Anuncios

Fi als vols barats de Ryanair durant els pròxims 5 anys

Michael O’Leary, el CEO de la companyia aèria de baix cost Ryanair, ha predit que l’era dels vols barats s’acosta a la seua fi… i almenys no tornarà en els pròxims cinc anys.

Tal com recull O’Leary, va predir que els preus dels vols augmentaran durant els pròxims cinc anys a mesura que els creixents preus del combustible i els càrrecs ambientals passen factura, recull el Daily Mail.

Anuncios

Això, entre altres aspectes com els “càrrecs ambientals” o el Brexit, ha provocat, segons el CEO de l’aerolínia irlandesa, que s’emprenguen accions per a poder continuar obtenint guanys en un moment en el qual els preus en la indústria no tenen sostre.

Amb aquest anunci, per tant, les tarifes dels vols seran entre un 7% i un 9% superiors a les de l’estiu de 2019, quan encara no existien restriccions de mobilitat provocades per la pandèmia de la Covid-19. La companyia, a més, estima que aqueix increment no aconseguisca els dos dígits percentuals.

Els preus en moltes rutes són més barats que fa una dècada. Però segons un informe recent, les tarifes van augmentar un 18% a l’abril, el major augment des de 1963.

(Volar) és massa barat per al qual és. Em sembla absurd cada vegada que vol a Stansted, el viatge amb tren al centre de Londres és més car que el bitllet d’avió“, va dir O’Leary.

Ha sigut la meua obra (els viatges low cost). Vaig guanyar molts diners fent-lo. Però, en última instància, no crec que viatjar amb avió siga sostenible a mitjà termini amb una tarifa mitjana de 40 euros. És massa barat“, va afegir l’empresari irlandés.

Això sí, O’Leary diu que l’augment dels preus no serà excessivament drámatico: “Crec que continuarà sent molt barat i assequible, a 50 i 60 euros“, va afirmar el magnat.

La situació actual del sector és molt problemàtica: al Regne Unit es van eliminar milers de llocs de treball en l’aviació durant la pandèmia de Covid i moltes empreses del sector han tingut problemes per a contractar suficient personal nou a temps per a fer front al pic d’estiu.

I a Espanya, el personal de cabina de l’aerolínia irlandesa ha convocat 12 jornades de vaga durant el mes de juliol, després d’haver realitzat ja quatre aquesta setmana.

A Espanya, els treballadors de Ryanair convoquen aturs

Els dos sindicats de l’aerolínia, ÚS i Sitcpla, han convocat dotze jornades més de vaga (des del dia 12 fins al 28 de juliol) en diferents aeroports d’Espanya: Alacant, Barcelona, Girona, Eivissa, Màlaga, Mallorca, Madrid, Palma, Santiago de Compostel·la i València. Asseguren que porten mesos intentant negociar un “conveni sota la legislació espanyola” respecte a vacances o salaris.

La secretària general d’ÚS, Lidia Arasanz, ha carregat contra l’empresa per la seua “impassibilitat” a l’hora d’escoltar els treballadors, els qui asseguren que es veuen “obligats” a convocar nous aturs després de les sis jornades realitzades fins ara.

S’espera que aquests dotze nous aturs, als quals estan anomenats tots els treballadors de la companyia aèria a Espanya, siguen similars als ja realitzats, on els sindicats van xifrar el seguiment d’un 40%.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios