Arenal Sound 2022 reprén les reunions oficials per al retorn del gran esdeveniment de Borriana

 

 

Amb l’antecedent de rècord històric en les menys de huit hores que van trigar a exhaurir-se els abonaments de l’Arenal Sound 2022, els responsables de La República de la Música han recordat hui, després d’una de les primeres reunions oficials per a l’organització de l’esdeveniment en termes d’infraestructures i seguretat, que gairebé una trentena d’artistes ja han confirmat la seua presència.

Entre el cartell d’esta edició, que arriba després dos anys de cancel·lacions per la pandèmia, destaquen Dimitri Vegas & Like Mike, C. Tangana, Ñengo Flow, Bad Gyal, Lola Índigo, Rels B, L’Orella de Van Gogh i Omar Montes, Entre molts altres.

Així, la directora territorial de Presidència a Castelló, Eva Redondo, i el director territorial de Justícia, Miguel Ángel Guillén, han mantingut una reunió de treball amb els promotors de l’Arenal Sound, David i Toño Sánchez, Per començar a treballar en els preparatius d’este gran esdeveniment musical que tindrà lloc a Borriana en 2022.

Arenal Sound tornarà del 2 a el 7 d’agost de 2022 la platja de Borriana i els responsables de l’empresa han assenyalat que la previsió és que el festival se celebre en un entorn de total normalitat, amb un aforament de 50.000 persones i sense cap canvi logístic o estructural important.

De fet, no en va, es tracta d’una edició molt important pel que suposa recuperar un dels grans festivals del panorama nacional. Este ha estat un dels punts que també s’han destacat: el renom que ha assolit este festival a nivell nacional, i la repercussió que té no només en Borriana i a Castelló, Sinó a tot el país.

I és que en termes polític-econòmics, s’ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana va crear les marques Mediterranew Fest i Mediterranew Musix per impulsar els festivals musicals com productes turístics de primer ordre, perquè suposen una inversió de futur i de posicionament en el món.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.