Anuncios

Ximo Puig es mostra «sorprés» pels anuncis d’Iglesias i Cantó

 

El president de la Generalitat i líder del PSPV, Ximo Puig, s’ha mostrat «sorprés» pels anuncis del vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, de presentar-se per Unides Podem a la presidència de la Comunitat de Madrid i del síndic de Ciutadans, Toni Cantó, de deixar la política.

 

En una entrevista en L’informatiu de la Comunitat Valenciana de Radio Televisió Espanyola (RTVE), Puig ha mostrat el seu «respecte» a les decisions que prenen les formacions i ha reivindicat l’«estabilitat» que signifiquen estos fets per a tot el territori valencià.

Anuncios

 

De fet, en una altra entrevista en Radio Nacional d’Espanya (RNE), ha defensat que «cada partit ha de presentar el que considere millor» per a superar la situació actual, després de coincidir amb la sorpresa generalitzada per l’anunci de Pablo Iglesias de deixar la vicepresidència del Govern per a ser candidat de Podem en Madrid.

 

Eleccions anticipades per al 4 de maig

«Cada partit ha de prendre les seues decisions en una convocatòria electoral sobrevinguda que no sé si s’ha sabut argumentar adequadament», ha sostingut sobre les eleccions anticipades convocades per Ayuso per al pròxim 4 de maig.

 

Puig, en esta entrevista que ha concedit a la ràdio, ha posat l’accent que una decisió com un avançament electoral s’ha de «argumentar», encara que creu que el fonamental és centrar els esforços en l’eixida de la crisi sanitària i econòmica a la que s’enfronta el país.

 

Una situació, ha recordat, en la que tant la Comunitat de Madrid com la Comunitat Valenciana i la resta d’Espanya tenen «grans desafiaments» per davant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios