Arenal Sound 2022 reprén les reunions oficials per al retorn del gran esdeveniment de Borriana

 

 

Amb l’antecedent de rècord històric en les menys de huit hores que van trigar a exhaurir-se els abonaments de l’Arenal Sound 2022, els responsables de La República de la Música han recordat hui, després d’una de les primeres reunions oficials per a l’organització de l’esdeveniment en termes d’infraestructures i seguretat, que gairebé una trentena d’artistes ja han confirmat la seua presència.

Entre el cartell d’esta edició, que arriba després dos anys de cancel·lacions per la pandèmia, destaquen Dimitri Vegas & Like Mike, C. Tangana, Ñengo Flow, Bad Gyal, Lola Índigo, Rels B, L’Orella de Van Gogh i Omar Montes, Entre molts altres.

Així, la directora territorial de Presidència a Castelló, Eva Redondo, i el director territorial de Justícia, Miguel Ángel Guillén, han mantingut una reunió de treball amb els promotors de l’Arenal Sound, David i Toño Sánchez, Per començar a treballar en els preparatius d’este gran esdeveniment musical que tindrà lloc a Borriana en 2022.

Arenal Sound tornarà del 2 a el 7 d’agost de 2022 la platja de Borriana i els responsables de l’empresa han assenyalat que la previsió és que el festival se celebre en un entorn de total normalitat, amb un aforament de 50.000 persones i sense cap canvi logístic o estructural important.

De fet, no en va, es tracta d’una edició molt important pel que suposa recuperar un dels grans festivals del panorama nacional. Este ha estat un dels punts que també s’han destacat: el renom que ha assolit este festival a nivell nacional, i la repercussió que té no només en Borriana i a Castelló, Sinó a tot el país.

I és que en termes polític-econòmics, s’ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana va crear les marques Mediterranew Fest i Mediterranew Musix per impulsar els festivals musicals com productes turístics de primer ordre, perquè suposen una inversió de futur i de posicionament en el món.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.