18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Xiaomi detecta un problema de seguretat en els seus patinets elèctrics

 

 

Alerta per la retirada d’un patinet elèctric que podria ser perillós. La firma Xiaomi ha anunciat que està llevant del mercat una partida d’uns dels seus productes per motius de seguretat. Es tracta de ‘Mi Electric Scooter’, model M365. 

 

La companyia convida als usuaris de l’aparell a què consulten en un enllaç si el seu ‘scooter’ forma part d’esta partida afectada. Si és així, la marca proporciona tota la informació necessària i instruccions per a procedir a la retirada del producte i la posterior reparació de l’aparell, sense cap cost.

 

El programa de retirada començarà l’1 de juliol i, mentres, la companyia insistix en què els consumidors que hagen adquirit l’aparell deixen d’utilitzar-lo fins a assegurar-se que el seu no forma part de la partida afectada

 

Un caragol que pot afluixar-se

Xiaomi ha confirmat en la seua web que un número limitat d’unitats del producte tenen un caragol en el mecanisme de plec que podria afluixar-se, provocant que la barra vertical se separe del cos del patinet mentres s’està fent ús d’ell. 

 

Les unitats afectades són les fabricades entre el 27 d’octubre de 2018 i el 5 de desembre de 2018. I una xicoteta quantitat d’estes s’ha venut en Espanya

 

Xiaomi alerta als usuaris de ‘Mi Electric Scooter’ que, si noten que el caragol s’afluixa, no intenten solucionar ells mateixos el problema. Recomanen seguir estrictament les seues instruccions i recorden que, si es manipula un patinet afectat, no podrà formar part del programa de retirada.

Últimes notícies

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.