Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

Una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella ha patit una agressió presumptament a mans de un alumne, que li va propinar punyades i puntades fins que altres dos estudiants del centre van aconseguir reduir-ho.

Els fets es van produir aquest dimarts, quan aquest jove –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència en el centre– va saltar la tanca de l’IES i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar un amic.

Quan la docent –que no coneixia a aquest alumne– li va instar al fet que abandonara la classe, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar abandonar l’aula per a cercar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir a l’atacant.

Segons ha avançat Levante i han confirmat a Europa Press fonts coneixedores, l’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i lloc en llibertat aquest mateixa vesprada.

Des del centre, l’IES Ramon Muntaner, reclamen ajuda i eines per a poder posar solució a una problemàtica que excedeix a la gestió del centre educatiu.

Per la seua banda, fonts de la Conselleria d’Educació han manifestat a Europa Press que aquest mateix matí ja s’ha desplaçat a l’institut una inspectora i una orientadora de la Unitat Especial d’Orientació (UEO) per a realitzar l’assessorament i l’acompanyament necessari.

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.