Xàtiva invertix 20.000 euros en el condicionament del Centre de Bombeig d’Aigües Potable

Aigua de l'aixeta

Aigua de l’aixeta | Pixabay

 

El regidor d’Obres Ignacio Reig ha visitat el Centre de Bombeig d’Aigües Potables de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), per tal de comprovar les millores fetes en la instal·lació després de les obres efectuades amb una inversió de 20.000 euros.

 

El projecte, que ha efectuat obres en la coberta i ha condicionat les habitacions interiors, respon a la necessitat de donar solució a la problemàtica de les humitats del sostre i les patologies resultats, a demés de la necessitat de consolidar i mantindre les dependències del seu interior.

 

En primer lloc, pel que fa a les humitats, s’ha solucionat la problemàtica eixida per l’obturació del sistema d’evacuació, que estava perjudicat tant per falta de manteniment com per actes vandàlics. En este sentit, s’ha traslladat la canalització al perímetre exterior per a evitar que estes filtracions no repercutisquen dins de l’edifici.

 

«L’aigua és un recurs molt valuós»

A demés, també s’ha actuat en la climatització de les tres habitacions que eventualment solen ocupar els treballadors, i en la dotació de mobiliari per a un adequat ús i l’actualització de la il·luminació d’emergència, la col·locació de la senyalització pertinent, la instal·lació d’extintors i els treballs de manteniment encaminats a faenes de pintura.

 

«Acabem les reformes de la sala d’impulsió d’aigües potables de Xàtiva, apostant per una gestió pública de l’aigua potable amb un nivell d’eficiència igual o superior al de qualsevol entitat privada», ha manifestat el regidor d’Obres Ignacio Reig, qui ha incidit en què «l’aigua és un recurs cada volta més valuós, i per tant requerix de les inversions corresponents».

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.