Aglomeracions de gent sense complir les mesures de seguretat en plena cinquena onada

En plena cinquena onada, amb els contagis augmentant i Sanitat aplicant noves restriccions, sembla que a molta gent se li ha oblidat la realitat que vivim.

Tot i l’alarmant situació en esta nova onada que no cessa, sembla que molta gent anteposa la diversió a la salut. Aglomeracions de gent sense mascareta, discoteques plenes, botellons i quedades per a continuar la festa en cases. Esta és la realitat que s’ha pogut veure este cap de setmana a diversos municipis alacantins.

Entre ells, Benidorm, que cada nit és testimoni en el seu passeig dels centenars de joves, i no tan joves, que se salten les mesures de seguretat.

A este municipi, des de hui, torna la restricció de mobilitat nocturna des de la 01: 00 h fins a les 06: 00 h de la matinada. En esta franja horària els veïns i turistes hauran de romandre a casa seua i hotels.

Però, tot i això, l’hostaleria segueix tancant a les 00: 30 h. Això sí, amb un màxim sis persones per taula a l’interior i deu a l’exterior. Tot i això, la nit alacantina segueix deixant imatges que conviden a la reflexió en estos moments pandèmics.

Xàbia, sense toc de queda

 

Entre els 77 municipis que tindran activat el toc de queda entre el 26 de juliol fins al 16 d’agost, no es troba Xàbia. Una cosa que preocupa l’Ajuntament d’este municipi, que ha sol·licitat a la Generalitat ser inclosa a les restriccions, per seguretat sanitària i ciutadana.

Als carrers de Xàbia sembla no tenir-se en compte l’alta incidència que hi ha a la localitat, superant els 500 casos per cada 100.000 habitants. Tot i el risc extrem, Molts veïns i turistes espremen fins a l’últim minut en els bars i pubs de l’Arenal.

Després del tancament, les imatges són realment impactants. De nou aglomeracions de gent sense les màscares, joves amb bosses plenes de begudes alcohòliques per seguir la festa … I molt poca preocupació, prudència o sensibilitat.

Gent sense mascareta i aglomeracions a l’Arenal de Xàbia

 

Costa de creure, rere any i mig de pandèmia, que se seguisquen passant per alt mesures tan bàsiques com la distància social o l’ús de la mascareta. Per este motiu les autoritats seguisquen fent especial èmfasi en la responsabilitat individual, el compliment de les restriccions i la vacunació per poder frenar esta cinquena onada que ens fa fer un pas enrere en l’anhelada nova normalitat.

 

Últimes notícies

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.