15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Xiaomi detecta un problema de seguretat en els seus patinets elèctrics

 

 

Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365. 

 

La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el seu ‘scooter’ forma part d’esta partida afectada. Si és així, la marca proporciona tota la informació necessària i instruccions per a procedir a la retirada del producte i la posterior reparació de l’aparell, sense cap cost.

 

El programa de retirada començarà l’1 de juliol i, mentres, la companyia insistix en què els consumidors que hagen adquirit l’aparell deixen d’utilitzar-lo fins a assegurar-se que el seu no forma part de la partida afectada

 

Un caragol que pot afluixar-se

Xiaomi ha confirmat en la seua web que un número limitat d’unitats del producte tenen un caragol en el mecanisme de plec que podria afluixar-se, provocant que la barra vertical se separe del cos del patinet mentres s’està fent ús d’ell. 

 

Les unitats afectades són les fabricades entre el 27 d’octubre de 2018 i el 5 de desembre de 2018. I una xicoteta quantitat d’estes s’ha venut en Espanya

 

Xiaomi alerta als usuaris de ‘Mi Electric Scooter’ que, si noten que el caragol s’afluixa, no intenten solucionar ells mateixos el problema. Recomanen seguir estrictament les seues instruccions i recorden que, si es manipula un patinet afectat, no podrà formar part del programa de retirada.

Últimes notícies

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.