Anuncios

Adif neteja estacions i retira prop de 300 vehicles de vies per a avançar en la recuperació de Rodalies

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Els equips d’Adif avancen hui en l’avaluació operativa de danys en les línies C1, C2 i C3 de les Rodalies de la província de València danyades per la DANA, després de netejar algunes vies i estacions

Anuncios

Segons ha informat el Ministeri de Transports en un comunicat, ja hi ha trams i estacions “completament netes” i s’han retirat uns 300 vehicles de les estacions i la via. Les primeres inspeccions mostren trams “molt danyats i estructures, com les estacions, en millor estat d’allò esperat”.

En concret, el tram comú València-Silla de la C1 i C2 està “net de vehicles i obstacles al 100%” i “les estacions estan en millor estat que els trams entre elles”. Alfafar, Massanassa, Catarroja, Albal i Silla no tenen danys estructurals. No obstant açò, tots els passos inferiors estan inundats i la via està en una “situació complicada”.

Preocupa en este tram el mal estat del viaducte disposat sobra la Rambla del Poio. Equips d’Adif i de la Direcció General de Carreteres realitzaran una avaluació estructural d’urgència per a planificar l’actuació.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios