Ana Obregón torna a somriure

 

Ana Obregón ha tornat a somriure. Després de 15 mesos de tancament degut a la defunció del seu fill Álex Lecquio, l’actriu ha aconseguit eixir per uns dies del seu refugi familiar gràcies a la seua amiga Susana Uribarri. La protagonista de la sèrie ‘Ana y los siete’ i la seua íntima amiga han viatjat fins a Roma per a passar un cap de setmana de desconnexió.

 

La presentadora del mític ‘¡Qué apostamos!’ ha tornat a la vida gràcies a aquesta escapada que ambdues tenien pendent i que ha arribat en el moment perfecte. Durant aquests dies, Ana Obregón ha compartit a través del seu compte d’Instagram diverses imatges de totes les seues aventures en la capital italiana. Gràcies a elles hem pogut comprovar el bé que li està assentant aquesta escapada d’amigues.

 

 

Obregón ha explicat que sent un gran agraïment a la seua amiga Susana Uribarri – filla del presentador José Luis Uribarri-, per traure-la de casa i fer que torne a caminar pels carrers de Roma, un lloc on va viure una infinitat d’històries en la seua joventut.

 

«Tornar a caminar per les milers de carrers romans que respiren història envoltada de persones com una turista més, de la teua mà la meua volguda @susanauribarri. Trepitjar milers d’adormides pedres mil·lenàries entre patis decorats amb tests de mil verds diferents», reflexiona. A pesar que el seu cor continue de dol, la veritat és que, a poc a poc, l’actriu està recuperant el seu somriure i torna a caminar per la nova etapa de la seua vida. «Tornar a veure el món que vaig deixar oblidat fa anys, un món que ja mai serà el mateix sense tu, el meu Aless», assevera.

 

Llargues caminades pels empedrats carrers de la ciutat de l’amor, majestuosos desdejunis o les mil i una confidències que han compartit les dues amigues són només alguns dels detalls que han marcat aquest viatge que Ana i Susana tenien pendent fa dos anys “per a quan Aless es curara”.

 

Lamentablement, Álex va morir el 13 de maig del passat any, però això no ha sigut un impediment perquè l’actriu s’oblide per uns dies de la seua realitat i ha pogut canviar d’aires després de la trista defunció de la seua mare, a la qual estava molt unida. En els últims dies, Ana García Obregón ha rebut una altra feliç notícia després d’assabentar-se que el Festival de Vitòria li haja atorgat el premi Joan Ramón Mainat de televisió per la seua dilatada trajectòria professional com a actriu i presentadora en l’àmbit audiovisual. 

Últimes notícies

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.