Alfafar celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Mercats, celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal. Per a això, del 10 de novembre al 2 de desembre s’ha organitzat una completa programació d’activitats, amb la col·laboració d’associacions locals.

El programa d’actes, obert al públic, començarà el dijous 10 de novembre a les 11.00 hores amb un campionat de parxís, organitzat per l’associació Dones en marxa. Un dia després, divendres 11 de novembre, serà el torn dels tallers infantils a partir de les 18.00 hores.

El dissabte 12 la ciutadania podrà gaudir d’una jornada molt especial, a les 11.00 hores se celebrarà un espectacle amb el mag Marcus. Just després, es farà lliurament dels premis del concurs de parxís.

A la vesprada, a partir de les 20.30 hores, començarà la Shopping amb una sessió de DJ en directe. La regidora de Mercats, Amparo Sanjuán, ha explicat que, “la Shopping és un dels esdeveniments estrela perquè és una gran oportunitat per a obrir el Mercat Municipal a nous públics, i sobretot, donar a conéixer els productes d’alta qualitat que ací es venen”.

La programació continuarà el divendres 18 de novembre amb l’homenatge als antics venedors del mercat. A les 18.00 hores el públic comptarà amb l’actuació de Charo Jiménez.

Els actes del 70 aniversari finalitzaran el divendres 2 de desembre a les 11.00 hores amb un taller de cuina organitzat per Tyrius.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha felicitat el Mercat Municipal per aquests 70 anys d’activitat i ha recalcat l’aposta de l’espai pels productes de quilòmetre zero. Adsuara ha afegit que, “sens dubte, es tracta d’un dels eixos comercials d’Alfafar i des de l’Ajuntament continuarem estant al seu costat, treballant braç a braç, per a atraure a nous clients en aquest canvi generacional”.

Amb la celebració del 70 aniversari del Mercat Municipal, l’Ajuntament d’Alfafar pretén continuar impulsant el comerç local, així com commemorar espais històrics i de rellevància per al municipi.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per estafar mes de 3.400 euros amb mòbils falsos

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 20 anys acusat de vendre mòbils falsificats com si foren de gamma alta, amb un perjudici superior als 3.400 euros i quatre víctimes entre Alacant i Castelló.

Crema una tercera casa a l’Alquerieta vinculada als detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Una tercera vivenda de l’Alquerieta, on viuen familiars dels detinguts pel tiroteig amb un mort a Alzira, ha cremat de matinada sense causar ferits. Els bombers han confirmat que la casa estava buida i que l’incendi ha afectat les dos plantes.

Benidorm serà seu del Mundial de ciclocross de 2031 i celebra una designació històrica

La UCI ha concedit a Benidorm l’organització del Mundial de ciclocross de 2031, una fita que consolida el seu circuit com a referent internacional i que esportistes i institucions qualifiquen d’històrica.

Aguirre ja és a València i promet convertir Mestalla en un fortí

Javier Aguirre ja ha aterrat a València per fer-se càrrec del Valencia CF fins final de temporada, amb opció a un any més, i fixa com a objectiu que Mestalla torne a ser un camp inexpugnable.

Mazón es personarà en tres juís per les amenaces de mort rebudes després de la DANA

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón ha decidit personar-se en tres procediments judicials oberts per les amenaces de mort que va rebre en xarxes socials després de la DANA d’octubre de 2024, per a impulsar les diligències.

Awa Fam tanca un any històric a la WNBA amb rècord d’anotació

La alacantina Awa Fam ha conclòs la seua primera temporada a la WNBA amb 10,3 punts i 5,9 rebots de mitjana, un rècord personal de 22 punts i diverses marques de precocitat, tot i el mal any de les Seattle Storm.

La Seguretat Social alerta d’un SMS fals que busca quedar-se amb les dades bancàries

Els ciberdelinqüents utilitzen deutes i prestacions pendents com a reclam per dirigir les víctimes a pàgines fraudulentes

Oratge estable i més calor a la Comunitat Valenciana a finals de setembre

La Comunitat Valenciana afronta l’últim cap de setmana de setembre amb temps estable, cel poc nuvolós i temperatures que es mantindran o pujaran lleugerament. El vent serà fluix amb intervals moderats al litoral i la mar es preveu en situació de calma relativa.