Alfafar celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Mercats, celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal. Per a això, del 10 de novembre al 2 de desembre s’ha organitzat una completa programació d’activitats, amb la col·laboració d’associacions locals.

El programa d’actes, obert al públic, començarà el dijous 10 de novembre a les 11.00 hores amb un campionat de parxís, organitzat per l’associació Dones en marxa. Un dia després, divendres 11 de novembre, serà el torn dels tallers infantils a partir de les 18.00 hores.

El dissabte 12 la ciutadania podrà gaudir d’una jornada molt especial, a les 11.00 hores se celebrarà un espectacle amb el mag Marcus. Just després, es farà lliurament dels premis del concurs de parxís.

A la vesprada, a partir de les 20.30 hores, començarà la Shopping amb una sessió de DJ en directe. La regidora de Mercats, Amparo Sanjuán, ha explicat que, “la Shopping és un dels esdeveniments estrela perquè és una gran oportunitat per a obrir el Mercat Municipal a nous públics, i sobretot, donar a conéixer els productes d’alta qualitat que ací es venen”.

La programació continuarà el divendres 18 de novembre amb l’homenatge als antics venedors del mercat. A les 18.00 hores el públic comptarà amb l’actuació de Charo Jiménez.

Els actes del 70 aniversari finalitzaran el divendres 2 de desembre a les 11.00 hores amb un taller de cuina organitzat per Tyrius.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha felicitat el Mercat Municipal per aquests 70 anys d’activitat i ha recalcat l’aposta de l’espai pels productes de quilòmetre zero. Adsuara ha afegit que, “sens dubte, es tracta d’un dels eixos comercials d’Alfafar i des de l’Ajuntament continuarem estant al seu costat, treballant braç a braç, per a atraure a nous clients en aquest canvi generacional”.

Amb la celebració del 70 aniversari del Mercat Municipal, l’Ajuntament d’Alfafar pretén continuar impulsant el comerç local, així com commemorar espais històrics i de rellevància per al municipi.

Últimes notícies

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.

Benidorm es convertix en la grada anglesa per a viure el Mundial 2026

Milers d’anglesos i escocesos han triat Benidorm com a base per seguir els partits del Mundial de futbol 2026, la qual cosa ha disparat els vols des del Regne Unit i ha activat un dispositiu especial de seguretat i horaris per a les terrasses.

Anglesos i escocesos convertixen Benidorm en la seua base per viure el Mundial

Milers d’aficionats anglesos i escocesos han triat Benidorm per seguir el Mundial 2026 amb pantalles gegants, més vols alacantins i un dispositiu policial especial.