9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Adif talla la circulació d’alta velocitat entre Madrid i València almenys fins diumenge

Deixarà obertes esta nit, si és necessari, les grans estacions de València i Madrid

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La circulació en la línia d’alta velocitat que unix València i Madrid seguirà suspesa, almenys, durant els pròxims cuatros dies –fins al diumenge 3 de novembre inclusivament–, a conseqüència dels efectes produïts pel temporal de pluges que ha afectat en les últimes hores la Comunitat Valenciana.

Adif ha confirmat així el pronòstic avançat pel ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, qui havia assegurat que no semblava possible reprendre la circulació de trens, atés que els danys en la infraestructura a causa a la DANA són “importants”.

El gestor de la infraestructura ha emés un comunicat en el qual defensa que seguix treballant en la supervisió de la infraestructura ferroviària, però la seua reparació dependrà de l’evolució de la situació d’emergència generada a la província de València “i sempre a les ordres i seguint les indicacions dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat i els servicis d’emergències”.

A més, la circulació pel Corredor Mediterrani es manté suspesa, de manera que els trens entre València i Barcelona seguixen, de moment, sense operar. Tampoc el nucli de Rodalies de València reprendrà la seua operativa habitual de moment.

Adif, en coordinació amb Renfe, obrirà si fóra necessari esta nit de nou les estacions de València Joaquín Sorolla, València Nord, Madrid Chamartín Clara Campoamor i Madrid Atocha per a atendre les persones que ho pogueren necessitar.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.