9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Ximo Puig es mostra «sorprés» pels anuncis d’Iglesias i Cantó

 

El president de la Generalitat i líder del PSPV, Ximo Puig, s’ha mostrat «sorprés» pels anuncis del vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, de presentar-se per Unides Podem a la presidència de la Comunitat de Madrid i del síndic de Ciutadans, Toni Cantó, de deixar la política.

 

En una entrevista en L’informatiu de la Comunitat Valenciana de Radio Televisió Espanyola (RTVE), Puig ha mostrat el seu «respecte» a les decisions que prenen les formacions i ha reivindicat l’«estabilitat» que signifiquen estos fets per a tot el territori valencià.

 

De fet, en una altra entrevista en Radio Nacional d’Espanya (RNE), ha defensat que «cada partit ha de presentar el que considere millor» per a superar la situació actual, després de coincidir amb la sorpresa generalitzada per l’anunci de Pablo Iglesias de deixar la vicepresidència del Govern per a ser candidat de Podem en Madrid.

 

Eleccions anticipades per al 4 de maig

«Cada partit ha de prendre les seues decisions en una convocatòria electoral sobrevinguda que no sé si s’ha sabut argumentar adequadament», ha sostingut sobre les eleccions anticipades convocades per Ayuso per al pròxim 4 de maig.

 

Puig, en esta entrevista que ha concedit a la ràdio, ha posat l’accent que una decisió com un avançament electoral s’ha de «argumentar», encara que creu que el fonamental és centrar els esforços en l’eixida de la crisi sanitària i econòmica a la que s’enfronta el país.

 

Una situació, ha recordat, en la que tant la Comunitat de Madrid com la Comunitat Valenciana i la resta d’Espanya tenen «grans desafiaments» per davant.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.