Arresten a un home per agredir a la seua exparella a la terrassa d’una cafeteria d’Elx

El mes de desembre passat una dotació de la Policia Local va ser avisada que una dona es trobava tirada en el sòl inconscient i convulsionant al carrer Ausiàs March.

Ràpidament, els agents van acudir al lloc confirmant l’estat de la jove després del que van sol·licitar assistència sanitària. Mentre estava sent atesa, els agents es van entrevistar amb la germana que va explicar que ambdues estaven assegudes a la terrassa d’una cafeteria i que en un moment va entrar a l’establiment i quan va sortir va trobar a la seua germana convulsionant i al costat d’ella a la seua exparella de la qual havia fugit canviant la seua residència d’Alemanya a Elx.

Al cap de pocs minuts va aparéixer en el lloc el pare de la víctima que va explicar als policies que feia tres mesos que s’havien vingut d’Alemanya, ja que l’exparella de la seua filla l’agredia de manera habitual, arribant fins i tot a ser testimoni d’estes agressions i que mai es va interposar denúncia per la por que li tenia la seua filla a les possibles represàlies. L’home va mostrar als agents la seua sorpresa que l’agressor hagués donat amb el parador de la família.

A causa de l’ocorregut, l’agressor de 20 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.