Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Ximo Puig avança que es prendran mesures sanitàries en algunes localitats valencianes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que existix preocupació per l’evolució de la pandèmia en algunes zones del territori valencià i que en els pròxims dies es prendran mesures en diferents localitats per a «encapsular els brots».

 

Puig, que ha comparegut davant dels mitjans de comunicació després de reunir-se amb el ministre d’Agricultura, Luis Planas, ha assegurat, en ser preguntat si s’ampliaran les restriccions pel Covid19, ha dit que s’està avaluant i que en alguns llocs «probablement es prendran mesures en els pròxims dies».

 

El president ha defensat que esta decisió no té res a vore «amb la confrontació ni l’estigmatització» sinó que a on hi ha problemes s’intenta encapsular els brots. «Es farà en relació al que determinen els tècnics, experts de Salut Pública, eixa és la dinàmica», ha assegurat, i ha afegit que, encara que el territori valencià està en una situació més favorable que altres llocs d’Espanya, «estem en l’horitzó del 100 que hem de baixar» i, per tant, «res de triomfalismes».

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.