Adjudicada per 3,5 milions la il·luminació de Nadal, Reyes i Falles

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern Local (JGL) de l’Ajuntament de València ha aprovat adjudicar a la UTE Il·luminacions Just SL- La Fàbrica d’Il·luminació Ornamental la prestació dels servicis d’il·luminació per a “les festes més destacades de la ciutat”, com són Nadal, Reixos Mags i Falles durant el període 2024-2025 i 2026-2027 per un import total màxim de 3.522.458,88 euros.

El portaveu municipal, Juan Carlos Caballero, ha declarat que l’objectiu és “generar emoció i il·lusió en els ciutadans i turistes, així com contribuir a la revitalització de la ciutat i el seu comerç local de proximitat creant una atmosfera nocturna agradable per a passejar per la ciutat”. Per això, ha dit, este contracte s’emmarca entre les actuacions en matèria de promoció, dinamització, foment i desenvolupament del xicotet i mitjà comerç i del turisme de la ciutat.

A més, Caballero ha explicat que, com la contractació de la il·luminació es realitza per a diversos anys, “l’Ajuntament decidirà, si així ho considera, una marca de ciutat o temàtica, que regirà el disseny de la il·luminació de zones singulars, com pot ser ‘València Nadal Mediterrani'” i ha afegit que els treballs es realitzaran “baix criteris de sostenibilitat i amb implantació de noves tecnologies de menor consum energètic i alt valor estètic”.

Així mateix, el portaveu ha assenyalat que este contracte suposa “un gran salt qualitatiu i quantitatiu, ja que a través d’un important increment del pressupost anem a abastar un nombre major de carrers i zones, com les entrades principals de la ciutat, i més barris”.

“També volem arribar a totes i cadascuna de les pedanies, així com incorporar elements de major qualitat als quals s’han vingut instal·lant fins ara”, ha postil·lat.

En el contracte s’inclouen el disseny, programació, subministrament temporal, instal·lació, legalització, manteniment, desmuntatge dels elements i vigilància de les instal·lacions realitzades. Així mateix, es contempla la coherència de la tipologia de motius que se subministraran amb el Nadal i les Falles; la qualitat, les característiques tècniques, estètiques i prestacions energètiques; la racionalització dels consums mitjançant la utilització de tecnologies d’alta eficiència; i la regulació d’horaris d’encès.

Així, s’arrepleguen com a aspectes clau la implantació de noves tecnologies de menor consum energètic i alt valor estètic, l’economia circular, el disseny sostenible, l’eficiència energètica i la regulació d’horaris, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.