Xàtiva invertix 20.000 euros en el condicionament del Centre de Bombeig d’Aigües Potable

Aigua de l'aixeta

Aigua de l’aixeta | Pixabay

 

El regidor d’Obres Ignacio Reig ha visitat el Centre de Bombeig d’Aigües Potables de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), per tal de comprovar les millores fetes en la instal·lació després de les obres efectuades amb una inversió de 20.000 euros.

 

El projecte, que ha efectuat obres en la coberta i ha condicionat les habitacions interiors, respon a la necessitat de donar solució a la problemàtica de les humitats del sostre i les patologies resultats, a demés de la necessitat de consolidar i mantindre les dependències del seu interior.

 

En primer lloc, pel que fa a les humitats, s’ha solucionat la problemàtica eixida per l’obturació del sistema d’evacuació, que estava perjudicat tant per falta de manteniment com per actes vandàlics. En este sentit, s’ha traslladat la canalització al perímetre exterior per a evitar que estes filtracions no repercutisquen dins de l’edifici.

 

«L’aigua és un recurs molt valuós»

A demés, també s’ha actuat en la climatització de les tres habitacions que eventualment solen ocupar els treballadors, i en la dotació de mobiliari per a un adequat ús i l’actualització de la il·luminació d’emergència, la col·locació de la senyalització pertinent, la instal·lació d’extintors i els treballs de manteniment encaminats a faenes de pintura.

 

«Acabem les reformes de la sala d’impulsió d’aigües potables de Xàtiva, apostant per una gestió pública de l’aigua potable amb un nivell d’eficiència igual o superior al de qualsevol entitat privada», ha manifestat el regidor d’Obres Ignacio Reig, qui ha incidit en què «l’aigua és un recurs cada volta més valuós, i per tant requerix de les inversions corresponents».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.