Albero Capital adquirix dos mitjanes comercials i assessora en la compra d’un edifici en López de Hoyos per 10M€

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La signatura d’inversions immobiliàries Albero Capital ha anunciat este dijous les seues primeres adquisicions per 10 milions d’euros mitjançant la compra de dos mitjanes comercials a Alacant, que havien estat llogades per Burger King i Popeyes, i d’un edifici d’oficines al centre de Madrid per a la seua reconversió a residencial.

L’entitat ha desgranat en un comunicat que l’operació de compra dels actius alacantins, realitzada per a un dels seus clients, es compon de sòl amb drets de superfície (arrendament del sòl) para cadascuna de les marques de restauració.

El soci d’Albero Capital, Mauricio Guerrero, ha explicat que en tractar-se d’actius arrendats baix el format dret de superfície, ambdues construccions han sigut pagades i assumides pels inquilins fa tres anys, la qual cosa, unit a la solidesa dels inquilins, les condicions del lloguer, la ubicació i els nous desenvolupaments de l’entorn immediat, tant comercials com a industrials, fan que es tracte d'”una operació molt segura”.

Del seu costat, i gràcies a la col·laboració de la consultora Hermoso & Gambarte, han pogut tancar l’adquisició de l’edifici d’oficines situat en el madrileny carrer López de Hoyos, número 245-247, per a la seua reconversió a habitatges.

Entrant al detall, l’operació d’inversió consisteix a desenvolupar una promoció residencial plurifamiliar d’obra nova amb disseny i altes qualitats; en esta línia, el projecte consta de 24 habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, amb terrasses i zones comunes com a piscina, jardí, gimnàs i sala multiusos, mentre que els habitatges disposaran al seu torn de garatge i traster.

La signatura Albero Capital, sorgida de la unió com a socis de Maurici Guerrero, Luis Cocero i Carlos Climent, va tirar a caminar a principis de novembre per a donar servici al segment de ‘family offices’ amb 100 milions d’euros per a invertir en actius i projectes immobiliaris.

“Els valors diferencials que oferim des d’Albero Capital són principalment la discreció i el coneixement profund tant dels nostres clients com de les seues estratègies d’inversió”, van argumentar els socis llavors a manera de presentació pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.