Ximo Puig defensa la via valenciana ‘de la cohesió i el respecte entre territoris’

El quart Congrés Provincial de València ha proclamat oficialment a Carlos Fernández Bielsa com a nou secretari general provincial per als pròxims quatre anys.

El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha defensat hui que la via valenciana «és la que passa per la cohesió entre valencians, pel respecte a tots els territoris d’Espanya i la que treballa perquè ningú es quede arrere en l’eixida d’aquesta crisi» i ha apuntat que per a «els socialistes valencians la gran ambició és consolidar un projecte en el qual la immensa majoria de la societat es veja representada».

En aquest sentit, el president ha recordat que l’agenda valenciana passa per «la superació de la pandèmia, la recuperació econòmica i social, l’execució dels pressupostos de la Generalitat per a 2022 i la captació dels fons europeus», i ha defensat que per a això «necessitem unitat, cohesió i mirar cap avant tots junts»: «Perquè ningú quede arrere en l’eixida d’aquesta terrible pandèmia hem d’impulsar un Partit Socialista fort i unit que mire sempre pels interessos generals, superant les friccions i la confrontació social que vol promoure el Partit Popular», ha subratllat.

Així mateix, Ximo Puig ha lamentat que «el primer partit de l’oposició vulga trencar a la societat i continuar en la via de la confrontació inútil» i ha qualificat d'»actes esperpèntics» l’ocorregut en els últims dies en el Congrés dels Diputats: «Si el PP fora de veritat un partit de govern no actuarien com el fan, sense tindre en compte l’interés general de la població». «Aquest mateix modus operandi, el dels paranys, és el mateix que els valencians patim durant més de 20 anys de govern del Partit Popular», ha advertit.

Finalment, Ximo Puig ha traslladat la seua felicitació a Carlos Fernández Bielsa pel seu nomenament com a nou secretari general provincial i ha agraït a Mercedes Caballero la labor realitzada en els últims anys: «Hui fem un pas més perquè el PSPV-PSOE siga el partit que representa a la immensa majoria dels valencians i valencianes».

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.