Xàtiva tindrà una nova furgoneta per als malats d’Alzheimer del centre Pérez Bruschetti

 

La Mesa de contractació de l’Ajuntament de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha aprovat l’adquisició d’una furgoneta destinada al Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti, amb una inversió de 36.000 euros.

 

Este nou vehicle prestarà el servici de transport diari dels usuaris i usuàries i també d’aquells que tenen mobilitat reduïda, d’acord amb la normativa vigent. La furgoneta disposarà de 9 places i es podrà transformar per tal d’adaptar-la a sis places i dos cadires de rodes.

 

La regidora de Benestar Social i tinent d’alcalde Xelo Angulo, ha manifestat que «millorem cada dia l’atenció a les persones més vulnerables de la nostra ciutat. Actualment, des del centre, es fan dos rutes per tal de prestar el servici i garantir que en esta època en què el virus està present, els usuaris i les seues famílies estiguen tranquil·les, amb totes les mesures sanitàries i de seguretat necessàries per a desplaçar-se al centre i ser atesos en les millors condicions».

 

Forma part de la Xarxa de Dependència de la Generalitat

El Centre de Dia per a Malalts d’Alzheimer Pérez Bruschetti de Xàtiva forma part des de 2019 de la Xarxa de Dependència de la Generalitat Valenciana, aprofitant d’esta manera els recursos que oferix la Llei d’Atenció a la Dependència.

 

A demés, s’oferix servici de menjador, transport i acompanyament als usuaris, junt a un altre mèdic i d’infermeria amb recursos propis. Esta ajuda atén diàriament a 35 usuaris, a demés de prestar servici a les seues famílies.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.