Ajornada la renovació dels directors de 37 centres educatius afectats

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha ajornat la renovació dels directors d’un total de 37 centres educatius afectats per la DANA a la província de Valencia, en atenció a la petició realitzada pels sindicats en l’última taula sectorial.

Esta decisió es deu al fet que el pròxim 30 de juny conclouen el seu mandat 519 directors a tota la Comunitat Valenciana. D’ells, 37 són de centres situats en municipis afectats que no hauran de procedir este curs a la seua renovació.

Amb esta mesura, els directors actuals veuran estès el seu mandat un any més, si així ho sol·liciten. “Els sindicats ens van sol·licitar esta opció i la considerem apropiada. Hem atès esta demanda perquè en este moment els equips directius d’estos centres han de centrar-se en la reconstrucció de les seues instal·lacions i en el seu alumnat i professorat”, explica el director general de Personal Docent, Pablo Ortega.

Estos són els centres que havien de renovar als seus directors este curs i no ho faran per la DANA: CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, CEIP Vila de d’Alaquàs, CEIP Juan Antonio Martínez Torres d’Aldaia, CEIP Nostra Senyora del Carmen d’Aldaia, IES Beatriu Civera d’Aldaia, CEIP Platero i Jo d’Aldaia, CEIP Verge Del Pilar d’Algemesí, CEIP Ribalta d’Algemesí, CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Xest i CRA Alt Xúquer de Dosaigües.

També figuren CEIP Enrique Tierno Galván de Godelleta, CEIP Verge Del Rosari de Torrent, CEIP Sant Pasqual de Torrent, IES Tirant Lo Blanc de Torrent, CEE L’Encarnació de Torrent, IES La Marxadella de Torrent, CEIP Antonio Machado de Torrent, CEIP El Molí de Torrent, CEIP Castellar-Oliveral d’esta pedanía, CEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral, CEIP Cristóbal Colón de Benetússer, IES María Carbonell i Sánchez de Benetússer y CEIP La Murta de Chiva.

Finalment, CEIP Heretats de l’Alcúdia, CEIP Ausiàs March de Paiporta, IES La Sènia de Paiporta, CEIP Baladre de Picanya, IES Enric Valor de Picanya, IES de Sedaví, CEIP Fernando Baixauli Chornet de Sedaví, CEIP Vicente Pla Paredes de Sedaví, CEIP Orba de Alfafar, EI Rabisancho de Alfafar, CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell, CEIP Joan XXIII de Catarroja, CEIP Vil·la Romana de Catarroja i Ausiàs March de Massanassa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.