12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Alacant ofereix un taller de tarot per aconseguir èxit empresarial

La Agència Local de Desenvolupament d’Alacant ha ofert entre els seus cursos de tardor un contingut que ha cridat l’atenció en xarxes socials. Es tracta de Tarot per a l’èxit Empresarial impartit per la taroterapeuta i experta en teràpies holístiques, Almudena Polo. El curs apareix inclòs a la cartelleria de l’entitat, a la secció d’Escola de Talent Femení per al pròxim 31 d’octubre de 16 a 20 hores i era publicitat com un curs per aprendre “a utilitzar la saviesa del tarot per prendre decisions informades i estratègiques en el teu camí cap a l’èxit al món dels negocis”.

Si bé este dimarts, 12 de setembre, ha desaparegut el contingut de la web municipal. Des de Compromís, la crítica no s’ha fet esperar. El portaveu municipal Rafa Mas assenyala que el municipi aposta per les ciències ocultes amb una línia de subvenció que va dedicada a l’ocupabilitat de les dones. Recorda que a la ciutat d’Alacant hi ha un 13% de persones aturades i demanarà explicacions a la regidora Mari Carmen de España, responsable de l’Agència.

La taroterapeuta, Almudena Polo, es va iniciar a les teràpies holístiques en pandèmia, explicava recentment a un mitjà de comunicació i és delegada de l’Associació Espanyola Multisectorial de Microempreses a València. Segons la descripció del curs, es dedica des de fa més de 10 anys al coaching estratègic per a emprenedors. I ofereix les seues ponències per prendre decisions empresarials, calibrar objectius i a navegar les dinàmiques dels equips i alinear relacions laborals.

Últimes notícies

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.