Detingut després d’agredir a un home amb unes tisores i un got de cristall en Russafa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir amb unes tisores i un got de cristall a un altre.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la vesprada del passat divendres, en un carrer del districte valencià de Russafa, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al lloc, on pel que sembla s’estava produint una baralla entre dos persones, portant una d’elles una arma blanca.

Ràpidament, els agents es van dirigir al lloc observant a la seua arribada a un home sagnant, que presentava una ferida profunda en una de les seues mans, per la qual cosa immediatament van sol·licitar la presència de l’assistència sanitària que el va traslladar a un centre hospitalari de València. Abans de ser traslladat l’home els va manifestar als agents que el seu agressor era un conegut.

Els agents després d’entrevistar-se amb diversos testimonis, van esbrinar que moments abans, dos homes van començar a discutir i que en un moment donat un d’ells va traure unes tisores amenaçant i intentant agredir amb elles a l’altre, el qual va córrer cap a un contenidor d’obra pròxim per a agafar material i llançar-li’l al seu agressor.

Pel que sembla, en aqueix moment, el primer es va acostar fins a les taules d’un bar pròxim agarrant dos gots de cristall que va llançar contra la víctima, impactant un d’ells contra una de les seues mans, produint-li un tall profund a la mà pel qual sagnava abundantment.

Els agents després d’algunes gestions, van identificar i van detindre a l’agressor com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va ser posat en llibertat, després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament, quedant ingressada a l’hospital diversos dies.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.