Alcaraz debutarà a París davant del libanés Habib i Nadal enfront de l’hongarés Fucsovics

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Carlos Alcaraz començarà la seua marxa en el torneig olímpic de Paris 2024 davant del libanés Hady Habib, mentre que Rafa Nadal ho farà davant de l’hongarés Marton Fucsovics, amb una presumible segona ronda davant del serbi Novak Djokovic, segons ha oferit el sorteig celebrat a les instal·lacions de Roland Garros.

La parella que formen el murcià i el balear debutaran davant dels argentins Máximo González-Andrés Molteni, amb Marcel Granollers i Pablo Carreño enfront dels italians Simone Bolelli i Andrea Vavassori.

A més, Sara Sorribes i Cristina Bucsa es mesuraran en individuals a la txeca Barbora Krejcikova, actual campiona de Wimbledon, i la croata Petra Martic, respectivament, mentre que les italianes Elisabetta Cocciaretto i Lucia Bronzetti seran les rivals en el quadre de dobles.

Finalment, Jaume Munar no ha tingut molta sort i s’enfrontarà a l’alemany Alexander Zverev i Pedro Martínez a l’italià Andrea Vavassori.

Últimes notícies

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.