Alcaraz debutarà a París davant del libanés Habib i Nadal enfront de l’hongarés Fucsovics

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Carlos Alcaraz començarà la seua marxa en el torneig olímpic de Paris 2024 davant del libanés Hady Habib, mentre que Rafa Nadal ho farà davant de l’hongarés Marton Fucsovics, amb una presumible segona ronda davant del serbi Novak Djokovic, segons ha oferit el sorteig celebrat a les instal·lacions de Roland Garros.

La parella que formen el murcià i el balear debutaran davant dels argentins Máximo González-Andrés Molteni, amb Marcel Granollers i Pablo Carreño enfront dels italians Simone Bolelli i Andrea Vavassori.

A més, Sara Sorribes i Cristina Bucsa es mesuraran en individuals a la txeca Barbora Krejcikova, actual campiona de Wimbledon, i la croata Petra Martic, respectivament, mentre que les italianes Elisabetta Cocciaretto i Lucia Bronzetti seran les rivals en el quadre de dobles.

Finalment, Jaume Munar no ha tingut molta sort i s’enfrontarà a l’alemany Alexander Zverev i Pedro Martínez a l’italià Andrea Vavassori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.