Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

Una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella ha patit una agressió presumptament a mans de un alumne, que li va propinar punyades i puntades fins que altres dos estudiants del centre van aconseguir reduir-ho.

Els fets es van produir aquest dimarts, quan aquest jove –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència en el centre– va saltar la tanca de l’IES i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar un amic.

Quan la docent –que no coneixia a aquest alumne– li va instar al fet que abandonara la classe, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar abandonar l’aula per a cercar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir a l’atacant.

Segons ha avançat Levante i han confirmat a Europa Press fonts coneixedores, l’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i lloc en llibertat aquest mateixa vesprada.

Des del centre, l’IES Ramon Muntaner, reclamen ajuda i eines per a poder posar solució a una problemàtica que excedeix a la gestió del centre educatiu.

Per la seua banda, fonts de la Conselleria d’Educació han manifestat a Europa Press que aquest mateix matí ja s’ha desplaçat a l’institut una inspectora i una orientadora de la Unitat Especial d’Orientació (UEO) per a realitzar l’assessorament i l’acompanyament necessari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.