Ximo Puig defensa la via valenciana ‘de la cohesió i el respecte entre territoris’

El quart Congrés Provincial de València ha proclamat oficialment a Carlos Fernández Bielsa com a nou secretari general provincial per als pròxims quatre anys.

El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha defensat hui que la via valenciana «és la que passa per la cohesió entre valencians, pel respecte a tots els territoris d’Espanya i la que treballa perquè ningú es quede arrere en l’eixida d’aquesta crisi» i ha apuntat que per a «els socialistes valencians la gran ambició és consolidar un projecte en el qual la immensa majoria de la societat es veja representada».

En aquest sentit, el president ha recordat que l’agenda valenciana passa per «la superació de la pandèmia, la recuperació econòmica i social, l’execució dels pressupostos de la Generalitat per a 2022 i la captació dels fons europeus», i ha defensat que per a això «necessitem unitat, cohesió i mirar cap avant tots junts»: «Perquè ningú quede arrere en l’eixida d’aquesta terrible pandèmia hem d’impulsar un Partit Socialista fort i unit que mire sempre pels interessos generals, superant les friccions i la confrontació social que vol promoure el Partit Popular», ha subratllat.

Així mateix, Ximo Puig ha lamentat que «el primer partit de l’oposició vulga trencar a la societat i continuar en la via de la confrontació inútil» i ha qualificat d'»actes esperpèntics» l’ocorregut en els últims dies en el Congrés dels Diputats: «Si el PP fora de veritat un partit de govern no actuarien com el fan, sense tindre en compte l’interés general de la població». «Aquest mateix modus operandi, el dels paranys, és el mateix que els valencians patim durant més de 20 anys de govern del Partit Popular», ha advertit.

Finalment, Ximo Puig ha traslladat la seua felicitació a Carlos Fernández Bielsa pel seu nomenament com a nou secretari general provincial i ha agraït a Mercedes Caballero la labor realitzada en els últims anys: «Hui fem un pas més perquè el PSPV-PSOE siga el partit que representa a la immensa majoria dels valencians i valencianes».

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU