9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Murthy contesta a Puig i l’acusa de fer «atacs irresponsables» a Meriton

 

Actualització 03/03/2021 a les 12.50 hores. El president del València CF, Anil Murthy, ha qualificat d’«atacs irresponsables» les crítiques del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, a Meriton després de la reunió que van mantindre este dimarts. A demés, ha criticat la gestió sanitària de la pandèmia del Covid-19.

 

Després que Murthy no presentara en la reunió un pla per a reprendre les obres del nou Mestalla, Puig va afirmar que la credibilitat de l’empresa de Peter Lim en la societat «que està baix mínims» i va criticar que no hagueren presentat cap document a la reunió.

 

Davant d’estes declaracions, Murthy ha contestat en un comunicat emés pel club de futbol valencià que «lamente les declaracions de Ximo Puig i els seus atacs irresponsables a Meriton». «El compromís i la credibilitat del club es mesura a pagar els deutes bancaris -alguna cosa que ningú feia abans-, ajudar a la societat valenciana especialment durant la crisi del Covid-19 o donar material sanitari als hospitals valencians quan no havia degut a una gestió inadequada de la crisi, per exemple», ha afegit.

 

«Tenim una responsabilitat amb el projecte del nou estadi. Endeutar el club sense vendre la parcel·la prèviament és irresponsable, suposaria repetir els mateixos errors del passat i probablement portar al club a la fallida», ha advertit  Murthy.

 

«Arribats a este punt, hem de treballar tots junts per a buscar una solució global. No som polítics. Esperem que les institucions s’impliquen i ens ajuden a solucionar l’assumpte del nou estadi i no a l’inrevés, alimentant la incertesa entorn d’un projecte tan important per al València CF i la ciutadania amb paraules irresponsables», ha conclós.

 

Ximo Puig deixa clar que Peter Lim ja no té cap credibilitat en València

El president de la Generalitat, Ximo Puig, va destacar, després de la reunió mantinguda este dimecres amb el president del València CF, Anil Murthy, que «el crèdit de Meriton -empresa propietària del club de Mestalla- està baix mínims en la societat valenciana» i va afirmar que li ho ha transmés «amb total claredat».

 

Puig ha assegurat que el president del València CF, Anil Murthy, no ha portat cap proposta per a continuar amb les obres del nou Mestalla a partir de maig, quan caduca l’Actuació Territorial Estratègica (ATE) concedida i ajornada ja dos voltes per l’Ajuntament de València.

 

En este sentit, el president del govern valencià ha afirmat que «no hi ha avanços» i que «la credibilitat i el crèdit de Meriton està baix mínims»: «La situació és la que és, és una ATE que es va aprovar en 2012 i expira al maig. És el que hi ha», ha asseverat.

 

Ximo Puig: «No hi ha avanços, la situació ha empitjorat»

Ximo Puig li ha manifestat a Murthy que «no hi ha alternativa a complir la llei». «Nosaltres el que fem és gestionar la legalitat. A nosaltres ens interessa que el València CF tinga futur, però si no hi ha alternativa passarà el que haja de passar», ha dit de manera contundent.

 

Així, sobre la pròrroga de l’ATE, Puig ha explicat que Murthy no ha sol·licitat res. «M’ha dit la possibilitat que en el futur es prorrogue, però en estos temes cal ser clars, amb documentació i assessorament jurídic i la presa de decisions es produïx en funció d’això». «No es tracta de comentar», ha resolt.

 

Així, ha agregat: «Estem com estàvem al setembre, no hi ha avanços, la situació ha empitjorat des del punt de vista del crèdit de vista de Meriton en el territori valencià».

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.