Xavi Castillo torna al Teatre Micalet de València amb una interpretació de la Bíblia

 

L’actor Xavi Castillo reprén la interpretació de la Bíblia des del seu particular punt de vista en el Teatre Micalet de València, a on actuarà entre el 17 i el 27 de setembre.

 

El muntatge ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo‘, que va ser «un èxit de públic al llarg de l’última temporada» i «va continuar generant ‘sketchs’ al llarg del confinament a través del canal de YouTube de Pot de Plom», repassa diferents episodis del llibre més llegit de la història com per exemple La Creació, El Diluvi Universal o el naixement de Jesús. «Continuem satiritzant les coses més sagrades», declara Castillo.

 

Des de la companyia Pot de Plom asseguren que amb la gira d’este espectacle s’han adonat de què, «a pesar de què hi ha molta cultura popular al voltant de la Bíblia, poca gent s’ha detingut a llegir el que posa, un fet que genera que quan Xavi es remet a la font original, sense cap paròdia, explote el riure entre el públic».

 

Les quatre primeres representacions de ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo’ estan organitzades per l’Institut Valencià de Cultura dins del pla ‘reaCtivem’.

 

Esta serà la primera obra de teatre que es representarà en el Micalet dins de la temporada 2020-2021, a la que li seguiran ‘Llum Trencada’, de Iguana Teatre, la creació col·lectiva ‘Parla, cony, parla!’, de Unaovarias o ‘Ingovernables’, de Atirohecho.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.