Xàtiva invertix 20.000 euros en el condicionament del Centre de Bombeig d’Aigües Potable

Aigua de l'aixeta

Aigua de l’aixeta | Pixabay

 

El regidor d’Obres Ignacio Reig ha visitat el Centre de Bombeig d’Aigües Potables de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), per tal de comprovar les millores fetes en la instal·lació després de les obres efectuades amb una inversió de 20.000 euros.

 

El projecte, que ha efectuat obres en la coberta i ha condicionat les habitacions interiors, respon a la necessitat de donar solució a la problemàtica de les humitats del sostre i les patologies resultats, a demés de la necessitat de consolidar i mantindre les dependències del seu interior.

 

En primer lloc, pel que fa a les humitats, s’ha solucionat la problemàtica eixida per l’obturació del sistema d’evacuació, que estava perjudicat tant per falta de manteniment com per actes vandàlics. En este sentit, s’ha traslladat la canalització al perímetre exterior per a evitar que estes filtracions no repercutisquen dins de l’edifici.

 

«L’aigua és un recurs molt valuós»

A demés, també s’ha actuat en la climatització de les tres habitacions que eventualment solen ocupar els treballadors, i en la dotació de mobiliari per a un adequat ús i l’actualització de la il·luminació d’emergència, la col·locació de la senyalització pertinent, la instal·lació d’extintors i els treballs de manteniment encaminats a faenes de pintura.

 

«Acabem les reformes de la sala d’impulsió d’aigües potables de Xàtiva, apostant per una gestió pública de l’aigua potable amb un nivell d’eficiència igual o superior al de qualsevol entitat privada», ha manifestat el regidor d’Obres Ignacio Reig, qui ha incidit en què «l’aigua és un recurs cada volta més valuós, i per tant requerix de les inversions corresponents».

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.