Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Alcaraz debutarà a París davant del libanés Habib i Nadal enfront de l’hongarés Fucsovics

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Carlos Alcaraz començarà la seua marxa en el torneig olímpic de Paris 2024 davant del libanés Hady Habib, mentre que Rafa Nadal ho farà davant de l’hongarés Marton Fucsovics, amb una presumible segona ronda davant del serbi Novak Djokovic, segons ha oferit el sorteig celebrat a les instal·lacions de Roland Garros.

La parella que formen el murcià i el balear debutaran davant dels argentins Máximo González-Andrés Molteni, amb Marcel Granollers i Pablo Carreño enfront dels italians Simone Bolelli i Andrea Vavassori.

A més, Sara Sorribes i Cristina Bucsa es mesuraran en individuals a la txeca Barbora Krejcikova, actual campiona de Wimbledon, i la croata Petra Martic, respectivament, mentre que les italianes Elisabetta Cocciaretto i Lucia Bronzetti seran les rivals en el quadre de dobles.

Finalment, Jaume Munar no ha tingut molta sort i s’enfrontarà a l’alemany Alexander Zverev i Pedro Martínez a l’italià Andrea Vavassori.

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.