Alba Díaz Martín, filla del Cordobés i Vicky Martín Berrocal, fa 18 anys

Alba Díaz Martín en la comunión de su hermano Manuel en mayo de 2014

Alba Díaz Martín en la comunió del seu germà Manuel en maig de 2014 | cedida

 

Este dimarts, 12 de desembre, Alba Díaz Martín, la filla de Manuel Díaz ‘el Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal compleix 18 anys, però no ha necessitat ser major d’edat per a captar l’atenció dels mitjans i de la premsa en els últims mesos.

Especialment rellevant per a les revistes del cor va ser la seua amistat amb Froilán, amb qui es va arribar a rumorear que eren un poc més que amics, encara que la parella del seu pare, Virginia Troconis, es va encarregar de resoldre eixos rumors assegurant que eren simplement amics. 

La jove ha sigut molt activa en les xarxes socials en les últimes setmanes, alguna cosa que li ha servit per a acaparar titulars i que ha fet augmentar l’interès cap a ella, i ha utilitzat el seu compte d’Instagram per a fer-se destacar, especialment gràcies a la seua bellesa i simpatia, seguint el d’altres joves filles de les majors ‘celebrities’ espanyoles com Cayetana Rivera. 

Com ja va ocórrer amb Andrea Janeiro en complir la seua majoria d’edat, la majoria de mitjans especialitzats estan començant a publicar les imatges reals de xiqueta d’Alba Díaz que fins ara, com obliga la llei, estaven pixelades.

 

Alba Díaz Martín de pequeña junto a su madre Vicky Martín Berrocal

Alba Díaz Martín de xicoteta amb la seua mare Vicky Martín Berrocal | cedida
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.