Xàtiva tindrà una nova furgoneta per als malats d’Alzheimer del centre Pérez Bruschetti

 

La Mesa de contractació de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha aprovat l’adquisició d’una furgoneta destinada al Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti, amb una inversió de 36.000 euros.

 

Este nou vehicle prestarà el servici de transport diari dels usuaris i usuàries i també d’aquells que tenen mobilitat reduïda, d’acord amb la normativa vigent. La furgoneta disposarà de 9 places i es podrà transformar per tal d’adaptar-la a sis places i dos cadires de rodes.

 

La regidora de Benestar Social i tinent d’alcalde Xelo Angulo, ha manifestat que «millorem cada dia l’atenció a les persones més vulnerables de la nostra ciutat. Actualment, des del centre, es fan dos rutes per tal de prestar el servici i garantir que en esta època en què el virus està present, els usuaris i les seues famílies estiguen tranquil·les, amb totes les mesures sanitàries i de seguretat necessàries per a desplaçar-se al centre i ser atesos en les millors condicions».

 

Forma part de la Xarxa de Dependència de la Generalitat

El Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti de Xàtiva forma part des de 2019 de la Xarxa de Dependència de la Generalitat Valenciana, aprofitant d’esta manera els recursos que oferix la Llei d’Atenció a la Dependència.

 

A demés, s’oferix servici de menjador, transport i acompanyament als usuaris, junt a un altre mèdic i d’infermeria amb recursos propis. Esta ajuda atén diàriament a 35 usuaris, a demés de prestar servici a les seues famílies.

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.