Alba Díaz Martín, filla del Cordobés i Vicky Martín Berrocal, fa 18 anys

Alba Díaz Martín en la comunión de su hermano Manuel en mayo de 2014

Alba Díaz Martín en la comunió del seu germà Manuel en maig de 2014 | cedida

 

Este dimarts, 12 de desembre, Alba Díaz Martín, la filla de Manuel Díaz ‘el Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal compleix 18 anys, però no ha necessitat ser major d’edat per a captar l’atenció dels mitjans i de la premsa en els últims mesos.

Especialment rellevant per a les revistes del cor va ser la seua amistat amb Froilán, amb qui es va arribar a rumorear que eren un poc més que amics, encara que la parella del seu pare, Virginia Troconis, es va encarregar de resoldre eixos rumors assegurant que eren simplement amics. 

La jove ha sigut molt activa en les xarxes socials en les últimes setmanes, alguna cosa que li ha servit per a acaparar titulars i que ha fet augmentar l’interès cap a ella, i ha utilitzat el seu compte d’Instagram per a fer-se destacar, especialment gràcies a la seua bellesa i simpatia, seguint el d’altres joves filles de les majors ‘celebrities’ espanyoles com Cayetana Rivera. 

Com ja va ocórrer amb Andrea Janeiro en complir la seua majoria d’edat, la majoria de mitjans especialitzats estan començant a publicar les imatges reals de xiqueta d’Alba Díaz que fins ara, com obliga la llei, estaven pixelades.

 

Alba Díaz Martín de pequeña junto a su madre Vicky Martín Berrocal

Alba Díaz Martín de xicoteta amb la seua mare Vicky Martín Berrocal | cedida
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.