Anuncios

Albero Capital adquirix dos mitjanes comercials i assessora en la compra d’un edifici en López de Hoyos per 10M€

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La signatura d’inversions immobiliàries Albero Capital ha anunciat este dijous les seues primeres adquisicions per 10 milions d’euros mitjançant la compra de dos mitjanes comercials a Alacant, que havien estat llogades per Burger King i Popeyes, i d’un edifici d’oficines al centre de Madrid per a la seua reconversió a residencial.

Anuncios

L’entitat ha desgranat en un comunicat que l’operació de compra dels actius alacantins, realitzada per a un dels seus clients, es compon de sòl amb drets de superfície (arrendament del sòl) para cadascuna de les marques de restauració.

El soci d’Albero Capital, Mauricio Guerrero, ha explicat que en tractar-se d’actius arrendats baix el format dret de superfície, ambdues construccions han sigut pagades i assumides pels inquilins fa tres anys, la qual cosa, unit a la solidesa dels inquilins, les condicions del lloguer, la ubicació i els nous desenvolupaments de l’entorn immediat, tant comercials com a industrials, fan que es tracte d'”una operació molt segura”.

Del seu costat, i gràcies a la col·laboració de la consultora Hermoso & Gambarte, han pogut tancar l’adquisició de l’edifici d’oficines situat en el madrileny carrer López de Hoyos, número 245-247, per a la seua reconversió a habitatges.

Entrant al detall, l’operació d’inversió consisteix a desenvolupar una promoció residencial plurifamiliar d’obra nova amb disseny i altes qualitats; en esta línia, el projecte consta de 24 habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, amb terrasses i zones comunes com a piscina, jardí, gimnàs i sala multiusos, mentre que els habitatges disposaran al seu torn de garatge i traster.

La signatura Albero Capital, sorgida de la unió com a socis de Maurici Guerrero, Luis Cocero i Carlos Climent, va tirar a caminar a principis de novembre per a donar servici al segment de ‘family offices’ amb 100 milions d’euros per a invertir en actius i projectes immobiliaris.

“Els valors diferencials que oferim des d’Albero Capital són principalment la discreció i el coneixement profund tant dels nostres clients com de les seues estratègies d’inversió”, van argumentar els socis llavors a manera de presentació pública.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios