Arresten a un home per agredir a la seua exparella a la terrassa d’una cafeteria d’Elx

El mes de desembre passat una dotació de la Policia Local va ser avisada que una dona es trobava tirada en el sòl inconscient i convulsionant al carrer Ausiàs March.

Ràpidament, els agents van acudir al lloc confirmant l’estat de la jove després del que van sol·licitar assistència sanitària. Mentre estava sent atesa, els agents es van entrevistar amb la germana que va explicar que ambdues estaven assegudes a la terrassa d’una cafeteria i que en un moment va entrar a l’establiment i quan va sortir va trobar a la seua germana convulsionant i al costat d’ella a la seua exparella de la qual havia fugit canviant la seua residència d’Alemanya a Elx.

Al cap de pocs minuts va aparéixer en el lloc el pare de la víctima que va explicar als policies que feia tres mesos que s’havien vingut d’Alemanya, ja que l’exparella de la seua filla l’agredia de manera habitual, arribant fins i tot a ser testimoni d’estes agressions i que mai es va interposar denúncia per la por que li tenia la seua filla a les possibles represàlies. L’home va mostrar als agents la seua sorpresa que l’agressor hagués donat amb el parador de la família.

A causa de l’ocorregut, l’agressor de 20 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.