Anuncios

Atentat a Balashija: mor un alt càrrec de l’Estat Major de les FFAA de Rússia

MADRID, 25 (EUROPA PRESS) – Un alt càrrec de l’Estat Major de les Forces Armades de Rússia ha mort este divendres a causa de l’explosió d’una bomba adherida al seu vehicle en la localitat russa de Balashija, situada als voltants de la capital, Moscou. Les autoritats del país han confirmat la tràgica notícia.

La portaveu del Comitè d’Investigacions de Rússia, Svetlana Petrenko, ha assenyalat que la persona morta és el general Yaroslav Moskalik, qui ocupava el càrrec de sotsdirector de la Direcció General d’Operacions de l’Estat Major rus. Les primeres investigacions indiquen que l’artefacte explosiu era de fabricació artesanal i contenia metralla per amplificar els seus efectes destructius.

Anuncios

Petrenko ha afegit que s’ha obert un cas per investigar l’assassinat de Moskalik i que els investigadors estan actualment analitzant el lloc de l’incident. Fins ara no s’ha realitzat cap reclamació oficial sobre la responsabilitat de l’atemptat, cosa que deixa un ambient de desconcert i preocupació entre les autoritats i la població local. Es tracta d’un episodi que s’inscriu en un context de tensió política i militar a la regió, que podria tenir implicacions significatives a nivell nacional i internacional.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.
Anuncios