11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Un alumne agredeix amb punyades i puntades a una professora en un institut de Xirivella

Una professora d’un institut d’educació secundària de la localitat valenciana de Xirivella ha patit una agressió presumptament a mans de un alumne, que li va propinar punyades i puntades fins que altres dos estudiants del centre van aconseguir reduir-ho.

Els fets es van produir aquest dimarts, quan aquest jove –que ja havia protagonitzat anteriorment problemes de convivència en el centre– va saltar la tanca de l’IES i va entrar a un aula de segon curs de l’ESO –on estaven preparant un examen– per a saludar un amic.

Quan la docent –que no coneixia a aquest alumne– li va instar al fet que abandonara la classe, el xic li va donar una bufetada. Posteriorment, quan la professora va intentar abandonar l’aula per a cercar ajuda, va continuar l’agressió, amb punyades i puntades, fins que dos alumnes van aconseguir reduir a l’atacant.

Segons ha avançat Levante i han confirmat a Europa Press fonts coneixedores, l’alumne va ser portat a la Comissaria de Policia i lloc en llibertat aquest mateixa vesprada.

Des del centre, l’IES Ramon Muntaner, reclamen ajuda i eines per a poder posar solució a una problemàtica que excedeix a la gestió del centre educatiu.

Per la seua banda, fonts de la Conselleria d’Educació han manifestat a Europa Press que aquest mateix matí ja s’ha desplaçat a l’institut una inspectora i una orientadora de la Unitat Especial d’Orientació (UEO) per a realitzar l’assessorament i l’acompanyament necessari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.

Claus de més de 15 mesos d’instrucció per la dana de València

La jutgessa de Catarroja centralitza la causa per la gestió de la dana i ha situat a Carlos Mazón en el nucli de responsabilitat. La investigació abasta 230 morts i centenars de testimoniatges.

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.