Ana Obregón torna a somriure

 

Ana Obregón ha tornat a somriure. Després de 15 mesos de tancament degut a la defunció del seu fill Álex Lecquio, l’actriu ha aconseguit eixir per uns dies del seu refugi familiar gràcies a la seua amiga Susana Uribarri. La protagonista de la sèrie ‘Ana y los siete’ i la seua íntima amiga han viatjat fins a Roma per a passar un cap de setmana de desconnexió.

 

La presentadora del mític ‘¡Qué apostamos!’ ha tornat a la vida gràcies a aquesta escapada que ambdues tenien pendent i que ha arribat en el moment perfecte. Durant aquests dies, Ana Obregón ha compartit a través del seu compte d’Instagram diverses imatges de totes les seues aventures en la capital italiana. Gràcies a elles hem pogut comprovar el bé que li està assentant aquesta escapada d’amigues.

 

 

Obregón ha explicat que sent un gran agraïment a la seua amiga Susana Uribarri – filla del presentador José Luis Uribarri-, per traure-la de casa i fer que torne a caminar pels carrers de Roma, un lloc on va viure una infinitat d’històries en la seua joventut.

 

«Tornar a caminar per les milers de carrers romans que respiren història envoltada de persones com una turista més, de la teua mà la meua volguda @susanauribarri. Trepitjar milers d’adormides pedres mil·lenàries entre patis decorats amb tests de mil verds diferents», reflexiona. A pesar que el seu cor continue de dol, la veritat és que, a poc a poc, l’actriu està recuperant el seu somriure i torna a caminar per la nova etapa de la seua vida. «Tornar a veure el món que vaig deixar oblidat fa anys, un món que ja mai serà el mateix sense tu, el meu Aless», assevera.

 

Llargues caminades pels empedrats carrers de la ciutat de l’amor, majestuosos desdejunis o les mil i una confidències que han compartit les dues amigues són només alguns dels detalls que han marcat aquest viatge que Ana i Susana tenien pendent fa dos anys «per a quan Aless es curara».

 

Lamentablement, Álex va morir el 13 de maig del passat any, però això no ha sigut un impediment perquè l’actriu s’oblide per uns dies de la seua realitat i ha pogut canviar d’aires després de la trista defunció de la seua mare, a la qual estava molt unida. En els últims dies, Ana García Obregón ha rebut una altra feliç notícia després d’assabentar-se que el Festival de Vitòria li haja atorgat el premi Joan Ramón Mainat de televisió per la seua dilatada trajectòria professional com a actriu i presentadora en l’àmbit audiovisual. 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.