Xàtiva tindrà una nova furgoneta per als malats d’Alzheimer del centre Pérez Bruschetti

 

La Mesa de contractació de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha aprovat l’adquisició d’una furgoneta destinada al Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti, amb una inversió de 36.000 euros.

 

Este nou vehicle prestarà el servici de transport diari dels usuaris i usuàries i també d’aquells que tenen mobilitat reduïda, d’acord amb la normativa vigent. La furgoneta disposarà de 9 places i es podrà transformar per tal d’adaptar-la a sis places i dos cadires de rodes.

 

La regidora de Benestar Social i tinent d’alcalde Xelo Angulo, ha manifestat que «millorem cada dia l’atenció a les persones més vulnerables de la nostra ciutat. Actualment, des del centre, es fan dos rutes per tal de prestar el servici i garantir que en esta època en què el virus està present, els usuaris i les seues famílies estiguen tranquil·les, amb totes les mesures sanitàries i de seguretat necessàries per a desplaçar-se al centre i ser atesos en les millors condicions».

 

Forma part de la Xarxa de Dependència de la Generalitat

El Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti de Xàtiva forma part des de 2019 de la Xarxa de Dependència de la Generalitat Valenciana, aprofitant d’esta manera els recursos que oferix la Llei d’Atenció a la Dependència.

 

A demés, s’oferix servici de menjador, transport i acompanyament als usuaris, junt a un altre mèdic i d’infermeria amb recursos propis. Esta ajuda atén diàriament a 35 usuaris, a demés de prestar servici a les seues famílies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig