Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.