Ximo Puig defensa la via valenciana ‘de la cohesió i el respecte entre territoris’

El quart Congrés Provincial de València ha proclamat oficialment a Carlos Fernández Bielsa com a nou secretari general provincial per als pròxims quatre anys.

El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha defensat hui que la via valenciana «és la que passa per la cohesió entre valencians, pel respecte a tots els territoris d’Espanya i la que treballa perquè ningú es quede arrere en l’eixida d’aquesta crisi» i ha apuntat que per a «els socialistes valencians la gran ambició és consolidar un projecte en el qual la immensa majoria de la societat es veja representada».

En aquest sentit, el president ha recordat que l’agenda valenciana passa per «la superació de la pandèmia, la recuperació econòmica i social, l’execució dels pressupostos de la Generalitat per a 2022 i la captació dels fons europeus», i ha defensat que per a això «necessitem unitat, cohesió i mirar cap avant tots junts»: «Perquè ningú quede arrere en l’eixida d’aquesta terrible pandèmia hem d’impulsar un Partit Socialista fort i unit que mire sempre pels interessos generals, superant les friccions i la confrontació social que vol promoure el Partit Popular», ha subratllat.

Així mateix, Ximo Puig ha lamentat que «el primer partit de l’oposició vulga trencar a la societat i continuar en la via de la confrontació inútil» i ha qualificat d'»actes esperpèntics» l’ocorregut en els últims dies en el Congrés dels Diputats: «Si el PP fora de veritat un partit de govern no actuarien com el fan, sense tindre en compte l’interés general de la població». «Aquest mateix modus operandi, el dels paranys, és el mateix que els valencians patim durant més de 20 anys de govern del Partit Popular», ha advertit.

Finalment, Ximo Puig ha traslladat la seua felicitació a Carlos Fernández Bielsa pel seu nomenament com a nou secretari general provincial i ha agraït a Mercedes Caballero la labor realitzada en els últims anys: «Hui fem un pas més perquè el PSPV-PSOE siga el partit que representa a la immensa majoria dels valencians i valencianes».

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.