Xavi Castillo torna al Teatre Micalet de València amb una interpretació de la Bíblia

 

L’actor Xavi Castillo reprén la interpretació de la Bíblia des del seu particular punt de vista en el Teatre Micalet de València, a on actuarà entre el 17 i el 27 de setembre.

 

El muntatge ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo‘, que va ser «un èxit de públic al llarg de l’última temporada» i «va continuar generant ‘sketchs’ al llarg del confinament a través del canal de YouTube de Pot de Plom», repassa diferents episodis del llibre més llegit de la història com per exemple La Creació, El Diluvi Universal o el naixement de Jesús. «Continuem satiritzant les coses més sagrades», declara Castillo.

 

Des de la companyia Pot de Plom asseguren que amb la gira d’este espectacle s’han adonat de què, «a pesar de què hi ha molta cultura popular al voltant de la Bíblia, poca gent s’ha detingut a llegir el que posa, un fet que genera que quan Xavi es remet a la font original, sense cap paròdia, explote el riure entre el públic».

 

Les quatre primeres representacions de ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo’ estan organitzades per l’Institut Valencià de Cultura dins del pla ‘reaCtivem’.

 

Esta serà la primera obra de teatre que es representarà en el Micalet dins de la temporada 2020-2021, a la que li seguiran ‘Llum Trencada’, de Iguana Teatre, la creació col·lectiva ‘Parla, cony, parla!’, de Unaovarias o ‘Ingovernables’, de Atirohecho.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.