Xàtiva invertix 20.000 euros en el condicionament del Centre de Bombeig d’Aigües Potable

Aigua de l'aixeta

Aigua de l’aixeta | Pixabay

 

El regidor d’Obres Ignacio Reig ha visitat el Centre de Bombeig d’Aigües Potables de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), per tal de comprovar les millores fetes en la instal·lació després de les obres efectuades amb una inversió de 20.000 euros.

 

El projecte, que ha efectuat obres en la coberta i ha condicionat les habitacions interiors, respon a la necessitat de donar solució a la problemàtica de les humitats del sostre i les patologies resultats, a demés de la necessitat de consolidar i mantindre les dependències del seu interior.

 

En primer lloc, pel que fa a les humitats, s’ha solucionat la problemàtica eixida per l’obturació del sistema d’evacuació, que estava perjudicat tant per falta de manteniment com per actes vandàlics. En este sentit, s’ha traslladat la canalització al perímetre exterior per a evitar que estes filtracions no repercutisquen dins de l’edifici.

 

«L’aigua és un recurs molt valuós»

A demés, també s’ha actuat en la climatització de les tres habitacions que eventualment solen ocupar els treballadors, i en la dotació de mobiliari per a un adequat ús i l’actualització de la il·luminació d’emergència, la col·locació de la senyalització pertinent, la instal·lació d’extintors i els treballs de manteniment encaminats a faenes de pintura.

 

«Acabem les reformes de la sala d’impulsió d’aigües potables de Xàtiva, apostant per una gestió pública de l’aigua potable amb un nivell d’eficiència igual o superior al de qualsevol entitat privada», ha manifestat el regidor d’Obres Ignacio Reig, qui ha incidit en què «l’aigua és un recurs cada volta més valuós, i per tant requerix de les inversions corresponents».

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home detingut per una brutal pallissa a València que ha deixat una víctima en coma

Un jutjat de València ha ordenat l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, d’un home investigat per una brutal agressió al barri de Sant Marcel·lí que ha deixat la víctima en coma.

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.
FILMOTECA D'ESTIU