Alfafar celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Mercats, celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal. Per a això, del 10 de novembre al 2 de desembre s’ha organitzat una completa programació d’activitats, amb la col·laboració d’associacions locals.

El programa d’actes, obert al públic, començarà el dijous 10 de novembre a les 11.00 hores amb un campionat de parxís, organitzat per l’associació Dones en marxa. Un dia després, divendres 11 de novembre, serà el torn dels tallers infantils a partir de les 18.00 hores.

El dissabte 12 la ciutadania podrà gaudir d’una jornada molt especial, a les 11.00 hores se celebrarà un espectacle amb el mag Marcus. Just després, es farà lliurament dels premis del concurs de parxís.

A la vesprada, a partir de les 20.30 hores, començarà la Shopping amb una sessió de DJ en directe. La regidora de Mercats, Amparo Sanjuán, ha explicat que, “la Shopping és un dels esdeveniments estrela perquè és una gran oportunitat per a obrir el Mercat Municipal a nous públics, i sobretot, donar a conéixer els productes d’alta qualitat que ací es venen”.

La programació continuarà el divendres 18 de novembre amb l’homenatge als antics venedors del mercat. A les 18.00 hores el públic comptarà amb l’actuació de Charo Jiménez.

Els actes del 70 aniversari finalitzaran el divendres 2 de desembre a les 11.00 hores amb un taller de cuina organitzat per Tyrius.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha felicitat el Mercat Municipal per aquests 70 anys d’activitat i ha recalcat l’aposta de l’espai pels productes de quilòmetre zero. Adsuara ha afegit que, “sens dubte, es tracta d’un dels eixos comercials d’Alfafar i des de l’Ajuntament continuarem estant al seu costat, treballant braç a braç, per a atraure a nous clients en aquest canvi generacional”.

Amb la celebració del 70 aniversari del Mercat Municipal, l’Ajuntament d’Alfafar pretén continuar impulsant el comerç local, així com commemorar espais històrics i de rellevància per al municipi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.