Ajornada la renovació dels directors de 37 centres educatius afectats

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha ajornat la renovació dels directors d’un total de 37 centres educatius afectats per la DANA a la província de Valencia, en atenció a la petició realitzada pels sindicats en l’última taula sectorial.

Esta decisió es deu al fet que el pròxim 30 de juny conclouen el seu mandat 519 directors a tota la Comunitat Valenciana. D’ells, 37 són de centres situats en municipis afectats que no hauran de procedir este curs a la seua renovació.

Amb esta mesura, els directors actuals veuran estès el seu mandat un any més, si així ho sol·liciten. «Els sindicats ens van sol·licitar esta opció i la considerem apropiada. Hem atès esta demanda perquè en este moment els equips directius d’estos centres han de centrar-se en la reconstrucció de les seues instal·lacions i en el seu alumnat i professorat», explica el director general de Personal Docent, Pablo Ortega.

Estos són els centres que havien de renovar als seus directors este curs i no ho faran per la DANA: CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, CEIP Vila de d’Alaquàs, CEIP Juan Antonio Martínez Torres d’Aldaia, CEIP Nostra Senyora del Carmen d’Aldaia, IES Beatriu Civera d’Aldaia, CEIP Platero i Jo d’Aldaia, CEIP Verge Del Pilar d’Algemesí, CEIP Ribalta d’Algemesí, CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Xest i CRA Alt Xúquer de Dosaigües.

També figuren CEIP Enrique Tierno Galván de Godelleta, CEIP Verge Del Rosari de Torrent, CEIP Sant Pasqual de Torrent, IES Tirant Lo Blanc de Torrent, CEE L’Encarnació de Torrent, IES La Marxadella de Torrent, CEIP Antonio Machado de Torrent, CEIP El Molí de Torrent, CEIP Castellar-Oliveral d’esta pedanía, CEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral, CEIP Cristóbal Colón de Benetússer, IES María Carbonell i Sánchez de Benetússer y CEIP La Murta de Chiva.

Finalment, CEIP Heretats de l’Alcúdia, CEIP Ausiàs March de Paiporta, IES La Sènia de Paiporta, CEIP Baladre de Picanya, IES Enric Valor de Picanya, IES de Sedaví, CEIP Fernando Baixauli Chornet de Sedaví, CEIP Vicente Pla Paredes de Sedaví, CEIP Orba de Alfafar, EI Rabisancho de Alfafar, CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell, CEIP Joan XXIII de Catarroja, CEIP Vil·la Romana de Catarroja i Ausiàs March de Massanassa.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.