Almenys 40 morts i 53 ferits en bombardejos israelians a l’est del Líban

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Almenys 40 persones han mort i 53 han resultat ferides en bombardejos de l’Exèrcit d’Israel perpetrats les últimes hores de hui dimecres a les governacions de Becà i Baalbek-Hermel, a l’est del Líban.

El Centre d’Operacions d’Emergències del Ministeri de Sanitat libanès han emés este balanç preliminar, abans d’assenyalar que les operacions de rescat de desapareguts davall les runes continuen, tal com ha indicat a través d’un comunicat publicat en el seu perfil de la xarxa social ‘X’.

Hores abans, les autoritats havien xifrat en 3.050 els morts i 13.658 els ferits pels atacs dirigits per les Forces de Defensa d’Israel sobre el país al llarg del darrer any en el marc de l’ofensiva contra el partit-milícia xiïta Hezbollah, després que en les últimes 24 hores notifiquessin 37 morts i 105 ferits.

En l’última a jornada, la zona més afectada ha estat la governació de Muntanya Líban, amb 26 morts i 37 ferits. També s’han registrat víctimes a la governació de Nabatié (cinc morts i 24 ferits), del Sud (tres morts i 27 ferits) i Baalbek-Hermel (tres morts i un ferit). A la regió de Becà hi ha hagut 16 ferits.

Entre les víctimes mortals hi ha 600 dones i 190 nens. Pel que fa al sector sanitari, hi ha 179 treballadors morts i 306 ferits. A més, més de 244 ambulàncies han estat colpides pels atacs israelians, mentre que 86 ambulatoris i vora 40 hospitals han patit danys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.