Ajornada la renovació dels directors de 37 centres educatius afectats

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha ajornat la renovació dels directors d’un total de 37 centres educatius afectats per la DANA a la província de Valencia, en atenció a la petició realitzada pels sindicats en l’última taula sectorial.

Esta decisió es deu al fet que el pròxim 30 de juny conclouen el seu mandat 519 directors a tota la Comunitat Valenciana. D’ells, 37 són de centres situats en municipis afectats que no hauran de procedir este curs a la seua renovació.

Amb esta mesura, els directors actuals veuran estès el seu mandat un any més, si així ho sol·liciten. «Els sindicats ens van sol·licitar esta opció i la considerem apropiada. Hem atès esta demanda perquè en este moment els equips directius d’estos centres han de centrar-se en la reconstrucció de les seues instal·lacions i en el seu alumnat i professorat», explica el director general de Personal Docent, Pablo Ortega.

Estos són els centres que havien de renovar als seus directors este curs i no ho faran per la DANA: CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, CEIP Vila de d’Alaquàs, CEIP Juan Antonio Martínez Torres d’Aldaia, CEIP Nostra Senyora del Carmen d’Aldaia, IES Beatriu Civera d’Aldaia, CEIP Platero i Jo d’Aldaia, CEIP Verge Del Pilar d’Algemesí, CEIP Ribalta d’Algemesí, CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Xest i CRA Alt Xúquer de Dosaigües.

També figuren CEIP Enrique Tierno Galván de Godelleta, CEIP Verge Del Rosari de Torrent, CEIP Sant Pasqual de Torrent, IES Tirant Lo Blanc de Torrent, CEE L’Encarnació de Torrent, IES La Marxadella de Torrent, CEIP Antonio Machado de Torrent, CEIP El Molí de Torrent, CEIP Castellar-Oliveral d’esta pedanía, CEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral, CEIP Cristóbal Colón de Benetússer, IES María Carbonell i Sánchez de Benetússer y CEIP La Murta de Chiva.

Finalment, CEIP Heretats de l’Alcúdia, CEIP Ausiàs March de Paiporta, IES La Sènia de Paiporta, CEIP Baladre de Picanya, IES Enric Valor de Picanya, IES de Sedaví, CEIP Fernando Baixauli Chornet de Sedaví, CEIP Vicente Pla Paredes de Sedaví, CEIP Orba de Alfafar, EI Rabisancho de Alfafar, CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell, CEIP Joan XXIII de Catarroja, CEIP Vil·la Romana de Catarroja i Ausiàs March de Massanassa.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.