Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Últimes notícies

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.