Detingut l’atracador d’un banc, després d’una persecució, en València

Atracament Mont-roig del Camp

L’home ha entrat en la sucursal i ha simulat dur una arma | Policia

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dijous de matí al presumpte autor de l’atracament d’una sucursal bancària, a on no hi ha hagut ferits i, a més, s’han pogut recuperar els diners, segons han informat fonts policials. En eixir del banc, l’home no ha fet cas de les indicacions dels agents i els ha mostrat una arma, que han descobert que era simulada.

 

L’atracament s’ha produït a primera hora del dijous en el districte de Trànsits quan, en el moment de l’obertura de l’oficina bancària, el presumpte atracador ha agarrat a un dels empleats i l’ha obligat a obrir la caixa forta. L’atracador ha ficat en una motxilla els diners —l’import no ha sigut precisat— i s’ha disposat a fugir del lloc.

 

Amb tot, la Policia havia sigut alertada i l’estava esperant en l’exterior, a on havien posat en marxa un dispositiu per a cobrir totes les possibles eixides de l’entitat bancària. Quan el lladre ha eixit de la sucursal, els policies li han fet l’alto i ell els ha amenaçat amb una pistola mentres ha pegat a fugir a peu. Però, pel camí, ha sigut interceptat per altres agents, que han descobert que la pistola era simulada, i han acabat detenint-lo, després d’una persecució curta.

  

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.