12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Xavi Castillo torna al Teatre Micalet de València amb una interpretació de la Bíblia

 

L’actor Xavi Castillo reprén la interpretació de la Bíblia des del seu particular punt de vista en el Teatre Micalet de València, a on actuarà entre el 17 i el 27 de setembre.

 

El muntatge ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo‘, que va ser «un èxit de públic al llarg de l’última temporada» i «va continuar generant ‘sketchs’ al llarg del confinament a través del canal de YouTube de Pot de Plom», repassa diferents episodis del llibre més llegit de la història com per exemple La Creació, El Diluvi Universal o el naixement de Jesús. «Continuem satiritzant les coses més sagrades», declara Castillo.

 

Des de la companyia Pot de Plom asseguren que amb la gira d’este espectacle s’han adonat de què, «a pesar de què hi ha molta cultura popular al voltant de la Bíblia, poca gent s’ha detingut a llegir el que posa, un fet que genera que quan Xavi es remet a la font original, sense cap paròdia, explote el riure entre el públic».

 

Les quatre primeres representacions de ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo’ estan organitzades per l’Institut Valencià de Cultura dins del pla ‘reaCtivem’.

 

Esta serà la primera obra de teatre que es representarà en el Micalet dins de la temporada 2020-2021, a la que li seguiran ‘Llum Trencada’, de Iguana Teatre, la creació col·lectiva ‘Parla, cony, parla!’, de Unaovarias o ‘Ingovernables’, de Atirohecho.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.

La jutgessa de la dana cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La magistrada que investiga la gestió de la dana ha citat al subsecretari de Justícia i a dos advocats per les contradiccions entre un informe i una versió prèvia. El jutjat afig a la causa l'informe de l'Advocacia i els wasaps Feijoo-Mazon amb acta notarial.

El València encarrila el fitxatge de Sadiq Umar després del seu comiat en Zubieta

El València veu encaminada l'arribada de Sadiq Umar i el davanter s'ha acomiadat dels seus companys en Zubieta. Els clubs negocien un traspàs definitiu.