Anuncios

Xiaomi detecta un problema de seguretat en els seus patinets elèctrics

 

 

Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365. 

 

La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el seu ‘scooter’ forma part d’esta partida afectada. Si és així, la marca proporciona tota la informació necessària i instruccions per a procedir a la retirada del producte i la posterior reparació de l’aparell, sense cap cost.

Anuncios

 

El programa de retirada començarà l’1 de juliol i, mentres, la companyia insistix en què els consumidors que hagen adquirit l’aparell deixen d’utilitzar-lo fins a assegurar-se que el seu no forma part de la partida afectada

 

Un caragol que pot afluixar-se

Xiaomi ha confirmat en la seua web que un número limitat d’unitats del producte tenen un caragol en el mecanisme de plec que podria afluixar-se, provocant que la barra vertical se separe del cos del patinet mentres s’està fent ús d’ell. 

 

Les unitats afectades són les fabricades entre el 27 d’octubre de 2018 i el 5 de desembre de 2018. I una xicoteta quantitat d’estes s’ha venut en Espanya

 

Xiaomi alerta als usuaris de ‘Mi Electric Scooter’ que, si noten que el caragol s’afluixa, no intenten solucionar ells mateixos el problema. Recomanen seguir estrictament les seues instruccions i recorden que, si es manipula un patinet afectat, no podrà formar part del programa de retirada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.
Anuncios