Els dentistes preveuen un augment de la demanda per a lluir somriure després de la retirada de la macareta

Entre els canvis i conseqüències socials que està provocant la no obligatorietat de l’ús de mascaretes està el que de nou es torna a mostrar la boca. Un fet que fa preveure que tal com s’assimile aquesta nova situació, creixerà la preocupació per l’estètica d’un somriure ocult quasi dos anys i amb ella la demanda de tractaments estètics.

Emblanquiments o carilles, estan entre els més demandats i encara que des del Col·legi Oficial de Dentistes de Castelló no s’ha constatat, “de moment“, un augment en la demanda d’aquests tractaments lligats al cessament de l’obligatorietat de l’ús de màscares adverteixen que “és possible que aquesta tendència canvie en les pròximes setmanes, a mesura que la fi de les màscares es vaja assentant entre la població”.

Una previsió fàcilment plausible, ja que cal recordar que de la mateixa manera que quan van començar a utilitzar-se les mascaretes es va incrementar el nombre de tractaments d’ortodòncia, en quedar els brackets tapats” -com recorden els odontòlegs-, “és possible que ara els pacients estiguen preparant-se per a lluir somriure i es preocupen més per l’aspecte de la seua boca, en quedar aquesta de nou al descobert, i comencen a decantar-se per tractaments estètics com l’emblanquiment dental o de carilles ceràmiques”.

En portar la boca tapada es van augmentar els tractaments amb brackets

El Col·legi d’Odontòlegs de Castelló recorda que en portar la boca tapada es van augmentar els tractaments amb brackets.

Així, d’aquesta manera i amb una previsió que la volta a la normalitat amb la boca descoberta pose l’accent en allò que s’ha ocultat, els professionals sanitaris també adverteix de situacions que poden repetir-se i que estan vinculades a l’intrusisme d’altres sectors.

En qualsevol cas, des dels CÒDECS “s’incideix en la necessitat que tots aquests tractaments, en cas que es duga a terme, es realitzen en la clínica dental o sota la supervisió, sempre, d’un dentista

En el cas concret de l’emblanquiment, es tracta d’un tractament d’odontologia estètica l’objectiu de la qual és fer que les dents adquirisquen una tonalitat més clara i brillant. Ha de concebre’s com un procés sanitari que ha de ser realitzat sota la supervisió d’un dentista. Per això, abans de sotmetre’s a aquest tractament, cal fer una revisió bucodental al pacient per a descartar qualsevol patologia, com a càries o problemes en les genives”, conclouen.

Últimes notícies

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.
FILMOTECA D'ESTIU