10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

Una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella ha patit una agressió presumptament a mans de un alumne, que li va propinar punyades i puntades fins que altres dos estudiants del centre van aconseguir reduir-ho.

Els fets es van produir aquest dimarts, quan aquest jove –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència en el centre– va saltar la tanca de l’IES i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar un amic.

Quan la docent –que no coneixia a aquest alumne– li va instar al fet que abandonara la classe, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar abandonar l’aula per a cercar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir a l’atacant.

Segons ha avançat Levante i han confirmat a Europa Press fonts coneixedores, l’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i lloc en llibertat aquest mateixa vesprada.

Des del centre, l’IES Ramon Muntaner, reclamen ajuda i eines per a poder posar solució a una problemàtica que excedeix a la gestió del centre educatiu.

Per la seua banda, fonts de la Conselleria d’Educació han manifestat a Europa Press que aquest mateix matí ja s’ha desplaçat a l’institut una inspectora i una orientadora de la Unitat Especial d’Orientació (UEO) per a realitzar l’assessorament i l’acompanyament necessari.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.