Ximo Puig defensa que els hospitals de campanya han sigut executats legalment

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat este dilluns, 7 de desembre, que «la Generalitat ha complit tots els requisits legals en la construcció de tres hospitals de campanya, alçats per a donar una resposta ràpida en moments d’extraordinària tensió de la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat així en declaracions als mitjans de comunicació en ser preguntat si el preocupa que l’Agència Antifrau investigue a la Generalitat per la contractació dels tres hospitals de campanya per a fer front a la pandèmia de coronavirus, al que ha respost que «no, en absolut».

 

En este sentit, Ximo Puig ha assenyalat que la situació derivada de la pandèmia del Covid-19 «ha fet prendre decisions ràpides que han sigut útils per als ciutadans», al mateix temps que ha subratllat que estos tres hospitals que s’han afegit als centres hospitalaris de referència han sigut «un bon instrument», i el continuen sent per a fer costat a estes instal·lacions.

 

Ximo Puig està disposat a oferir tota la informació que li sol·liciten

«Es va donar una resposta ràpida i han sigut útils per al que les autoritats sanitàries els han necessitats o els poden necessitar en el futur», ha afirmat Puig, qui ha afegit que «qualsevol explicació que es demane, com s’ha demanat ara perquè hi ha hagut alguna denúncia interessada o no interessada, em pareix correcta».

 

«Donarem tota la informació, com s’ha donat des del primer moment», ha assegurat el president de la Generalitat, qui ha asseverat que, «si hi ha algun problema, entre altres coses és perquè la Generalitat sempre defensa els interessos generals i no vol pagar més del que correspon», ha manifestat.

 

Tal com pareix, l’empresa ha reclamat que les posteriors modificacions ordenades per la Generalitat que no s’havien contemplat en els contractes inicials podrien duplicar el cost dels hospitals.

Últimes notícies

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.