Alfafar celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Mercats, celebra el 70 aniversari del Mercat Municipal. Per a això, del 10 de novembre al 2 de desembre s’ha organitzat una completa programació d’activitats, amb la col·laboració d’associacions locals.

El programa d’actes, obert al públic, començarà el dijous 10 de novembre a les 11.00 hores amb un campionat de parxís, organitzat per l’associació Dones en marxa. Un dia després, divendres 11 de novembre, serà el torn dels tallers infantils a partir de les 18.00 hores.

El dissabte 12 la ciutadania podrà gaudir d’una jornada molt especial, a les 11.00 hores se celebrarà un espectacle amb el mag Marcus. Just després, es farà lliurament dels premis del concurs de parxís.

A la vesprada, a partir de les 20.30 hores, començarà la Shopping amb una sessió de DJ en directe. La regidora de Mercats, Amparo Sanjuán, ha explicat que, “la Shopping és un dels esdeveniments estrela perquè és una gran oportunitat per a obrir el Mercat Municipal a nous públics, i sobretot, donar a conéixer els productes d’alta qualitat que ací es venen”.

La programació continuarà el divendres 18 de novembre amb l’homenatge als antics venedors del mercat. A les 18.00 hores el públic comptarà amb l’actuació de Charo Jiménez.

Els actes del 70 aniversari finalitzaran el divendres 2 de desembre a les 11.00 hores amb un taller de cuina organitzat per Tyrius.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha felicitat el Mercat Municipal per aquests 70 anys d’activitat i ha recalcat l’aposta de l’espai pels productes de quilòmetre zero. Adsuara ha afegit que, “sens dubte, es tracta d’un dels eixos comercials d’Alfafar i des de l’Ajuntament continuarem estant al seu costat, treballant braç a braç, per a atraure a nous clients en aquest canvi generacional”.

Amb la celebració del 70 aniversari del Mercat Municipal, l’Ajuntament d’Alfafar pretén continuar impulsant el comerç local, així com commemorar espais històrics i de rellevància per al municipi.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.