Agrairem que bufe ponent

Després d’uns dies de pluja, que pensàvem que no arribarien mai, a poc a poc anirà imposant-se l’estabilitat.

He dit en més d’una ocasió que no soc massa ‘amic’ del ponent però pot ser en esta ocasió agrairem la seua arribada. El món faller vol començar a fer plans i tot i que saben que ara al mes de març toca patir per l’oratge després d’una bona ploguda com la que hem tingut els vents de component oest ajudaran que escampe i s’agrairà un poc de sol i temperatures més altes (que ací no estem acostumats ni ens agrada un oratge tan fresc com el dels últims dies).

A primera hora encara haurem d’estar atents a les restes d’inestabilitat que hi puguen quedar però a poc a poc i des de l’interior arribarà un front acompanyat per vents de ponent que faran que a poc a poc vaja imposant-se la inestabilitat i remetent les pluges.

A primera hora encara cal esperar ruixats en punts de la costa. Cap a mig matí podrà ploure al nord amb una cota de neu que començarà al voltant dels 1.200 metres i de vesprada pujarà dels 1.300.

A mesura que notem l’entrada del ponent, els núvols quedaran més trencats i notarem com pugen les temperatures que a la nit han quedat més fresques.

Demà dimecres torna el llevant i amb ell els núvols es faran més abundants a la costa. Fins i tot pense que a la mitat nord de la Comunitat pot ploure fins a migdia però la vesprada serà més tranquil·la i assolellada. Les temperatures podran baixar a la nit i no patiran canvis de dia.

La recta final de la setmana pujaran un poc més les temperatures diürnes apropant-se als 20 graus i a la nit quedaran més baixes a l’interior que a la costa on tant a primera com a última hora el cel quedarà carregat de núvols baixos.

Últimes notícies

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.