Xiaomi detecta un problema de seguretat en els seus patinets elèctrics

Ejemplo de shortcode con estilo
    Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365.    La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el […]

 

 

Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365. 

 

La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el seu ‘scooter’ forma part d’esta partida afectada. Si és així, la marca proporciona tota la informació necessària i instruccions per a procedir a la retirada del producte i la posterior reparació de l’aparell, sense cap cost.

 

El programa de retirada començarà l’1 de juliol i, mentres, la companyia insistix en què els consumidors que hagen adquirit l’aparell deixen d’utilitzar-lo fins a assegurar-se que el seu no forma part de la partida afectada. 

 

Un caragol que pot afluixar-se

Xiaomi ha confirmat en la seua web que un número limitat d’unitats del producte tenen un caragol en el mecanisme de plec que podria afluixar-se, provocant que la barra vertical se separe del cos del patinet mentres s’està fent ús d’ell. 

 

Les unitats afectades són les fabricades entre el 27 d’octubre de 2018 i el 5 de desembre de 2018. I una xicoteta quantitat d’estes s’ha venut en Espanya. 

 

Xiaomi alerta als usuaris de ‘Mi Electric Scooter’ que, si noten que el caragol s’afluixa, no intenten solucionar ells mateixos el problema. Recomanen seguir estrictament les seues instruccions i recorden que, si es manipula un patinet afectat, no podrà formar part del programa de retirada.

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.