14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Arresten a un home per agredir a la seua exparella a la terrassa d’una cafeteria d’Elx

El mes de desembre passat una dotació de la Policia Local va ser avisada que una dona es trobava tirada en el sòl inconscient i convulsionant al carrer Ausiàs March.

Ràpidament, els agents van acudir al lloc confirmant l’estat de la jove després del que van sol·licitar assistència sanitària. Mentre estava sent atesa, els agents es van entrevistar amb la germana que va explicar que ambdues estaven assegudes a la terrassa d’una cafeteria i que en un moment va entrar a l’establiment i quan va sortir va trobar a la seua germana convulsionant i al costat d’ella a la seua exparella de la qual havia fugit canviant la seua residència d’Alemanya a Elx.

Al cap de pocs minuts va aparéixer en el lloc el pare de la víctima que va explicar als policies que feia tres mesos que s’havien vingut d’Alemanya, ja que l’exparella de la seua filla l’agredia de manera habitual, arribant fins i tot a ser testimoni d’estes agressions i que mai es va interposar denúncia per la por que li tenia la seua filla a les possibles represàlies. L’home va mostrar als agents la seua sorpresa que l’agressor hagués donat amb el parador de la família.

A causa de l’ocorregut, l’agressor de 20 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.