Ajornada la renovació dels directors de 37 centres educatius afectats

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha ajornat la renovació dels directors d’un total de 37 centres educatius afectats per la DANA a la província de Valencia, en atenció a la petició realitzada pels sindicats en l’última taula sectorial.

Esta decisió es deu al fet que el pròxim 30 de juny conclouen el seu mandat 519 directors a tota la Comunitat Valenciana. D’ells, 37 són de centres situats en municipis afectats que no hauran de procedir este curs a la seua renovació.

Amb esta mesura, els directors actuals veuran estès el seu mandat un any més, si així ho sol·liciten. «Els sindicats ens van sol·licitar esta opció i la considerem apropiada. Hem atès esta demanda perquè en este moment els equips directius d’estos centres han de centrar-se en la reconstrucció de les seues instal·lacions i en el seu alumnat i professorat», explica el director general de Personal Docent, Pablo Ortega.

Estos són els centres que havien de renovar als seus directors este curs i no ho faran per la DANA: CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, CEIP Vila de d’Alaquàs, CEIP Juan Antonio Martínez Torres d’Aldaia, CEIP Nostra Senyora del Carmen d’Aldaia, IES Beatriu Civera d’Aldaia, CEIP Platero i Jo d’Aldaia, CEIP Verge Del Pilar d’Algemesí, CEIP Ribalta d’Algemesí, CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Xest i CRA Alt Xúquer de Dosaigües.

També figuren CEIP Enrique Tierno Galván de Godelleta, CEIP Verge Del Rosari de Torrent, CEIP Sant Pasqual de Torrent, IES Tirant Lo Blanc de Torrent, CEE L’Encarnació de Torrent, IES La Marxadella de Torrent, CEIP Antonio Machado de Torrent, CEIP El Molí de Torrent, CEIP Castellar-Oliveral d’esta pedanía, CEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral, CEIP Cristóbal Colón de Benetússer, IES María Carbonell i Sánchez de Benetússer y CEIP La Murta de Chiva.

Finalment, CEIP Heretats de l’Alcúdia, CEIP Ausiàs March de Paiporta, IES La Sènia de Paiporta, CEIP Baladre de Picanya, IES Enric Valor de Picanya, IES de Sedaví, CEIP Fernando Baixauli Chornet de Sedaví, CEIP Vicente Pla Paredes de Sedaví, CEIP Orba de Alfafar, EI Rabisancho de Alfafar, CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell, CEIP Joan XXIII de Catarroja, CEIP Vil·la Romana de Catarroja i Ausiàs March de Massanassa.

Últimes notícies

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.