9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Sálvame tira en directe a un col·laborador

La seu de Mediaset a Madrid, il·luminada amb els colors del grup empresarial

Antonio Canales, acomiadat fulminantment de l’espai de Telecinco   | Europa Press

 

Aquest dimecres, ‘Sálvame‘ començava el programa anunciant que la direcció del programa havia decidit prescindir dels serveis d’un dels col·laboradors presents en plató: Kiko Jiménez, Gema López, Antonio Canales, Laura Fa, Kiko Hernández i Jesús Manuel.

 

Carlota Corredera explicava que al llarg de la vesprada es comunicaria en ple directe qui seria el col·laborador acomiadat. Finalment, la presentadora gallega donava a conéixer que Antonio Canales no tornaria al magazine de les vesprades de Telecinco.

 

Sálvame al·legava que la no renovació del contracte del ‘ballador’ es devia a la seua escassa participació d’una mitjana de 4 minuts en 5 hores de directe i les seues poques exclusives aportades durant els lliuraments en les quals ha col·laborat. En un primer moment, Canales es prenia amb elegància la decisió del programa i, a més, explicava que molt prompte tornaria a Mediaset amb un nou projecte televisiu, encara que no va voler donar molts més detalls.

 

canales

Antonio Canales esclata en directe contra ‘Sálvame’

No obstant això, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021’ acabava esclatant en directe per a humiliar a tots els treballadors de ‘Sálvame’, així com per a burlar-se també de l’escassa audiència del programa durant els mesos d’estiu.

 

El malestar d’Antonio Canales començava a fer-se visible quan deia: “Que graciós, com si fórem uns col·legials, veritat? Tampoc estem en hores molt altes d’audiència, no? M’hauria agradat que estiguérem en hores més altes d’audiència i poder tirar-me en aqueix moment. Hauríeu sigut una ‘miajita’ més herois”. “Les estadístiques que té La Fàbrica de la Tele -la productora de Sálvame– deixen molt a desitjar”, afegia visiblement molest davant l’atònita mirada de Carlota Corredera.

 

Per si no fora poc, el ballador tornava a carregar contra l’espai de Telecinco amb un “He aprés en el programa a fer tot el que no cal fer. Cal reinventar-se i saber escoltar l’audiència, i no agafar un tema i esgotar a l’audiència”.

 

Finalment, Canales tornava a fer referència a les baixes audiències de ‘Sálvame’ per a concloure amb el seu discurs: “No canseu l’audiència perquè ‘Sálvame’ es va a pic. Només heu de mirar les audiències. Quan la gent fa zàping no seré jo el culpable de tot. Alguna cosa no estareu fent bé. Esteu fent el pitjor estiu de la història”, sentenciava l’artista.

 

Per part seua, Carlota Corredera va intentar no perdre els papers, encara que sí que va donar la cara per tot l’equip de Sálvame que treballen perquè el programa siga un autèntic èxit. “No has fet autocrítica del teu treball ací. Jo no podria ballar una jota aragonesa, però estàs qüestionant com fem el treball i a mi mai se m’ocorreria criticar com balles tu o com organitzes espectacles”, responia la periodista viguesa.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.