Almenys 40 morts i 53 ferits en bombardejos israelians a l’est del Líban

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

Almenys 40 persones han mort i 53 han resultat ferides en bombardejos de l’Exèrcit d’Israel perpetrats les últimes hores de hui dimecres a les governacions de Becà i Baalbek-Hermel, a l’est del Líban.

El Centre d’Operacions d’Emergències del Ministeri de Sanitat libanès han emés este balanç preliminar, abans d’assenyalar que les operacions de rescat de desapareguts davall les runes continuen, tal com ha indicat a través d’un comunicat publicat en el seu perfil de la xarxa social ‘X’.

Hores abans, les autoritats havien xifrat en 3.050 els morts i 13.658 els ferits pels atacs dirigits per les Forces de Defensa d’Israel sobre el país al llarg del darrer any en el marc de l’ofensiva contra el partit-milícia xiïta Hezbollah, després que en les últimes 24 hores notifiquessin 37 morts i 105 ferits.

En l’última a jornada, la zona més afectada ha estat la governació de Muntanya Líban, amb 26 morts i 37 ferits. També s’han registrat víctimes a la governació de Nabatié (cinc morts i 24 ferits), del Sud (tres morts i 27 ferits) i Baalbek-Hermel (tres morts i un ferit). A la regió de Becà hi ha hagut 16 ferits.

Entre les víctimes mortals hi ha 600 dones i 190 nens. Pel que fa al sector sanitari, hi ha 179 treballadors morts i 306 ferits. A més, més de 244 ambulàncies han estat colpides pels atacs israelians, mentre que 86 ambulatoris i vora 40 hospitals han patit danys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.