Aitana revoluciona les xarxes socials amb una captura de pantalla

 
Aitana Ocaña nega haver comprat un pis

Aitana Ocaña revoluciona Twitter amb una captura de pantalla | INSTAGRAM @AITANAX

 

Aitana Ocaña Morales, coneguda amb el nom artístic d’Aitana, va revolucionar les xarxes socials amb la seua última publicació. En concret, va compartir amb els seus seguidors una captura de pantalla de WhatsApp d’una conversació que estava mantenint amb la seua família, cosa que va generar centenars de reaccions per part dels internautes.

 

Aitana compartix una captura de pantalla de WhatsApp i revoluciona les xarxes socials

La cantant estava parlant amb sos pares sobre ‘Operación Triunfo’, a on Aitana va participar fa dos anys. «Pareix que fora ahir, què vols que et diga», comentava son pare. «Mira per a on em posaré ara mateix en la gal·la 0 com fa dos anys començava, me’n vaig a recordar el temps», afegia. La cantant responia a la seua família amb el següent missatge: «Eres el millor. JAJA». El seu progenitor s’afanyava a respondre: «No em mires amb eixa cara que me’n vaig a recordar vells temps».

 

 

Tot i la tendresa de les paraules que s’estaven intercanviant, els usuaris de Twitter es van fixar en un aspecte de la captura de pantalla molt singular. I és que la jove catalana tenia 262 conversacions de WhatsApp sense llegir, cosa que va provocar multitud de reaccions, algunes amb molt d’humor i altres més crítiques.

 

 

També pots llegir…

 
 

Últimes notícies

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.