12.6 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Albero Capital adquirix dos mitjanes comercials i assessora en la compra d’un edifici en López de Hoyos per 10M€

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La signatura d’inversions immobiliàries Albero Capital ha anunciat este dijous les seues primeres adquisicions per 10 milions d’euros mitjançant la compra de dos mitjanes comercials a Alacant, que havien estat llogades per Burger King i Popeyes, i d’un edifici d’oficines al centre de Madrid per a la seua reconversió a residencial.

L’entitat ha desgranat en un comunicat que l’operació de compra dels actius alacantins, realitzada per a un dels seus clients, es compon de sòl amb drets de superfície (arrendament del sòl) para cadascuna de les marques de restauració.

El soci d’Albero Capital, Mauricio Guerrero, ha explicat que en tractar-se d’actius arrendats baix el format dret de superfície, ambdues construccions han sigut pagades i assumides pels inquilins fa tres anys, la qual cosa, unit a la solidesa dels inquilins, les condicions del lloguer, la ubicació i els nous desenvolupaments de l’entorn immediat, tant comercials com a industrials, fan que es tracte d'”una operació molt segura”.

Del seu costat, i gràcies a la col·laboració de la consultora Hermoso & Gambarte, han pogut tancar l’adquisició de l’edifici d’oficines situat en el madrileny carrer López de Hoyos, número 245-247, per a la seua reconversió a habitatges.

Entrant al detall, l’operació d’inversió consisteix a desenvolupar una promoció residencial plurifamiliar d’obra nova amb disseny i altes qualitats; en esta línia, el projecte consta de 24 habitatges d’1, 2 i 3 dormitoris, amb terrasses i zones comunes com a piscina, jardí, gimnàs i sala multiusos, mentre que els habitatges disposaran al seu torn de garatge i traster.

La signatura Albero Capital, sorgida de la unió com a socis de Maurici Guerrero, Luis Cocero i Carlos Climent, va tirar a caminar a principis de novembre per a donar servici al segment de ‘family offices’ amb 100 milions d’euros per a invertir en actius i projectes immobiliaris.

“Els valors diferencials que oferim des d’Albero Capital són principalment la discreció i el coneixement profund tant dels nostres clients com de les seues estratègies d’inversió”, van argumentar els socis llavors a manera de presentació pública.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.