Xiaomi detecta un problema de seguretat en els seus patinets elèctrics

 

 

Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365. 

 

La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el seu ‘scooter’ forma part d’esta partida afectada. Si és així, la marca proporciona tota la informació necessària i instruccions per a procedir a la retirada del producte i la posterior reparació de l’aparell, sense cap cost.

 

El programa de retirada començarà l’1 de juliol i, mentres, la companyia insistix en què els consumidors que hagen adquirit l’aparell deixen d’utilitzar-lo fins a assegurar-se que el seu no forma part de la partida afectada

 

Un caragol que pot afluixar-se

Xiaomi ha confirmat en la seua web que un número limitat d’unitats del producte tenen un caragol en el mecanisme de plec que podria afluixar-se, provocant que la barra vertical se separe del cos del patinet mentres s’està fent ús d’ell. 

 

Les unitats afectades són les fabricades entre el 27 d’octubre de 2018 i el 5 de desembre de 2018. I una xicoteta quantitat d’estes s’ha venut en Espanya

 

Xiaomi alerta als usuaris de ‘Mi Electric Scooter’ que, si noten que el caragol s’afluixa, no intenten solucionar ells mateixos el problema. Recomanen seguir estrictament les seues instruccions i recorden que, si es manipula un patinet afectat, no podrà formar part del programa de retirada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.