Almenys 40 morts i 53 ferits en bombardejos israelians a l’est del Líban

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Almenys 40 persones han mort i 53 han resultat ferides en bombardejos de l’Exèrcit d’Israel perpetrats les últimes hores de hui dimecres a les governacions de Becà i Baalbek-Hermel, a l’est del Líban.

El Centre d’Operacions d’Emergències del Ministeri de Sanitat libanès han emés este balanç preliminar, abans d’assenyalar que les operacions de rescat de desapareguts davall les runes continuen, tal com ha indicat a través d’un comunicat publicat en el seu perfil de la xarxa social ‘X’.

Hores abans, les autoritats havien xifrat en 3.050 els morts i 13.658 els ferits pels atacs dirigits per les Forces de Defensa d’Israel sobre el país al llarg del darrer any en el marc de l’ofensiva contra el partit-milícia xiïta Hezbollah, després que en les últimes 24 hores notifiquessin 37 morts i 105 ferits.

En l’última a jornada, la zona més afectada ha estat la governació de Muntanya Líban, amb 26 morts i 37 ferits. També s’han registrat víctimes a la governació de Nabatié (cinc morts i 24 ferits), del Sud (tres morts i 27 ferits) i Baalbek-Hermel (tres morts i un ferit). A la regió de Becà hi ha hagut 16 ferits.

Entre les víctimes mortals hi ha 600 dones i 190 nens. Pel que fa al sector sanitari, hi ha 179 treballadors morts i 306 ferits. A més, més de 244 ambulàncies han estat colpides pels atacs israelians, mentre que 86 ambulatoris i vora 40 hospitals han patit danys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.