Adjudicada per 3,5 milions la il·luminació de Nadal, Reyes i Falles

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern Local (JGL) de l’Ajuntament de València ha aprovat adjudicar a la UTE Il·luminacions Just SL- La Fàbrica d’Il·luminació Ornamental la prestació dels servicis d’il·luminació per a “les festes més destacades de la ciutat”, com són Nadal, Reixos Mags i Falles durant el període 2024-2025 i 2026-2027 per un import total màxim de 3.522.458,88 euros.

El portaveu municipal, Juan Carlos Caballero, ha declarat que l’objectiu és “generar emoció i il·lusió en els ciutadans i turistes, així com contribuir a la revitalització de la ciutat i el seu comerç local de proximitat creant una atmosfera nocturna agradable per a passejar per la ciutat”. Per això, ha dit, este contracte s’emmarca entre les actuacions en matèria de promoció, dinamització, foment i desenvolupament del xicotet i mitjà comerç i del turisme de la ciutat.

A més, Caballero ha explicat que, com la contractació de la il·luminació es realitza per a diversos anys, “l’Ajuntament decidirà, si així ho considera, una marca de ciutat o temàtica, que regirà el disseny de la il·luminació de zones singulars, com pot ser ‘València Nadal Mediterrani'” i ha afegit que els treballs es realitzaran “baix criteris de sostenibilitat i amb implantació de noves tecnologies de menor consum energètic i alt valor estètic”.

Així mateix, el portaveu ha assenyalat que este contracte suposa “un gran salt qualitatiu i quantitatiu, ja que a través d’un important increment del pressupost anem a abastar un nombre major de carrers i zones, com les entrades principals de la ciutat, i més barris”.

“També volem arribar a totes i cadascuna de les pedanies, així com incorporar elements de major qualitat als quals s’han vingut instal·lant fins ara”, ha postil·lat.

En el contracte s’inclouen el disseny, programació, subministrament temporal, instal·lació, legalització, manteniment, desmuntatge dels elements i vigilància de les instal·lacions realitzades. Així mateix, es contempla la coherència de la tipologia de motius que se subministraran amb el Nadal i les Falles; la qualitat, les característiques tècniques, estètiques i prestacions energètiques; la racionalització dels consums mitjançant la utilització de tecnologies d’alta eficiència; i la regulació d’horaris d’encès.

Així, s’arrepleguen com a aspectes clau la implantació de noves tecnologies de menor consum energètic i alt valor estètic, l’economia circular, el disseny sostenible, l’eficiència energètica i la regulació d’horaris, entre altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.