Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

Una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella ha patit una agressió presumptament a mans de un alumne, que li va propinar punyades i puntades fins que altres dos estudiants del centre van aconseguir reduir-ho.

Els fets es van produir aquest dimarts, quan aquest jove –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència en el centre– va saltar la tanca de l’IES i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar un amic.

Quan la docent –que no coneixia a aquest alumne– li va instar al fet que abandonara la classe, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar abandonar l’aula per a cercar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir a l’atacant.

Segons ha avançat Levante i han confirmat a Europa Press fonts coneixedores, l’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i lloc en llibertat aquest mateixa vesprada.

Des del centre, l’IES Ramon Muntaner, reclamen ajuda i eines per a poder posar solució a una problemàtica que excedeix a la gestió del centre educatiu.

Per la seua banda, fonts de la Conselleria d’Educació han manifestat a Europa Press que aquest mateix matí ja s’ha desplaçat a l’institut una inspectora i una orientadora de la Unitat Especial d’Orientació (UEO) per a realitzar l’assessorament i l’acompanyament necessari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla