Detingut l’atracador d’un banc, després d’una persecució, en València

Atracament Mont-roig del Camp

L’home ha entrat en la sucursal i ha simulat dur una arma | Policia

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dijous de matí al presumpte autor de l’atracament d’una sucursal bancària, a on no hi ha hagut ferits i, a més, s’han pogut recuperar els diners, segons han informat fonts policials. En eixir del banc, l’home no ha fet cas de les indicacions dels agents i els ha mostrat una arma, que han descobert que era simulada.

 

L’atracament s’ha produït a primera hora del dijous en el districte de Trànsits quan, en el moment de l’obertura de l’oficina bancària, el presumpte atracador ha agarrat a un dels empleats i l’ha obligat a obrir la caixa forta. L’atracador ha ficat en una motxilla els diners —l’import no ha sigut precisat— i s’ha disposat a fugir del lloc.

 

Amb tot, la Policia havia sigut alertada i l’estava esperant en l’exterior, a on havien posat en marxa un dispositiu per a cobrir totes les possibles eixides de l’entitat bancària. Quan el lladre ha eixit de la sucursal, els policies li han fet l’alto i ell els ha amenaçat amb una pistola mentres ha pegat a fugir a peu. Però, pel camí, ha sigut interceptat per altres agents, que han descobert que la pistola era simulada, i han acabat detenint-lo, després d’una persecució curta.

  

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.