11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sálvame tira en directe a un col·laborador

La seu de Mediaset a Madrid, il·luminada amb els colors del grup empresarial

Antonio Canales, acomiadat fulminantment de l’espai de Telecinco   | Europa Press

 

Aquest dimecres, ‘Sálvame‘ començava el programa anunciant que la direcció del programa havia decidit prescindir dels serveis d’un dels col·laboradors presents en plató: Kiko Jiménez, Gema López, Antonio Canales, Laura Fa, Kiko Hernández i Jesús Manuel.

 

Carlota Corredera explicava que al llarg de la vesprada es comunicaria en ple directe qui seria el col·laborador acomiadat. Finalment, la presentadora gallega donava a conéixer que Antonio Canales no tornaria al magazine de les vesprades de Telecinco.

 

Sálvame al·legava que la no renovació del contracte del ‘ballador’ es devia a la seua escassa participació d’una mitjana de 4 minuts en 5 hores de directe i les seues poques exclusives aportades durant els lliuraments en les quals ha col·laborat. En un primer moment, Canales es prenia amb elegància la decisió del programa i, a més, explicava que molt prompte tornaria a Mediaset amb un nou projecte televisiu, encara que no va voler donar molts més detalls.

 

canales

Antonio Canales esclata en directe contra ‘Sálvame’

No obstant això, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021’ acabava esclatant en directe per a humiliar a tots els treballadors de ‘Sálvame’, així com per a burlar-se també de l’escassa audiència del programa durant els mesos d’estiu.

 

El malestar d’Antonio Canales començava a fer-se visible quan deia: “Que graciós, com si fórem uns col·legials, veritat? Tampoc estem en hores molt altes d’audiència, no? M’hauria agradat que estiguérem en hores més altes d’audiència i poder tirar-me en aqueix moment. Hauríeu sigut una ‘miajita’ més herois”. “Les estadístiques que té La Fàbrica de la Tele -la productora de Sálvame– deixen molt a desitjar”, afegia visiblement molest davant l’atònita mirada de Carlota Corredera.

 

Per si no fora poc, el ballador tornava a carregar contra l’espai de Telecinco amb un “He aprés en el programa a fer tot el que no cal fer. Cal reinventar-se i saber escoltar l’audiència, i no agafar un tema i esgotar a l’audiència”.

 

Finalment, Canales tornava a fer referència a les baixes audiències de ‘Sálvame’ per a concloure amb el seu discurs: “No canseu l’audiència perquè ‘Sálvame’ es va a pic. Només heu de mirar les audiències. Quan la gent fa zàping no seré jo el culpable de tot. Alguna cosa no estareu fent bé. Esteu fent el pitjor estiu de la història”, sentenciava l’artista.

 

Per part seua, Carlota Corredera va intentar no perdre els papers, encara que sí que va donar la cara per tot l’equip de Sálvame que treballen perquè el programa siga un autèntic èxit. “No has fet autocrítica del teu treball ací. Jo no podria ballar una jota aragonesa, però estàs qüestionant com fem el treball i a mi mai se m’ocorreria criticar com balles tu o com organitzes espectacles”, responia la periodista viguesa.

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.