Anuncios

Murthy contesta a Puig i l’acusa de fer «atacs irresponsables» a Meriton

 

Actualització 03/03/2021 a les 12.50 hores. El president del València CF, Anil Murthy, ha qualificat d’«atacs irresponsables» les crítiques del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, a Meriton després de la reunió que van mantindre este dimarts. A demés, ha criticat la gestió sanitària de la pandèmia del Covid-19.

 

Després que Murthy no presentara en la reunió un pla per a reprendre les obres del nou Mestalla, Puig va afirmar que la credibilitat de l’empresa de Peter Lim en la societat «que està baix mínims» i va criticar que no hagueren presentat cap document a la reunió.

Anuncios

 

Davant d’estes declaracions, Murthy ha contestat en un comunicat emés pel club de futbol valencià que «lamente les declaracions de Ximo Puig i els seus atacs irresponsables a Meriton». «El compromís i la credibilitat del club es mesura a pagar els deutes bancaris -alguna cosa que ningú feia abans-, ajudar a la societat valenciana especialment durant la crisi del Covid-19 o donar material sanitari als hospitals valencians quan no havia degut a una gestió inadequada de la crisi, per exemple», ha afegit.

 

«Tenim una responsabilitat amb el projecte del nou estadi. Endeutar el club sense vendre la parcel·la prèviament és irresponsable, suposaria repetir els mateixos errors del passat i probablement portar al club a la fallida», ha advertit  Murthy.

 

«Arribats a este punt, hem de treballar tots junts per a buscar una solució global. No som polítics. Esperem que les institucions s’impliquen i ens ajuden a solucionar l’assumpte del nou estadi i no a l’inrevés, alimentant la incertesa entorn d’un projecte tan important per al València CF i la ciutadania amb paraules irresponsables», ha conclós.

 

Ximo Puig deixa clar que Peter Lim ja no té cap credibilitat en València

El president de la Generalitat, Ximo Puig, va destacar, després de la reunió mantinguda este dimecres amb el president del València CF, Anil Murthy, que «el crèdit de Meriton -empresa propietària del club de Mestalla- està baix mínims en la societat valenciana» i va afirmar que li ho ha transmés «amb total claredat».

 

Puig ha assegurat que el president del València CF, Anil Murthy, no ha portat cap proposta per a continuar amb les obres del nou Mestalla a partir de maig, quan caduca l’Actuació Territorial Estratègica (ATE) concedida i ajornada ja dos voltes per l’Ajuntament de València.

 

En este sentit, el president del govern valencià ha afirmat que «no hi ha avanços» i que «la credibilitat i el crèdit de Meriton està baix mínims»: «La situació és la que és, és una ATE que es va aprovar en 2012 i expira al maig. És el que hi ha», ha asseverat.

 

Ximo Puig: «No hi ha avanços, la situació ha empitjorat»

Ximo Puig li ha manifestat a Murthy que «no hi ha alternativa a complir la llei». «Nosaltres el que fem és gestionar la legalitat. A nosaltres ens interessa que el València CF tinga futur, però si no hi ha alternativa passarà el que haja de passar», ha dit de manera contundent.

 

Així, sobre la pròrroga de l’ATE, Puig ha explicat que Murthy no ha sol·licitat res. «M’ha dit la possibilitat que en el futur es prorrogue, però en estos temes cal ser clars, amb documentació i assessorament jurídic i la presa de decisions es produïx en funció d’això». «No es tracta de comentar», ha resolt.

 

Així, ha agregat: «Estem com estàvem al setembre, no hi ha avanços, la situació ha empitjorat des del punt de vista del crèdit de vista de Meriton en el territori valencià».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios