L’estremidor relat d’Ana Peleteiro: revela que va patir abusos sexuals

Ana Peleteiro està vivint un moment dolç en la seua vida. Fa escasses setmanes, va anunciar que serà mare en un futur al costat de la seua parella el també atleta Benjamin Compaoré. Però no sempre va anar així i ella mateixa ho va reconéixer en el programa de ‘Las Uñas’.

L’atleta espanyola, medallista de bronze en triple salt en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020, va confessar el diumenge que va patir abusos sexuals per part d’una exparella, encara que no va donar més detalls sobre un dels episodis més durs de la seua vida, que el va afectar “bastant” durant la seua carrera esportiva.

«Estava entrenant a Portugal, veient aquesta entrevista i de sobte em vaig posar a plorar. És que això que aquesta comptant aquesta xica ho he viscut jo i no sabia que era abús sexual«, va relatar durant el capítol.


Ja havia estat en una relació de manipulació, molt dolenta i tòxica, però fins a aqueix punt d’adonar-te que la persona amb la qual has conviscut t’ha fet això és ‘heavy’. A mi em va afectar bastant, encara que jo ho havia patit anteriorment. En la meua vida va ser un xoc de realitat que fluixeges”.

De fet ho vaig parlar amb els meus pares i els vaig dir el que havia patit, la qual cosa havia passat. En aqueixa conversa amb el meu pare no li vaig veure la cara, però li vaig poder sentir com: ‘Ostres, jo soc el seu pare i no he pogut mediar en el que estava ocorrent‘”, va explicar Peleteiro, de 26 anys.

L’abandó dels seus pares biològics va ser un altre xoc per a ella. «Jo pensava que la meua mare havia mort en el part i que per això els meus pares m’havia adoptat. En 2016 li dic a la meua mare ‘de quina haurà mort la meua mare, pel part?’ I em diu ‘però què dius? La teua mare no està morta«, va expressar.

«La teua mare et va abandonar, va donar a llum a casa ella sola i et va portar a menors en Corunya i l’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana«, va acabar de comptar.

«Assabentar-te de sobte que la teua mare t’ha abandonat és més heavy amb 20 anys que tenia en aqueix moment. Ho vaig portar molt malament», va afegir la medallista olímpica.

L’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana”, va revelar l’atleta gallega.

Fins ara Ana Peleteiro solament havia revelat que no havia conegut als seus pares biològics.

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.