Aitana revoluciona les xarxes socials amb una captura de pantalla

 
Aitana Ocaña nega haver comprat un pis

Aitana Ocaña revoluciona Twitter amb una captura de pantalla | INSTAGRAM @AITANAX

 

Aitana Ocaña Morales, coneguda amb el nom artístic d’Aitana, va revolucionar les xarxes socials amb la seua última publicació. En concret, va compartir amb els seus seguidors una captura de pantalla de WhatsApp d’una conversació que estava mantenint amb la seua família, cosa que va generar centenars de reaccions per part dels internautes.

 

Aitana compartix una captura de pantalla de WhatsApp i revoluciona les xarxes socials

La cantant estava parlant amb sos pares sobre ‘Operación Triunfo’, a on Aitana va participar fa dos anys. «Pareix que fora ahir, què vols que et diga», comentava son pare. «Mira per a on em posaré ara mateix en la gal·la 0 com fa dos anys començava, me’n vaig a recordar el temps», afegia. La cantant responia a la seua família amb el següent missatge: «Eres el millor. JAJA». El seu progenitor s’afanyava a respondre: «No em mires amb eixa cara que me’n vaig a recordar vells temps».

 

 

Tot i la tendresa de les paraules que s’estaven intercanviant, els usuaris de Twitter es van fixar en un aspecte de la captura de pantalla molt singular. I és que la jove catalana tenia 262 conversacions de WhatsApp sense llegir, cosa que va provocar multitud de reaccions, algunes amb molt d’humor i altres més crítiques.

 

 

També pots llegir…

 
 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU