Els autobusos d’EMT València circularan amb les finestres obertes per a garantir la correcta ventilació

 

Els autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València circularan amb les finestretes obertes amb l’objectiu de garantir la correcta ventilació dels vehicles.

 

Segons fonts de l’empresa pública de transport, actualment, ja hi ha cartells en els autobusos en els que se sol·licita als passatgers que no manipulen les finestres. Es tracta d’una mesura que se suma a les altres moltes que s’han implantat estos mesos per a garantir la seguretat dels treballadors i usuaris enfront del Covid-19.

 

Per part seua, el portaveu de Ciutadans (Cs) en l’Ajuntament de València, Fernando Giner, ha exigit a l’alcalde, Joan Ribó, durant la Junta de Portaveus Extraordinària celebrada este divendres, garantir les mesures de seguretat en les parades i els autobusos de l’EMT, coincidint amb la posada en marxa, per part del Consell, de noves restriccions per a comerç i hostaleria.

 

Mesura insuficient

«Mentres el Consell anuncia noves mesures, el transport públic continua fent les coses sense cap classe de distanciament social, ni de restricció en València», ha denunciat Giner, qui ha detallat que durant la junta ha preguntat a l’alcalde per «les mesures que ha pres l’EMT a la ciutat per a prevenir el problema dels contagis en el transport públic».

 

«L’alcalde ens ha contat que han decidit que els autobusos circulen amb les finestres obertes, una mesura que no ens pareix malament, però que considerem totalment insuficients», ha afegit.

 

Encara no s’ha arreglat el problema de les mampares dels conductors, li hem demanat que en les parades es marquen línies grogues, com hi ha en comerços i hostaleria, per a garantir el distanciament social i que augmente la freqüència en les hores punta perquè els usuaris no hagen d’anar junts dins de l’autobús», ha conclòs Giner en un comunicat.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.