15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

L’estremidor relat d’Ana Peleteiro: revela que va patir abusos sexuals

Ana Peleteiro està vivint un moment dolç en la seua vida. Fa escasses setmanes, va anunciar que serà mare en un futur al costat de la seua parella el també atleta Benjamin Compaoré. Però no sempre va anar així i ella mateixa ho va reconéixer en el programa de ‘Las Uñas’.

L’atleta espanyola, medallista de bronze en triple salt en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020, va confessar el diumenge que va patir abusos sexuals per part d’una exparella, encara que no va donar més detalls sobre un dels episodis més durs de la seua vida, que el va afectar “bastant” durant la seua carrera esportiva.

Estava entrenant a Portugal, veient aquesta entrevista i de sobte em vaig posar a plorar. És que això que aquesta comptant aquesta xica ho he viscut jo i no sabia que era abús sexual“, va relatar durant el capítol.


Ja havia estat en una relació de manipulació, molt dolenta i tòxica, però fins a aqueix punt d’adonar-te que la persona amb la qual has conviscut t’ha fet això és ‘heavy’. A mi em va afectar bastant, encara que jo ho havia patit anteriorment. En la meua vida va ser un xoc de realitat que fluixeges”.

De fet ho vaig parlar amb els meus pares i els vaig dir el que havia patit, la qual cosa havia passat. En aqueixa conversa amb el meu pare no li vaig veure la cara, però li vaig poder sentir com: ‘Ostres, jo soc el seu pare i no he pogut mediar en el que estava ocorrent‘”, va explicar Peleteiro, de 26 anys.

L’abandó dels seus pares biològics va ser un altre xoc per a ella. “Jo pensava que la meua mare havia mort en el part i que per això els meus pares m’havia adoptat. En 2016 li dic a la meua mare ‘de quina haurà mort la meua mare, pel part?’ I em diu ‘però què dius? La teua mare no està morta“, va expressar.

La teua mare et va abandonar, va donar a llum a casa ella sola i et va portar a menors en Corunya i l’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana“, va acabar de comptar.

Assabentar-te de sobte que la teua mare t’ha abandonat és més heavy amb 20 anys que tenia en aqueix moment. Ho vaig portar molt malament”, va afegir la medallista olímpica.

L’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana”, va revelar l’atleta gallega.

Fins ara Ana Peleteiro solament havia revelat que no havia conegut als seus pares biològics.

Últimes notícies

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.