13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Alfafar celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Mercats, celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal. Per a això, del 10 de novembre al 2 de desembre s’ha organitzat una completa programació d’activitats, amb la col·laboració d’associacions locals.

El programa d’actes, obert al públic, començarà el dijous 10 de novembre a les 11.00 hores amb un campionat de parxís, organitzat per l’associació Dones en marxa. Un dia després, divendres 11 de novembre, serà el torn dels tallers infantils a partir de les 18.00 hores.

El dissabte 12 la ciutadania podrà gaudir d’una jornada molt especial, a les 11.00 hores se celebrarà un espectacle amb el mag Marcus. Just després, es farà lliurament dels premis del concurs de parxís.

A la vesprada, a partir de les 20.30 hores, començarà la Shopping amb una sessió de DJ en directe. La regidora de Mercats, Amparo Sanjuán, ha explicat que, “la Shopping és un dels esdeveniments estrela perquè és una gran oportunitat per a obrir el Mercat Municipal a nous públics, i sobretot, donar a conéixer els productes d’alta qualitat que ací es venen”.

La programació continuarà el divendres 18 de novembre amb l’homenatge als antics venedors del mercat. A les 18.00 hores el públic comptarà amb l’actuació de Charo Jiménez.

Els actes del 70 aniversari finalitzaran el divendres 2 de desembre a les 11.00 hores amb un taller de cuina organitzat per Tyrius.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha felicitat el Mercat Municipal per aquests 70 anys d’activitat i ha recalcat l’aposta de l’espai pels productes de quilòmetre zero. Adsuara ha afegit que, “sens dubte, es tracta d’un dels eixos comercials d’Alfafar i des de l’Ajuntament continuarem estant al seu costat, treballant braç a braç, per a atraure a nous clients en aquest canvi generacional”.

Amb la celebració del 70 aniversari del Mercat Municipal, l’Ajuntament d’Alfafar pretén continuar impulsant el comerç local, així com commemorar espais històrics i de rellevància per al municipi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.