Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.