Xavi Castillo torna al Teatre Micalet de València amb una interpretació de la Bíblia

 

L’actor Xavi Castillo reprén la interpretació de la Bíblia des del seu particular punt de vista en el Teatre Micalet de València, a on actuarà entre el 17 i el 27 de setembre.

 

El muntatge ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo‘, que va ser «un èxit de públic al llarg de l’última temporada» i «va continuar generant ‘sketchs’ al llarg del confinament a través del canal de YouTube de Pot de Plom», repassa diferents episodis del llibre més llegit de la història com per exemple La Creació, El Diluvi Universal o el naixement de Jesús. «Continuem satiritzant les coses més sagrades», declara Castillo.

 

Des de la companyia Pot de Plom asseguren que amb la gira d’este espectacle s’han adonat de què, «a pesar de què hi ha molta cultura popular al voltant de la Bíblia, poca gent s’ha detingut a llegir el que posa, un fet que genera que quan Xavi es remet a la font original, sense cap paròdia, explote el riure entre el públic».

 

Les quatre primeres representacions de ‘La Bíblia comptada per Xavi Castillo’ estan organitzades per l’Institut Valencià de Cultura dins del pla ‘reaCtivem’.

 

Esta serà la primera obra de teatre que es representarà en el Micalet dins de la temporada 2020-2021, a la que li seguiran ‘Llum Trencada’, de Iguana Teatre, la creació col·lectiva ‘Parla, cony, parla!’, de Unaovarias o ‘Ingovernables’, de Atirohecho.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.