22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Tres detinguts per una baralla tumultuària amb quatre ferits a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia  a tres homes d’entre 23 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària en la qual van resultar ferides dos persones. A més, a un d’ells se’ls imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, en agredir a dos policies mentre els amenaçava de mort.

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada a l’eixida d’un local d’oci en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que s’estava produint una batussa entre una multitud de persones.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i van observar a dos joves que es trobaven en el sòl sent agredits per diverses persones. En adonar-se de l’agressió, els policies van separar a les parts involucrades, moment en el qual un dels agressors va aprofitar per a forcejar amb ells mentre els proferia amenaces de mort.

Durant el forcejament, l’home va fer cas omís a les indicacions dels agents que cessara l’agressió, propinant-li a dos dels policies diverses puntades, per la qual van resultar lesionats. Després d’aconseguir reduir-ho, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de renyina tumultuària i atemptat a agent de l’autoritat.

A més, els policies van observar en el lloc de la batussa multitud de cristalls trencats al costat de les dos persones ferides, un d’ells presentava diversos colps en el cos i un altre una ferida sagnant en la cella que pel que sembla el detingut li hauria realitzat amb una botella de cristall. Els agents van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari perquè assistiren als ferits que posteriorment van ser traslladats a l’hospital.

En el transcurs de les perquisicions, els policies van esbrinar que la batussa s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment de restauració en el qual presumptament diverses persones s’haurien llançat gots i botelles de cristall. Després d’eixir del local per a intentar protegir-se, tres dels participants haurien començat a colpejar-los.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, els agents han detingut a tres dels participants com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, a més a un d’ells se li imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els tres detinguts, dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.