Ajornada la renovació dels directors de 37 centres educatius afectats

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació ha ajornat la renovació dels directors d’un total de 37 centres educatius afectats per la DANA a la província de Valencia, en atenció a la petició realitzada pels sindicats en l’última taula sectorial.

Esta decisió es deu al fet que el pròxim 30 de juny conclouen el seu mandat 519 directors a tota la Comunitat Valenciana. D’ells, 37 són de centres situats en municipis afectats que no hauran de procedir este curs a la seua renovació.

Amb esta mesura, els directors actuals veuran estès el seu mandat un any més, si així ho sol·liciten. “Els sindicats ens van sol·licitar esta opció i la considerem apropiada. Hem atès esta demanda perquè en este moment els equips directius d’estos centres han de centrar-se en la reconstrucció de les seues instal·lacions i en el seu alumnat i professorat”, explica el director general de Personal Docent, Pablo Ortega.

Estos són els centres que havien de renovar als seus directors este curs i no ho faran per la DANA: CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs, CEIP Vila de d’Alaquàs, CEIP Juan Antonio Martínez Torres d’Aldaia, CEIP Nostra Senyora del Carmen d’Aldaia, IES Beatriu Civera d’Aldaia, CEIP Platero i Jo d’Aldaia, CEIP Verge Del Pilar d’Algemesí, CEIP Ribalta d’Algemesí, CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Xest i CRA Alt Xúquer de Dosaigües.

També figuren CEIP Enrique Tierno Galván de Godelleta, CEIP Verge Del Rosari de Torrent, CEIP Sant Pasqual de Torrent, IES Tirant Lo Blanc de Torrent, CEE L’Encarnació de Torrent, IES La Marxadella de Torrent, CEIP Antonio Machado de Torrent, CEIP El Molí de Torrent, CEIP Castellar-Oliveral d’esta pedanía, CEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral, CEIP Cristóbal Colón de Benetússer, IES María Carbonell i Sánchez de Benetússer y CEIP La Murta de Chiva.

Finalment, CEIP Heretats de l’Alcúdia, CEIP Ausiàs March de Paiporta, IES La Sènia de Paiporta, CEIP Baladre de Picanya, IES Enric Valor de Picanya, IES de Sedaví, CEIP Fernando Baixauli Chornet de Sedaví, CEIP Vicente Pla Paredes de Sedaví, CEIP Orba de Alfafar, EI Rabisancho de Alfafar, CEIP Blasco Ibáñez de Beniparrell, CEIP Joan XXIII de Catarroja, CEIP Vil·la Romana de Catarroja i Ausiàs March de Massanassa.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.