Alliberats dos hòmens segrestats a Almoradí; tres detinguts per represàlia després d’un robatori

Tres hòmens han sigut detinguts a Almoradí després del rescat de dos víctimes que havien sigut retingudes i traslladades per la força a un descampat, on van patir agressions i amenaces com a represàlia per un robatori comés dies abans. Un quart implicat, plenament identificat, va aconseguir fugir instants abans i continua en busca.

L’actuació policial es va desenrotllar el 31 d’octubre. A última hora del dia, els autors van interceptar per separat a les dos víctimes en diferents punts del municipi. Després d’emmanillar-los i introduir-los per la força en un vehicle, les van traslladar a una zona apartada, on les van sotmetre a colps i a intimidacions. El mòbil assenyalat és un ajust de comptes vinculat a un robatori recent, per la qual cosa les agressions s’haurien dirigit a venjar eixe fet.

Com va ser el rescat

La intervenció va ser possible gràcies a l’avís de diversos veïns que van presenciar com els hòmens eren obligats a entrar en el vehicle. Amb eixa informació, es va activar un rastreig per la zona rural i els agents van localitzar el cotxe estacionat en un descampat. En aproximar-se, van sentir els crits d’auxili de les víctimes.

La patrulla va accedir immediatament i va sorprendre els autors en plena agressió, procedint al seu arrest. Les víctimes presentaven múltiples lesions i van ser ateses per personal sanitari. Segons la imputació, les amenaces es van realitzar amb arma blanca i amb un objecte perillós, la qual cosa va incrementar el risc per als retinguts fins a l’arribada dels agents.

Als tres detinguts se’ls atribuïxen els delictes de detenció il·legal, lesions i amenaces greus amb arma blanca i objecte perillós. Després del seu arrest, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 d’Orihuela en funcions de guàrdia. La busca de l’habitació sospitosa continua oberta, mentres es completen les diligències per a aclarir totes les responsabilitats i el possible vincle amb el robatori previ que hauria originat la represàlia.

Últimes notícies

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.