21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Arresten a un home per agredir a la seua exparella a la terrassa d’una cafeteria d’Elx

El mes de desembre passat una dotació de la Policia Local va ser avisada que una dona es trobava tirada en el sòl inconscient i convulsionant al carrer Ausiàs March.

Ràpidament, els agents van acudir al lloc confirmant l’estat de la jove després del que van sol·licitar assistència sanitària. Mentre estava sent atesa, els agents es van entrevistar amb la germana que va explicar que ambdues estaven assegudes a la terrassa d’una cafeteria i que en un moment va entrar a l’establiment i quan va sortir va trobar a la seua germana convulsionant i al costat d’ella a la seua exparella de la qual havia fugit canviant la seua residència d’Alemanya a Elx.

Al cap de pocs minuts va aparéixer en el lloc el pare de la víctima que va explicar als policies que feia tres mesos que s’havien vingut d’Alemanya, ja que l’exparella de la seua filla l’agredia de manera habitual, arribant fins i tot a ser testimoni d’estes agressions i que mai es va interposar denúncia per la por que li tenia la seua filla a les possibles represàlies. L’home va mostrar als agents la seua sorpresa que l’agressor hagués donat amb el parador de la família.

A causa de l’ocorregut, l’agressor de 20 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.