Aglomeracions de gent sense complir les mesures de seguretat en plena cinquena onada

En plena cinquena onada, amb els contagis augmentant i Sanitat aplicant noves restriccions, sembla que a molta gent se li ha oblidat la realitat que vivim.

Tot i l’alarmant situació en esta nova onada que no cessa, sembla que molta gent anteposa la diversió a la salut. Aglomeracions de gent sense mascareta, discoteques plenes, botellons i quedades per a continuar la festa en cases. Esta és la realitat que s’ha pogut veure este cap de setmana a diversos municipis alacantins.

Entre ells, Benidorm, que cada nit és testimoni en el seu passeig dels centenars de joves, i no tan joves, que se salten les mesures de seguretat.

A este municipi, des de hui, torna la restricció de mobilitat nocturna des de la 01: 00 h fins a les 06: 00 h de la matinada. En esta franja horària els veïns i turistes hauran de romandre a casa seua i hotels.

Però, tot i això, l’hostaleria segueix tancant a les 00: 30 h. Això sí, amb un màxim sis persones per taula a l’interior i deu a l’exterior. Tot i això, la nit alacantina segueix deixant imatges que conviden a la reflexió en estos moments pandèmics.

Xàbia, sense toc de queda

 

Entre els 77 municipis que tindran activat el toc de queda entre el 26 de juliol fins al 16 d’agost, no es troba Xàbia. Una cosa que preocupa l’Ajuntament d’este municipi, que ha sol·licitat a la Generalitat ser inclosa a les restriccions, per seguretat sanitària i ciutadana.

Als carrers de Xàbia sembla no tenir-se en compte l’alta incidència que hi ha a la localitat, superant els 500 casos per cada 100.000 habitants. Tot i el risc extrem, Molts veïns i turistes espremen fins a l’últim minut en els bars i pubs de l’Arenal.

Després del tancament, les imatges són realment impactants. De nou aglomeracions de gent sense les màscares, joves amb bosses plenes de begudes alcohòliques per seguir la festa … I molt poca preocupació, prudència o sensibilitat.

Gent sense mascareta i aglomeracions a l’Arenal de Xàbia

 

Costa de creure, rere any i mig de pandèmia, que se seguisquen passant per alt mesures tan bàsiques com la distància social o l’ús de la mascareta. Per este motiu les autoritats seguisquen fent especial èmfasi en la responsabilitat individual, el compliment de les restriccions i la vacunació per poder frenar esta cinquena onada que ens fa fer un pas enrere en l’anhelada nova normalitat.

 

Últimes notícies

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.