Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.