13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Xàtiva tindrà una nova furgoneta per als malats d’Alzheimer del centre Pérez Bruschetti

 

La Mesa de contractació de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha aprovat l’adquisició d’una furgoneta destinada al Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti, amb una inversió de 36.000 euros.

 

Este nou vehicle prestarà el servici de transport diari dels usuaris i usuàries i també d’aquells que tenen mobilitat reduïda, d’acord amb la normativa vigent. La furgoneta disposarà de 9 places i es podrà transformar per tal d’adaptar-la a sis places i dos cadires de rodes.

 

La regidora de Benestar Social i tinent d’alcalde Xelo Angulo, ha manifestat que «millorem cada dia l’atenció a les persones més vulnerables de la nostra ciutat. Actualment, des del centre, es fan dos rutes per tal de prestar el servici i garantir que en esta època en què el virus està present, els usuaris i les seues famílies estiguen tranquil·les, amb totes les mesures sanitàries i de seguretat necessàries per a desplaçar-se al centre i ser atesos en les millors condicions».

 

Forma part de la Xarxa de Dependència de la Generalitat

El Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti de Xàtiva forma part des de 2019 de la Xarxa de Dependència de la Generalitat Valenciana, aprofitant d’esta manera els recursos que oferix la Llei d’Atenció a la Dependència.

 

A demés, s’oferix servici de menjador, transport i acompanyament als usuaris, junt a un altre mèdic i d’infermeria amb recursos propis. Esta ajuda atén diàriament a 35 usuaris, a demés de prestar servici a les seues famílies.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.