Albero Capital adquirix dos mitjanes comercials i assessora en la compra d’un edifici en López de Hoyos per 10M€

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La signatura d’inversions immobiliàries Albero Capital ha anunciat este dijous les seues primeres adquisicions per 10 milions d’euros mitjançant la compra de dos mitjanes comercials a Alacant, que havien estat llogades per Burger King i Popeyes, i d’un edifici d’oficines al centre de Madrid per a la seua reconversió a residencial.

L’entitat ha desgranat en un comunicat que l’operació de compra dels actius alacantins, realitzada per a un dels seus clients, es compon de sòl amb drets de superfície (arrendament del sòl) para cadascuna de les marques de restauració.

El soci d’Albero Capital, Mauricio Guerrero, ha explicat que en tractar-se d’actius arrendats baix el format dret de superfície, ambdues construccions han sigut pagades i assumides pels inquilins fa tres anys, la qual cosa, unit a la solidesa dels inquilins, les condicions del lloguer, la ubicació i els nous desenvolupaments de l’entorn immediat, tant comercials com a industrials, fan que es tracte d'”una operació molt segura”.

Del seu costat, i gràcies a la col·laboració de la consultora Hermoso & Gambarte, han pogut tancar l’adquisició de l’edifici d’oficines situat en el madrileny carrer López de Hoyos, número 245-247, per a la seua reconversió a habitatges.

Entrant al detall, l’operació d’inversió consisteix a desenvolupar una promoció residencial plurifamiliar d’obra nova amb disseny i altes qualitats; en esta línia, el projecte consta de 24 habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, amb terrasses i zones comunes com a piscina, jardí, gimnàs i sala multiusos, mentre que els habitatges disposaran al seu torn de garatge i traster.

La signatura Albero Capital, sorgida de la unió com a socis de Maurici Guerrero, Luis Cocero i Carlos Climent, va tirar a caminar a principis de novembre per a donar servici al segment de ‘family offices’ amb 100 milions d’euros per a invertir en actius i projectes immobiliaris.

“Els valors diferencials que oferim des d’Albero Capital són principalment la discreció i el coneixement profund tant dels nostres clients com de les seues estratègies d’inversió”, van argumentar els socis llavors a manera de presentació pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.