Alacant planta una foguera en el centre de Madrid per a promocionar les festes de la ciutat

Foguera

La Foguera en Madrid per Fitur. | Ajuntament d’Alacant

Les Fogueres d’Alacant han arribat al cor de Madrid. La plaça de Callao ha plantat un d’estos monuments artístics en el centre de la ciutat amb l’objectiu de promocionar la festa de manera internacional.

  

El regidor de Festes, Manuel Jiménez, al costat de la Bellea del Foc, Isabel Bartual, i la presidenta de la Federació de Fogueres de Sant Joan, Toñi Martín-Zarco, han visitat hui el conjunt ‘Festes d’Alacant’ que servirà com a promoció de la ciutat, amb motiu de la Fira Internacional de Turisme (FITUR) que es desenvolupa en Madrid fins al pròxim diumenge.

 

El monument, original de Federico Molinero, té una altura de 9 metres i les seues bases són de 6×6 metres. La rematada la constituix una dona emergint d’unes flames. Les escenes són al·legòriques al Carnestoltes, Setmana Santa, Moros i Cristians, Festes Patronals, i Romiatge a la Santa Faç. A més la peça inclou també images relatives a les diferents festes del foc de la província d’Alacant. 

 

Esta foguera podrà ser visitada fins al diumenge 26 i posteriorment serà desmuntada, per a que el pròxim juny estiga llista per a la Cremà en la vesprada de Sant Joan en la Llar Provincial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.