Ximo Puig defensa la via valenciana ‘de la cohesió i el respecte entre territoris’

El quart Congrés Provincial de València ha proclamat oficialment a Carlos Fernández Bielsa com a nou secretari general provincial per als pròxims quatre anys.

El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha defensat hui que la via valenciana «és la que passa per la cohesió entre valencians, pel respecte a tots els territoris d’Espanya i la que treballa perquè ningú es quede arrere en l’eixida d’aquesta crisi» i ha apuntat que per a «els socialistes valencians la gran ambició és consolidar un projecte en el qual la immensa majoria de la societat es veja representada».

En aquest sentit, el president ha recordat que l’agenda valenciana passa per «la superació de la pandèmia, la recuperació econòmica i social, l’execució dels pressupostos de la Generalitat per a 2022 i la captació dels fons europeus», i ha defensat que per a això «necessitem unitat, cohesió i mirar cap avant tots junts»: «Perquè ningú quede arrere en l’eixida d’aquesta terrible pandèmia hem d’impulsar un Partit Socialista fort i unit que mire sempre pels interessos generals, superant les friccions i la confrontació social que vol promoure el Partit Popular», ha subratllat.

Així mateix, Ximo Puig ha lamentat que «el primer partit de l’oposició vulga trencar a la societat i continuar en la via de la confrontació inútil» i ha qualificat d'»actes esperpèntics» l’ocorregut en els últims dies en el Congrés dels Diputats: «Si el PP fora de veritat un partit de govern no actuarien com el fan, sense tindre en compte l’interés general de la població». «Aquest mateix modus operandi, el dels paranys, és el mateix que els valencians patim durant més de 20 anys de govern del Partit Popular», ha advertit.

Finalment, Ximo Puig ha traslladat la seua felicitació a Carlos Fernández Bielsa pel seu nomenament com a nou secretari general provincial i ha agraït a Mercedes Caballero la labor realitzada en els últims anys: «Hui fem un pas més perquè el PSPV-PSOE siga el partit que representa a la immensa majoria dels valencians i valencianes».

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.