Alba Díaz Martín, filla del Cordobés i Vicky Martín Berrocal, fa 18 anys

Alba Díaz Martín en la comunión de su hermano Manuel en mayo de 2014

Alba Díaz Martín en la comunió del seu germà Manuel en maig de 2014 | cedida

 

Este dimarts, 12 de desembre, Alba Díaz Martín, la filla de Manuel Díaz ‘el Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal compleix 18 anys, però no ha necessitat ser major d’edat per a captar l’atenció dels mitjans i de la premsa en els últims mesos.

Especialment rellevant per a les revistes del cor va ser la seua amistat amb Froilán, amb qui es va arribar a rumorear que eren un poc més que amics, encara que la parella del seu pare, Virginia Troconis, es va encarregar de resoldre eixos rumors assegurant que eren simplement amics. 

La jove ha sigut molt activa en les xarxes socials en les últimes setmanes, alguna cosa que li ha servit per a acaparar titulars i que ha fet augmentar l’interès cap a ella, i ha utilitzat el seu compte d’Instagram per a fer-se destacar, especialment gràcies a la seua bellesa i simpatia, seguint el d’altres joves filles de les majors ‘celebrities’ espanyoles com Cayetana Rivera. 

Com ja va ocórrer amb Andrea Janeiro en complir la seua majoria d’edat, la majoria de mitjans especialitzats estan començant a publicar les imatges reals de xiqueta d’Alba Díaz que fins ara, com obliga la llei, estaven pixelades.

 

Alba Díaz Martín de pequeña junto a su madre Vicky Martín Berrocal

Alba Díaz Martín de xicoteta amb la seua mare Vicky Martín Berrocal | cedida

Últimes notícies

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.
FILMOTECA D'ESTIU