Adif talla la circulació d’alta velocitat entre Madrid i València almenys fins diumenge

Deixarà obertes esta nit, si és necessari, les grans estacions de València i Madrid

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

Anuncios

La circulació en la línia d’alta velocitat que unix València i Madrid seguirà suspesa, almenys, durant els pròxims cuatros dies –fins al diumenge 3 de novembre inclusivament–, a conseqüència dels efectes produïts pel temporal de pluges que ha afectat en les últimes hores la Comunitat Valenciana.

Adif ha confirmat així el pronòstic avançat pel ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, qui havia assegurat que no semblava possible reprendre la circulació de trens, atés que els danys en la infraestructura a causa a la DANA són “importants”.

El gestor de la infraestructura ha emés un comunicat en el qual defensa que seguix treballant en la supervisió de la infraestructura ferroviària, però la seua reparació dependrà de l’evolució de la situació d’emergència generada a la província de València “i sempre a les ordres i seguint les indicacions dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat i els servicis d’emergències”.

A més, la circulació pel Corredor Mediterrani es manté suspesa, de manera que els trens entre València i Barcelona seguixen, de moment, sense operar. Tampoc el nucli de Rodalies de València reprendrà la seua operativa habitual de moment.

Adif, en coordinació amb Renfe, obrirà si fóra necessari esta nit de nou les estacions de València Joaquín Sorolla, València Nord, Madrid Chamartín Clara Campoamor i Madrid Atocha per a atendre les persones que ho pogueren necessitar.

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.