Albero Capital adquirix dos mitjanes comercials i assessora en la compra d’un edifici en López de Hoyos per 10M€

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La signatura d’inversions immobiliàries Albero Capital ha anunciat este dijous les seues primeres adquisicions per 10 milions d’euros mitjançant la compra de dos mitjanes comercials a Alacant, que havien estat llogades per Burger King i Popeyes, i d’un edifici d’oficines al centre de Madrid per a la seua reconversió a residencial.

L’entitat ha desgranat en un comunicat que l’operació de compra dels actius alacantins, realitzada per a un dels seus clients, es compon de sòl amb drets de superfície (arrendament del sòl) para cadascuna de les marques de restauració.

El soci d’Albero Capital, Mauricio Guerrero, ha explicat que en tractar-se d’actius arrendats baix el format dret de superfície, ambdues construccions han sigut pagades i assumides pels inquilins fa tres anys, la qual cosa, unit a la solidesa dels inquilins, les condicions del lloguer, la ubicació i els nous desenvolupaments de l’entorn immediat, tant comercials com a industrials, fan que es tracte d'”una operació molt segura”.

Del seu costat, i gràcies a la col·laboració de la consultora Hermoso & Gambarte, han pogut tancar l’adquisició de l’edifici d’oficines situat en el madrileny carrer López de Hoyos, número 245-247, per a la seua reconversió a habitatges.

Entrant al detall, l’operació d’inversió consisteix a desenvolupar una promoció residencial plurifamiliar d’obra nova amb disseny i altes qualitats; en esta línia, el projecte consta de 24 habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, amb terrasses i zones comunes com a piscina, jardí, gimnàs i sala multiusos, mentre que els habitatges disposaran al seu torn de garatge i traster.

La signatura Albero Capital, sorgida de la unió com a socis de Maurici Guerrero, Luis Cocero i Carlos Climent, va tirar a caminar a principis de novembre per a donar servici al segment de ‘family offices’ amb 100 milions d’euros per a invertir en actius i projectes immobiliaris.

“Els valors diferencials que oferim des d’Albero Capital són principalment la discreció i el coneixement profund tant dels nostres clients com de les seues estratègies d’inversió”, van argumentar els socis llavors a manera de presentació pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.