L’estremidor relat d’Ana Peleteiro: revela que va patir abusos sexuals

Ana Peleteiro està vivint un moment dolç en la seua vida. Fa escasses setmanes, va anunciar que serà mare en un futur al costat de la seua parella el també atleta Benjamin Compaoré. Però no sempre va anar així i ella mateixa ho va reconéixer en el programa de ‘Las Uñas’.

L’atleta espanyola, medallista de bronze en triple salt en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020, va confessar el diumenge que va patir abusos sexuals per part d’una exparella, encara que no va donar més detalls sobre un dels episodis més durs de la seua vida, que el va afectar “bastant” durant la seua carrera esportiva.

«Estava entrenant a Portugal, veient aquesta entrevista i de sobte em vaig posar a plorar. És que això que aquesta comptant aquesta xica ho he viscut jo i no sabia que era abús sexual«, va relatar durant el capítol.


Ja havia estat en una relació de manipulació, molt dolenta i tòxica, però fins a aqueix punt d’adonar-te que la persona amb la qual has conviscut t’ha fet això és ‘heavy’. A mi em va afectar bastant, encara que jo ho havia patit anteriorment. En la meua vida va ser un xoc de realitat que fluixeges”.

De fet ho vaig parlar amb els meus pares i els vaig dir el que havia patit, la qual cosa havia passat. En aqueixa conversa amb el meu pare no li vaig veure la cara, però li vaig poder sentir com: ‘Ostres, jo soc el seu pare i no he pogut mediar en el que estava ocorrent‘”, va explicar Peleteiro, de 26 anys.

L’abandó dels seus pares biològics va ser un altre xoc per a ella. «Jo pensava que la meua mare havia mort en el part i que per això els meus pares m’havia adoptat. En 2016 li dic a la meua mare ‘de quina haurà mort la meua mare, pel part?’ I em diu ‘però què dius? La teua mare no està morta«, va expressar.

«La teua mare et va abandonar, va donar a llum a casa ella sola i et va portar a menors en Corunya i l’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana«, va acabar de comptar.

«Assabentar-te de sobte que la teua mare t’ha abandonat és més heavy amb 20 anys que tenia en aqueix moment. Ho vaig portar molt malament», va afegir la medallista olímpica.

L’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana”, va revelar l’atleta gallega.

Fins ara Ana Peleteiro solament havia revelat que no havia conegut als seus pares biològics.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.