86 contagis i 18 morts per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Este dijous, 25 de març, Sanitat ha registrat 86 casos nous per coronavirus per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 384.689 persones. D’altra banda, s’han registrat 18 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. 

 

Quant als ingressos hospitalaris per Covid-19, ara com ara, continuen ingressats 472 pacients. Respecte de les altes, 201 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 385.769 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 3 residències de majors: 1 en la província d’Alacant i 2 en la de València. A demés, també hi ha casos en 1 centre de menors: 1 en València i 13 en centres de persones amb diversitat funcional en València.

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 2: 1 en la província d’Alacant i 1 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 384.689

  • Castelló: 11 nous (39.303 en total).
  • Alacant: 21 nous (144.708 en total).
  • València: 54 (200.676 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (2 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 7.107

  • Castelló: 1 nou (777 en total).
  • Alacant: 8 nous (2.698 en total).
  • València: 9 nous (3.632 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 20.942 | 98 | 293
  • Alcoi: 13.365 | 22 | 415
  • Castelló: 17.056 | 94 | 338
  • Dénia: 9.684 | 22 | 191
  • Elda: 19.931 | 50 | 338
  • Elx: 16.959 | 64 | 161
  • Elx – Crevillent: 12.268 | 28 | 159
  • Gandia: 11.288 | 19 | 267
  • La Marina Baixa: 11.932 | 31 | 317
  • La Plana: 13.791 | 82 | 256
  • La Ribera: 19.494 | 59 | 336
  • Manises: 14.125 | 68 | 266
  • Orihuela: 14.481 | 64 | 183
  • Requena: 4.348 | 3 | 144
  • Sagunt: 11.214 | 39 | 338
  • Sant Joan d’Alacant: 16.063 | 57 | 372
  • Torrevieja: 8.967 | 30 | 240
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 22.826 | 82 | 327
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 27.460 | 131 | 388
  • València Dr. Peset: 24.241 | 130 | 388
  • València hospital General: 27.236 | 217 | 601
  • València La Fe: 22.251 | 84 | 401
  • Vinaròs: 6.215 | 23 | 115
  • Xàtiva – Ontinyent: 18.082 | 58 | 232

 

9 brots confirmats en el territori valencià

Este dijous, 25 de març, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 9 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 9 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, a on s’han registrat quatre focus d’origen social.

 

  • Sagunt: 5 casos. Origen laboral
  • Xàtiva: 6 casos. Origen social
  • Barxeta: 9 casos. Origen laboral
  • València: 7 casos. Origen social
  • Xàbia: 5 casos. Origen social
  • Foios: 5 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • Alfafar: 7 casos. Origen social
  • Guadassuar: 7 casos. Origen social

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.