Ximo Puig es mostra «sorprés» pels anuncis d’Iglesias i Cantó

 

El president de la Generalitat i líder del PSPV, Ximo Puig, s’ha mostrat «sorprés» pels anuncis del vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, de presentar-se per Unides Podem a la presidència de la Comunitat de Madrid i del síndic de Ciutadans, Toni Cantó, de deixar la política.

 

En una entrevista en L’informatiu de la Comunitat Valenciana de Radio Televisió Espanyola (RTVE), Puig ha mostrat el seu «respecte» a les decisions que prenen les formacions i ha reivindicat l’«estabilitat» que signifiquen estos fets per a tot el territori valencià.

 

De fet, en una altra entrevista en Radio Nacional d’Espanya (RNE), ha defensat que «cada partit ha de presentar el que considere millor» per a superar la situació actual, després de coincidir amb la sorpresa generalitzada per l’anunci de Pablo Iglesias de deixar la vicepresidència del Govern per a ser candidat de Podem en Madrid.

 

Eleccions anticipades per al 4 de maig

«Cada partit ha de prendre les seues decisions en una convocatòria electoral sobrevinguda que no sé si s’ha sabut argumentar adequadament», ha sostingut sobre les eleccions anticipades convocades per Ayuso per al pròxim 4 de maig.

 

Puig, en esta entrevista que ha concedit a la ràdio, ha posat l’accent que una decisió com un avançament electoral s’ha de «argumentar», encara que creu que el fonamental és centrar els esforços en l’eixida de la crisi sanitària i econòmica a la que s’enfronta el país.

 

Una situació, ha recordat, en la que tant la Comunitat de Madrid com la Comunitat Valenciana i la resta d’Espanya tenen «grans desafiaments» per davant.

Últimes notícies

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.