11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

L’estremidor relat d’Ana Peleteiro: revela que va patir abusos sexuals

Ana Peleteiro està vivint un moment dolç en la seua vida. Fa escasses setmanes, va anunciar que serà mare en un futur al costat de la seua parella el també atleta Benjamin Compaoré. Però no sempre va anar així i ella mateixa ho va reconéixer en el programa de ‘Las Uñas’.

L’atleta espanyola, medallista de bronze en triple salt en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020, va confessar el diumenge que va patir abusos sexuals per part d’una exparella, encara que no va donar més detalls sobre un dels episodis més durs de la seua vida, que el va afectar “bastant” durant la seua carrera esportiva.

Estava entrenant a Portugal, veient aquesta entrevista i de sobte em vaig posar a plorar. És que això que aquesta comptant aquesta xica ho he viscut jo i no sabia que era abús sexual“, va relatar durant el capítol.


Ja havia estat en una relació de manipulació, molt dolenta i tòxica, però fins a aqueix punt d’adonar-te que la persona amb la qual has conviscut t’ha fet això és ‘heavy’. A mi em va afectar bastant, encara que jo ho havia patit anteriorment. En la meua vida va ser un xoc de realitat que fluixeges”.

De fet ho vaig parlar amb els meus pares i els vaig dir el que havia patit, la qual cosa havia passat. En aqueixa conversa amb el meu pare no li vaig veure la cara, però li vaig poder sentir com: ‘Ostres, jo soc el seu pare i no he pogut mediar en el que estava ocorrent‘”, va explicar Peleteiro, de 26 anys.

L’abandó dels seus pares biològics va ser un altre xoc per a ella. “Jo pensava que la meua mare havia mort en el part i que per això els meus pares m’havia adoptat. En 2016 li dic a la meua mare ‘de quina haurà mort la meua mare, pel part?’ I em diu ‘però què dius? La teua mare no està morta“, va expressar.

La teua mare et va abandonar, va donar a llum a casa ella sola i et va portar a menors en Corunya i l’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana“, va acabar de comptar.

Assabentar-te de sobte que la teua mare t’ha abandonat és més heavy amb 20 anys que tenia en aqueix moment. Ho vaig portar molt malament”, va afegir la medallista olímpica.

L’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana”, va revelar l’atleta gallega.

Fins ara Ana Peleteiro solament havia revelat que no havia conegut als seus pares biològics.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.