Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.