Alacant planta una foguera en el centre de Madrid per a promocionar les festes de la ciutat

Foguera

La Foguera en Madrid per Fitur. | Ajuntament d’Alacant

Les Fogueres d’Alacant han arribat al cor de Madrid. La plaça de Callao ha plantat un d’estos monuments artístics en el centre de la ciutat amb l’objectiu de promocionar la festa de manera internacional.

  

El regidor de Festes, Manuel Jiménez, al costat de la Bellea del Foc, Isabel Bartual, i la presidenta de la Federació de Fogueres de Sant Joan, Toñi Martín-Zarco, han visitat hui el conjunt ‘Festes d’Alacant’ que servirà com a promoció de la ciutat, amb motiu de la Fira Internacional de Turisme (FITUR) que es desenvolupa en Madrid fins al pròxim diumenge.

 

El monument, original de Federico Molinero, té una altura de 9 metres i les seues bases són de 6×6 metres. La rematada la constituix una dona emergint d’unes flames. Les escenes són al·legòriques al Carnestoltes, Setmana Santa, Moros i Cristians, Festes Patronals, i Romiatge a la Santa Faç. A més la peça inclou també images relatives a les diferents festes del foc de la província d’Alacant. 

 

Esta foguera podrà ser visitada fins al diumenge 26 i posteriorment serà desmuntada, per a que el pròxim juny estiga llista per a la Cremà en la vesprada de Sant Joan en la Llar Provincial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.