Anuncios

Arenal Sound 2022 reprén les reunions oficials per al retorn del gran esdeveniment de Borriana

 

 

Amb l’antecedent de rècord històric en les menys de huit hores que van trigar a exhaurir-se els abonaments de l’Arenal Sound 2022, els responsables de La República de la Música han recordat hui, després d’una de les primeres reunions oficials per a l’organització de l’esdeveniment en termes d’infraestructures i seguretat, que gairebé una trentena d’artistes ja han confirmat la seua presència.

Entre el cartell d’esta edició, que arriba després dos anys de cancel·lacions per la pandèmia, destaquen Dimitri Vegas & Like Mike, C. Tangana, Ñengo Flow, Bad Gyal, Lola Índigo, Rels B, L’Orella de Van Gogh i Omar Montes, Entre molts altres.

Anuncios

Així, la directora territorial de Presidència a Castelló, Eva Redondo, i el director territorial de Justícia, Miguel Ángel Guillén, han mantingut una reunió de treball amb els promotors de l’Arenal Sound, David i Toño Sánchez, Per començar a treballar en els preparatius d’este gran esdeveniment musical que tindrà lloc a Borriana en 2022.

Arenal Sound tornarà del 2 a el 7 d’agost de 2022 la platja de Borriana i els responsables de l’empresa han assenyalat que la previsió és que el festival se celebre en un entorn de total normalitat, amb un aforament de 50.000 persones i sense cap canvi logístic o estructural important.

De fet, no en va, es tracta d’una edició molt important pel que suposa recuperar un dels grans festivals del panorama nacional. Este ha estat un dels punts que també s’han destacat: el renom que ha assolit este festival a nivell nacional, i la repercussió que té no només en Borriana i a Castelló, Sinó a tot el país.

I és que en termes polític-econòmics, s’ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana va crear les marques Mediterranew Fest i Mediterranew Musix per impulsar els festivals musicals com productes turístics de primer ordre, perquè suposen una inversió de futur i de posicionament en el món.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios