Murthy contesta a Puig i l’acusa de fer «atacs irresponsables» a Meriton

 

Actualització 03/03/2021 a les 12.50 hores. El president del València CF, Anil Murthy, ha qualificat d’«atacs irresponsables» les crítiques del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, a Meriton després de la reunió que van mantindre este dimarts. A demés, ha criticat la gestió sanitària de la pandèmia del Covid-19.

 

Després que Murthy no presentara en la reunió un pla per a reprendre les obres del nou Mestalla, Puig va afirmar que la credibilitat de l’empresa de Peter Lim en la societat «que està baix mínims» i va criticar que no hagueren presentat cap document a la reunió.

 

Davant d’estes declaracions, Murthy ha contestat en un comunicat emés pel club de futbol valencià que «lamente les declaracions de Ximo Puig i els seus atacs irresponsables a Meriton». «El compromís i la credibilitat del club es mesura a pagar els deutes bancaris -alguna cosa que ningú feia abans-, ajudar a la societat valenciana especialment durant la crisi del Covid-19 o donar material sanitari als hospitals valencians quan no havia degut a una gestió inadequada de la crisi, per exemple», ha afegit.

 

«Tenim una responsabilitat amb el projecte del nou estadi. Endeutar el club sense vendre la parcel·la prèviament és irresponsable, suposaria repetir els mateixos errors del passat i probablement portar al club a la fallida», ha advertit  Murthy.

 

«Arribats a este punt, hem de treballar tots junts per a buscar una solució global. No som polítics. Esperem que les institucions s’impliquen i ens ajuden a solucionar l’assumpte del nou estadi i no a l’inrevés, alimentant la incertesa entorn d’un projecte tan important per al València CF i la ciutadania amb paraules irresponsables», ha conclós.

 

Ximo Puig deixa clar que Peter Lim ja no té cap credibilitat en València

El president de la Generalitat, Ximo Puig, va destacar, després de la reunió mantinguda este dimecres amb el president del València CF, Anil Murthy, que «el crèdit de Meriton -empresa propietària del club de Mestalla- està baix mínims en la societat valenciana» i va afirmar que li ho ha transmés «amb total claredat».

 

Puig ha assegurat que el president del València CF, Anil Murthy, no ha portat cap proposta per a continuar amb les obres del nou Mestalla a partir de maig, quan caduca l’Actuació Territorial Estratègica (ATE) concedida i ajornada ja dos voltes per l’Ajuntament de València.

 

En este sentit, el president del govern valencià ha afirmat que «no hi ha avanços» i que «la credibilitat i el crèdit de Meriton està baix mínims»: «La situació és la que és, és una ATE que es va aprovar en 2012 i expira al maig. És el que hi ha», ha asseverat.

 

Ximo Puig: «No hi ha avanços, la situació ha empitjorat»

Ximo Puig li ha manifestat a Murthy que «no hi ha alternativa a complir la llei». «Nosaltres el que fem és gestionar la legalitat. A nosaltres ens interessa que el València CF tinga futur, però si no hi ha alternativa passarà el que haja de passar», ha dit de manera contundent.

 

Així, sobre la pròrroga de l’ATE, Puig ha explicat que Murthy no ha sol·licitat res. «M’ha dit la possibilitat que en el futur es prorrogue, però en estos temes cal ser clars, amb documentació i assessorament jurídic i la presa de decisions es produïx en funció d’això». «No es tracta de comentar», ha resolt.

 

Així, ha agregat: «Estem com estàvem al setembre, no hi ha avanços, la situació ha empitjorat des del punt de vista del crèdit de vista de Meriton en el territori valencià».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.