13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Sanitat notifica 854 nous casos de coronavirus

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 854 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 499.060 persones. Per províncies, 95 a Castelló (51.687 en total); 444 a Alacant (181.721 en total) i 315 a València (265.649 en total). El total de casos no assignats es redueix a 3 en reassignar-se 3 a la província de València.

A més, s’han registrat 1.372 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 492.080 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.187 a Castelló, 177.177 a Alacant i 263.659 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen en aquests moments a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 411 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 7 en UCI; 182 a la província d’Alacant, 47 d’elles en l’UCI; i 168 a la província de València, 39 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.651: 824 a la província de Castelló, 2.912 en la d’Alacant i 3.915 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 10.780 casos actius, la qual cosa suposa un 2,11% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Últimes notícies

Marcelino defén la continuïtat després de la caiguda europea i apunta a la sèptima en LaLiga

El tècnic del Vila-real insistix que no cal reaccionar, sinó seguir amb la dinàmica de lliga després de la derrota a Europa. Amb sis triomfs seguits, mira al Llevant i no contempla relaxacions.

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.