Armènia anuncia el seu reconeixement de l’Estat de Palestina

MADRID, 21 (EUROPA PRESS)

El Govern d’Armènia ha anunciat el divendres el reconeixement de l’Estat de Palestina i ha reiterat el seu suport a la solució de dues Estats com a “únic camí per a garantir que palestins i israelians poden materialitzar les seues aspiracions legítimes”.

“Armènia reconeix l’Estat de Palestina”, ha dit el Ministeri d’Exteriors armeni en un comunicat publicat en la seua pàgina web, on ha reafirmat el seu “compromís amb el Dret Internacional i els principis d’igualtat, sobirania i coexistència pacífica entre els pobles”.

Així mateix, ha subratllat que “Armènia està sincerament interessat en l’establiment de la pau i l’estabilitat a Pròxim Orient i una reconciliació duradora entre els pobles jueu i palestí” i ha manifestat que Erevan “sempre ha advocat per un acord pacífic i exhaustiu de l’assumpte palestí i la solució de dues Estats”.

D’altra banda, ha ressenyat que “la catastròfica situació humanitària a Gaza i el conflicte militar en curs són una de les principals qüestions de l’agenda política internacional que requereixen solució” i ha agregat que Armènia “rebutja categòricament els atacs contra infraestructures civils, la violència contra la població civil i la presa d’ostatges i captura de civils durant el conflicte armat”, en referència als atacs perpetrats el 7 d’octubre per part del Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) i l’ofensiva militar d’Israel contra la Franja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.