rellevància si tenim en compte que a partir del 9 de maig ja no haurà estat d’alarma a Espanya, atés que el Govern es nega a prorrogar-lo malgrat les peticions de diverses comunitats autònomes.

Un estiu optimista

D’altra banda, s’espera que d’esta manera amb esta campanya d’ofertes de vols siga la que inicie un estiu optimista on les aerolínies recuperen gran part de la seua activitat. Amb vista al fet que des de juny hi haja una forta demanda de reserves, Ryanair també disposa d’un 20% de descompte en 200.000 places per a la temporada estival.

Estiu 2022

 

Ja se pensa amb l’estiu del 2022, l’aerolínia irlandesa low cost va presentar dimarts passat el seu nou calendari de vacances, en el qual llançarà ofertes de més de 10.000 vols setmanals en 500 rutes a destins populars, com els espanyols de Barcelona, Eivissa, Sevilla o Lanzarote.

L’aerolínia també va anunciar que ha llançat una oferta de seients amb vols a partir de 29,99 euros per a viatjar fins a finals d’octubre de 2022, una promoció que estarà disponible fins a la mitjanit d’este dijous, va indicar Efe.

“Estem encantats de presentar la nostra programació d’estiu de 2022 que, ara com ara, inclou 500 connexions amb destinacions tant urbanes com de sol i platja”, va destacar en un comunicat Jason McGuinness, director comercial de Ryanair.

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.