Xàtiva invertix 20.000 euros en el condicionament del Centre de Bombeig d’Aigües Potable

Aigua de l'aixeta

Aigua de l’aixeta | Pixabay

 

El regidor d’Obres Ignacio Reig ha visitat el Centre de Bombeig d’Aigües Potables de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), per tal de comprovar les millores fetes en la instal·lació després de les obres efectuades amb una inversió de 20.000 euros.

 

El projecte, que ha efectuat obres en la coberta i ha condicionat les habitacions interiors, respon a la necessitat de donar solució a la problemàtica de les humitats del sostre i les patologies resultats, a demés de la necessitat de consolidar i mantindre les dependències del seu interior.

 

En primer lloc, pel que fa a les humitats, s’ha solucionat la problemàtica eixida per l’obturació del sistema d’evacuació, que estava perjudicat tant per falta de manteniment com per actes vandàlics. En este sentit, s’ha traslladat la canalització al perímetre exterior per a evitar que estes filtracions no repercutisquen dins de l’edifici.

 

«L’aigua és un recurs molt valuós»

A demés, també s’ha actuat en la climatització de les tres habitacions que eventualment solen ocupar els treballadors, i en la dotació de mobiliari per a un adequat ús i l’actualització de la il·luminació d’emergència, la col·locació de la senyalització pertinent, la instal·lació d’extintors i els treballs de manteniment encaminats a faenes de pintura.

 

«Acabem les reformes de la sala d’impulsió d’aigües potables de Xàtiva, apostant per una gestió pública de l’aigua potable amb un nivell d’eficiència igual o superior al de qualsevol entitat privada», ha manifestat el regidor d’Obres Ignacio Reig, qui ha incidit en què «l’aigua és un recurs cada volta més valuós, i per tant requerix de les inversions corresponents».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.