Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Últimes notícies

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.